סגור
כדאי להכיר

נמרוד מפיצי ריח: כך תבשמו את הבית או העסק שלכם ביעילות, בקלות ובעלות מינימלית

בין אם מדובר בעסק, בבית או במשרד - כמעט שאין אדם שלא נהנה מניחוחות טובים ונעימים. נמרוד נחמן, בעל המותג "נמרוד מפיצי ריח", נותן לנו כמה טיפים חשובים לבישום חללים, שממש לא כדאי לנו לפספס

את המותג שלו, "נמרוד מפיצי ריח", הקים נמרוד נחמן כבר לפני כעשור באילת. "באותו תקופה לא היה הרבה היצע בתחום הזה, אז החלטתי להרים את הכפפה ולייבא מוצרים איכותיים, שבאמצעותם אנשים יוכלו לבשם גם את הבית וגם את העסק", הוא מספר.
מאז עברו לא מעט מים בנהר, ונחמן הפך למעצמה של ממש באזור אילת. כעת, לאחר שצבר לא מעט ניסיון בתחום, הוא שמח לחלוק עמנו טיפים שבאמצעותם נוכל לשדרג כל חלל באמצעות בישום איכותי, מבלי להוציא סכומי עתק.
טיפ 1: התאימו את מפיץ הריח לחלל החדר
הטיפ הראשון ואולי החשוב ביותר שנחמן מעוניין להעביר לקוראים, הוא שיש להתאים את מפיץ הריח לחלל שאותו אנו מעוניינים לבשם. "אני רואה שלא מעט פעמים, אנשים קונים מוצר שהם חושבים שהוא טוב, אבל בפועל הוא לא מתאים להם", הוא מסביר. "למשל, מפיצי הריח שמגיעים בספריי וקיימים בכל סופר, לא יצליחו לבשם וילה של שש קומות, ומפיצי ריח מרוכזים מדיי לא יתאימו לחללים קטנים כמו חדר השירותים. במקרים האלה, הזול עולה ביוקר. אנשים רוכשים כמה וכמה מכשירים לווילה גדולה ומצפים שכל הבית יבושם, אבל במקום זאת, אפשר פשוט לרכוש מכשיר אחד ממש טוב, שמותאם לגודל של החלל שלהם, וישרת אותם למשך שנים".
לדברי נחמן, לפני שאנו רוכשים מבשם כלשהו, עלינו לקחת בחשבון לא רק את גודל החדר, עוצמת ותדירות הבישום שאנו מעוניינים בהן, אלא גם את המטרה שלשמה אנו מבשמים את החלל. "אם רוצים לשמור על ריח טוב בארונות בגדים, למשל, אני אמליץ על מבשמי בדים. אם רוצים בישום נקודתי בשביל אירוע או ערב רומנטי, אמליץ על דיפיוזרים עם מקלות או נרות טבעיים וריחניים. לכל מבשם יש את המטרה שלו, וחשוב שנדע להתאים את אמצעי הבישום לכל הצרכים שלנו על מנת שנוכל להפיק ממנו את המיטב ולהימנע מהוצאות מיותרות".
2 צפייה בגלריה
מפיץ ריח לרכב
מפיץ ריח לרכב
מפיץ ריח לרכב
(יח"צ)
טיפ 2: שימו לב לניחוחות שמגיעים עם מפיץ הריח
בעוד שרובנו נותנים את הדעת בעיקר על אמצעי הבישום שאנו מעוניינים לרכוש, לא מעט מאיתנו שוכחים לשים לב גם לנינוחות שמגיעים איתו. "לכל מפיץ ריח יש ניחוחות שמותאמים אליו, מעין קפסולות או בקבוקונים שמותאמים ספציפית למכשיר", מסביר נחמן. "אם נקנה מפיץ ריח לפני שנבדוק את הניחוחות שמותאמים אליו - אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עם מכשיר שאין לנו מה לעשות איתו, כי יכול להיות שלא נתחבר לאף אחד מהניחוחות האלה".
