צ'ק פוינט לא מאמינה ברכב צמוד לעובדים
מנהל הנכסים והבינוי של החברה סיפר בכנס תחבורה כי רכב צמוד מעולם לא היווה חלק מתלוש המשכורת של עובדי החברה. משרדי צ'ק פוינט נגישים יותר לתחבורה ציבורית, וכ-10% מהעובדים בכלל מעדיפים להגיע באופניים
"צ'ק פוינט החליטה עוד מימים ימימה לא לספק לעובדיה רכב", כך הצהיר היום (ד') נימרון סקופ, מנהל הנכסים והבינוי של חברת צ'ק פוינט, במסגרת כנס "מקדמים תחבורה ברת קיימא בישראל" שערך אירגון תחבורה היום ומחר. לדברי סקופ, נושא הרכב הצמוד מעולם לא היה חלק מתלוש המשכורת בצ'ק פוינט.
בהתייחסו
"אני לא חושב שצ'ק פוינט ניזוקה כתוצאה מהעובדה שאיננו מספקים מכוניות צמודות", העריך סקופ. "לא נתקלנו בעובדים שעזבו את החברה בגלל היעדרן. אנו גאים בעובדה זו ושמחים על תרומתה לאיכות החיים שלנו".
לדברי סקופ, כ-10% מעובדי צ'ק פוינט הממוקמים במשרדים שברחוב הסוללים בתל אביב מגיעים למקום העבודה באופניים ורק 65% מעובדי המשרדים משתמשים בחניון החברה.
מגיעים לעבודה ביחד
בכנס שהתקיים הבוקר (ד'), הוצגה מערכת Carpool של חברת Joint Offices, המאפשרת לעובדי חברות שעובדים וגרים בסמיכות לחלוק נסיעות בדרך אל מקום העבודה. לדברי מקים החברה, נחום בן עמרם, בעתיד תאפשר החברה למספר עובדים שיתאגדו לנסיעה משותפת לשכור מכונית מחברת ליסינג לצורך ההסעה היומית.