סגור
כדאי להכיר

דלוקס סמייל: מרפאת השיניים שתוציא אתכם עם חיוך

סבלנות, אדיבות ומקצועיות הם רק חלק מהקווים שמנחים את מרפאת השיניים "דלוקס סמייל" ואת הרופאים בה. החל מההגעה לקליניקה ועד לסוף הטיפול - ב"דלוקס סמייל" יוודאו שהחוויה שלכם במרפאה תהיה כמה שיותר קלה ונינוחה

עבור רוב האנשים, טיפולי שיניים נתפסים כאירוע לא נעים במיוחד, בו רובנו חייבים לנכוח בלית ברירה, על מנת למנוע בעיות רציניות יותר בהמשך. בין אם מדובר בכאב, פוביה לא מוגדרת מהטיפולים או כל בעיה אחרת - ד"ר אמיר עתאמנה וד"ר וג'די אבו עקל, הרופאים שמנהלים את המרפאה, ידאגו לספק לכם את חוויית הטיפול הטובה ביותר.
"רצינו לספק למטופלים חוויה שונה"
את המרפאה שלהם, שממוקמת ברחוב שבזי 26 בראש העין, פתחו ד"ר עתאמנה וד"ר אבו עקל בשנת 2020, בעיצומה של מגפת הקורונה, ולאחר שעבדו במשך שנים כרופאים שכירים בתחום. "החלטנו לצאת לדרך עצמאית ולפתוח מרפאת שיניים, כי רצינו לספק למטופלים חוויה שונה, נעימה יותר", הם מסבירים.
כיום, מרפאת "דלוקס סמייל" מתמקדת בתחומי שיקום הפה והשתלים - ובכלל זה השתלות עצם, כתרים, תותבות קבועות או נשלפות ועוד, לצד טיפולים שוטפים כמו סתימות, טיפולי שורש, עקירות כירורגיות, הלבנת שיניים ואף יישור שיניים בקשתיות שקופות - שיטה חדשנית מבית "אינוויזליין" (invisalign).
3 צפייה בגלריה
ייעוץ למטופל במרפאה
ייעוץ למטופל במרפאה
ייעוץ למטופל במרפאה
(חגית פרנקל)
לפני כל טיפול במרפאה, מקפידים ד"ר עתאמנה וד"ר אבו עקל לבצע בדיקה יסודית, ורק לאחריה הם נותנים למטופלים מספר אופציות שונות לטיפול, מהן הם יכולים לבחור את דרך הפעולה המועדפת עליהם. כלל האופציות שניתנות למטופלים מלוות כמובן בהסברים מפורטים על ההליך, תוך מענה אדיב וסבלני לכל שאלה.
יחס אישי שבא לידי ביטוי גם בפרטים הקטנים ביותר
על מנת להבטיח למטופליהם חווית טיפול כמה שיותר קלה ונעימה, ד"ר עתאמנה וד"ר אבו עקל עושים בין היתר שימוש בג'ל אלחוש לפני תחילת הטיפול וזריקת ההרדמה. "הג'ל מאלחש את השכבה החיצונית של החניכיים, וככה המטופלים לא מרגישים את דקירת המחט", הם מסבירים.
עבור אלה הסובלים מחרדה גדולה במיוחד מטיפולים, ד"ר עתאמנה וד"ר אבו עקל מזמינים רופא מרדים, כך שהמטופלים יוכלו לעבור את הטיפול בטשטוש עמוק.
מעבר לכך, במהלך כל טיפול, מקפידים הרופאים להסתכל על המטופל ועל התגובות שלו, על מנת לוודא שהוא לא חש בחוסר נוחות או בכאב. "אם למטופל יש בעיה כלשהי במהלך הטיפול, הוא יכול להרים את יד שמאל ואנחנו קשובים אליו ובודקים מה הוא צריך - הפסקה, שתייה, הרדמה נוספת ועוד. אנחנו תמיד מתחשבים במטופל ובצרכים שלו".
3 צפייה בגלריה
יחס אדיב ונעים - גם מצוות המרפאה
יחס אדיב ונעים - גם מצוות המרפאה
יחס אדיב ונעים - גם מצוות המרפאה
(חגית פרנקל)
הקפדה על זמנים וזמינות גם בסופי השבוע
במרפאת "דלוקס סמייל", ההתחשבות בצרכי המטופל לא מתחילה ונגמרת בטיפול עצמו. מעבר ליחס האישי והחם בקליניקה, ד"ר עתאמנה וד"ר אבו עקל גם מקפידים מאוד על הזמנים במרפאה, על מנת שלא יהיו סטיות משמעותיות ושכל המטופלים ייכנסו לטיפול בזמן.
בנוסף, השניים מקפידים לתת מענה למטופלים שלהם גם בסופי השבוע, כאשר מדובר במקרים דחופים ובעזרה ראשונה. "אנחנו עושים את כל המאמצים כדי שהמטופלים שלנו יידעו שהם נמצאים בידיים טובות ויהיו מרוצים", הם אומרים. "בשורה התחתונה, זו הסיבה לכך שהקמנו את הקליניקה, וזה הדבר החשוב ביותר עבורנו".
3 צפייה בגלריה
חדר ההמתנה במרפאה
חדר ההמתנה במרפאה
חדר ההמתנה במרפאה
(חגית פרנקל)
דלוקס סמייל
טלפון: 03-505-3331
כתובת: הרב שלום שבזי 26, ראש העין