אם הרכישה מתבצעת דרך האינטרנט ואיננו יכולים להתפנות להריח את השמנים או אמצעי הבישום שמגיעים עם מפיץ הריח, נחמן ממליץ לרכוש מפיצי ריח שמגיעים עם מגוון כמה שיותר רחב של ניחוחות - גם כדי שנוכל לוודא שיש שם לפחות כמה ניחוחות שיתאימו לנו, וגם כדי שנוכל לגוון בעת הצורך. "באתר שלנו יש מפיצי ריח שמגיעים עם מגוון רחב של 50 ניחוחות שונים, על בסיס שמנים איכותיים. מכשיר כזה, שמבטיח מגוון כל כך רחב של ריחות, לרוב יהיה הבחירה הבטוחה ביותר עבור רוב סוגי האנשים", הוא מסכם.
טיפ 3: הימנעו מניחוחות סינתטיים
ואם כבר דיברנו על שמנים איכותיים, אין ספק שניחוחות סינתטיים הם דבר שכדאי לנו להימנע ממנו בכל מחיר. "לבשמים סינתטיים יש פוטנציאל אלרגני גבוה", מסביר נחמן. "במילים אחרות: הם יכולים ליצור תגובות אלרגיות או אפילו בעיות במערכת הנשימה. בגלל זה, ההמלצה היא תמיד להשתמש בבישום כמה שיותר איכותי וטבעי, כזה שיש לו תקן של איגוד הבשמים העולמי, בדיוק כמו זה שאנחנו מוכרים באתר שלנו".
טיפ 4: עשו שימוש במכשירים חכמים
בעוד שאת רוב מפיצי הריח שאנו מכירים אפשר לתכנת רק לפי זמנים ספציפיים ומוגבלים - בדרך כלל בכל חצי שעה, שעה או פרק זמן קבוע אחר - את מפיצי הריח שמשווק נחמן ניתן לתכנת לפי ימים ואף שעות ספציפיות, וכמו כן לשלוט על עוצמת הבישום, ללא כל הגבלה.
"זה מאפשר לבשם את החלל רק מתי שבאמת צריכים לבשם אותו, בעוצמה ובתדירות לבחירת המשתמש, ועוזר לחסוך גם בחשמל וגם באמצעי הבישום עצמו", מסביר נחמן. "לאחרונה אני עובד גם על ייבוא מוצרים חדשניים שעובדים על בסיס אפליקציה, ללא כפתורים, וניתן לשלוט עליהם מרחוק. זה פיתוח שמאפשר לכמה משתמשים שונים לשלוט על המוצר, ויש לו פוטנציאל לחסוך למשתמשים אפילו עוד יותר בהוצאות, כיוון שהוא מאפשר שימוש חכם יותר".
טיפ 5: הקפידו לרכוש מוצרים מבית עסק אמין
כמעט שאין אדם שלא מכיר את הסיטואציה הזו: אנו רוכשים מפיצי ריח מחנות מסוימת, מגיעים הביתה ונאלצים להתמודד עם לא מעט תקלות או בעיות. גם כאשר מפיץ הריח עובד כמו שצריך, הוא לרוב מתקלקל אחרי זמן קצר יחסית, ואנחנו כמובן נותרים ללא מפיץ ריח וללא אחריות - וזה בדיוק מה שמוביל את נחמן להדגיש את החשיבות ברכישת מפיצי ריח מבית עסק אמין.
"כשאנשים קונים מכשירים זולים מחנות כזו או אחרת, הם לרוב לא מקבלים עליהם אחריות. גם אם יש אחריות כלשהי, אנשים לרוב לא ירוצו חזרה לחנות כדי להחליף את המוצר, כי רובנו חיים אורח חיים עמוס, והמחיר הזול של המוצר משכנע אותנו לוותר על התיקון שלו ולקנות במקומו מוצר חדש", מסביר נחמן.
"מה שאנשים לא מבינים, זה שכל הסכומים הקטנים האלה מצטברים לכדי סכום גדול, ואת ההוצאה הזו ניתן למנוע מלכתחילה באמצעות רכישת מכשיר איכותי מבית עסק אמין, שנותן ללקוח אחריות מלאה ומספק שירות זמין ונעים גם בטלפון. אני עובד בצורה כזו שאם לקוח קונה ממני מכשיר ויש בעיה כלשהי, אני בא לקראתו ועוזר לו בכל תקלה, גם אם היא לא בהכרח קשורה למכשיר עצמו. בטווח הארוך, זה עוזר ללקוחות שלי לחסוך לא מעט כסף על בישום הבית או העסק שלהם - וזו בדיוק המטרה שלשמה הקמתי את העסק שלי".
2 צפייה בגלריה
נמרוד מפיצי ריח
נמרוד מפיצי ריח
נמרוד מפיצי ריח
(יח"צ)
נמרוד מפיצי ריח
טלפון: 054-558-1680