סגור
כדאי להכיר

איש המפתח של חדרה

יענקלה זני, בעל משרד ליווי ותיווך נדל"ן "איש מפתח" בחדרה, כבר מעל ל-30 שנה פותח דלתות בעיר. הוא מכיר כל שכונה ונכס, ומלווה את צמיחת הנדל"ן בעיר יד ביד עד חנוכת הבית

חדרה הפכה בשנים האחרונות לתפוח האדמה הלוהט של עולם הנדל"ן, הקפיצה המטאורית של העיר בפיתוח, העובדה שהיא נמצאת בדיוק באמצע הדרך בין חיפה לתל אביב, הסמיכות לעורקי תחבורה וחוף הים המדהים, הפכו אותה ליעד מבוקש מאוד בקרב משקיעים ומשפרי דיור כאחד.
אם יש מי שמכיר את העיר הזאת לפני ולפנים, וליווה את תהפוכות הנדל"ן בה כבר מעל לשלושה עשורים הרי שזה יענקל'ה זני, הבעלים של "איש מפתח", האיש שכולם בעיר מכירים.
לא עוזב את העיר
זיני נולד בחדרה, בשכונת אולגה, וכל חייו חי ופעל בה. נישא וגידל בה את ילדיו. לפני 31 שנה, כשפתח את המשרד "איש מפתח", כבר היה מוכר בעיר, אחרי שירות בקבע, פתח חנות אופנה מרכזית שהפכה לאבן שואבת לנשות האזור, לימים את הפיקוד על החנות לקחה רעייתו, והוא גייס את הקשרים וההכרות שלו עם תושבי העיר וההווי שלה, לטובת משרד התיווך שהקים, שפעל ועדיין עובד באופן ייחודי, אישי ומקיף.
אם יש מישהו שמכיר את חדרה הרי שזיני הוא האיש עם המפתח ביד, אפילו שמאים מתקשרים אליו כדי לוודא שהם העריכו נכון נכסים בעיר.
נדל"ן אישי
כדי להפך להיות אוטוריטה לתחום הנדל"ן בחדרה, זיני צבר נסיון רב שנים בכל סוגי הנכסים, להשכרה וקניה. החל מפרויקטים חדשים מקבלן שמשרדו משווק, דרך נדל"ן למסחר, משרדים, תעשייה וכמובן דיור. רבים מהלקוחות של זיני משפרי דיור בעיר שרכשו אצלו את הדירה הראשונה, וממשיכים לצמוח אתו. לצידם, מגיעים עוד ועוד משפחות חדשות בעיקר מאזור המרכז, עקב השגשוג של חדרה והגידול בה, שהופך אותה אטרקטיבית להורים לילדים שמחפשים חינוך מושקע לילדיהם, מרחבים ונוחות בגישה למרכז.
אחרי שנים בהם המשרד שלו העסיק סוכנים, זיני חזר לעבוד לבד "אני מקפיד על יחס אישי, אני מלווה בכל שלב, ואני יכול לתת אחריות על ההגינות והמקצוענות שלי, לא מקבל כל אחד כלקוח ולא מוכן לעבוד עם כל נכס, רק מה שנכון וראלי. אני מתפרנס מזה מעל 30 שנה בכבוד ובהגינות. אני מביא את כל הניסיון שלי. זה לא שבאים אלי ובסוף מטפל מישהו שאתמול נכנס לתחום, לפה באים כי באים אלי.
2 צפייה בגלריה
איש מפתח - יותר מתיווך
איש מפתח - יותר מתיווך
איש מפתח - יותר מתיווך
(יח"צ)
יותר מתיווך
זיני הוא לא מה שאתם מכירים כמתווך, מספיק להסתכל על המשרד שלו, כדי להבין שמדובר במשהו אחר. מהיום הראשון המוטו של זיני היה ליווי, "חשבתי מההתחלה שהרעיון שלי לספק ליווי, תיווך זה רק השלב הראשוני, כדי שעסקת נדל"ן תצליח ויצאו ממנה מרוצים, נדרש ליווי אישי. אני מלווה את הלקוח שלי גם אחרי שהוא מצא את הנכס האופטימלי ולכאורה סיימתי את תפקידי. אני מלווה אותו לקבלת משכנתא, לעו"ד, לחתימה. התפקיד שלי מסתיים רק שהעסקה הסתיימה והוא קיבל מפתח. אנשים זקוקים בעסקה בסדר גודל כזה, מישהו שמכיר וילווה אות מטעמם. אני חושב שחלק גדול מסוד ההצלחה של 'איש מפתח' הוא בזכות סגנון העבודה הזה".
רוב האנשים היום שולטים יותר, בזכות האינטרנט, בודקים, יש עזרים. "מתווך לא יכול רק להראות נכסים, זה פאסה, החוכמה לדעת לעומק, לברר, אני לא מתעסק עם כל עסקה, לא אקח נכס שלא רשום בטאבו שאין עליו רישום טוב וכו'. אם יש משהו בעייתי אני אדע על כך מראש ואעדכן את הלקוח".
שירות מקסימלי בקנייה ובמכירה
עקרון מנחה נוסף אצל זיני, לוודא שעסקים נעשים בחיוך, בהגינות ובחברות "חשוב לי מאוד החיוך של הלקוח. אני לא מאמין בללחוץ, אף פעם לא אפעיל לחץ על המוכר או הקונה, אני לא מאמין בגישה של 'להצמיד אקדח לרקה', רוב הלקוחות הופכים לחברים שלי. הם יתקשרו ויתייעצו גם בדברים שלא קשורים ישירות לנדל"ן".
לא פשוט להחזיק מעמד בעיר כל כך הרבה זמן כשכולם מפנים וממליצים עלייך, איך זה קורה?
"אני מאמין באמת בפתגם 'טוב שם טוב משמן טוב', זה הדגל שנשאתי תמיד, ולכן תמיד שמרתי על עבודה ברמה הזאת, לכן מכירים אותי ומפנים אלי. זה השיווק הכי טוב שלי. אני באמת מאמין שלאורך זמן להיות מקצועי ואמין זה הכי משתלם" הוא מסביר.
"בעיני התפקיד שלי הוא לפתור גם א המוקשים שבדרך, כשנסגרת עסקה, העורך דין מקבל ממני את כל הנתונים, כל המידע סגור ומוכן. יש לי במשרד מאות חוזים שנחתמו, הכל מתויק ומסודר. אין מצב שקונה או מוכר, חותם על החוזה בלי שאני אשב לידו. כי הבנאדם צריך שמי שליווה אותו ישב לצדו, אני מעודכן בכל פרטי העסקה, בכל שלב. התפקיד שלי הוא תמיד לשמור על הלקוח שלי. אני קורא מראש כל חוזה ורק אז זה עובר לצד השני במטרה לוודא שהעסקה תתקיים והאינטרסים של הלקוח שלי ישמרו".
2 צפייה בגלריה
איש מפתח - אחד הנכסים בבלעדיות של "איש מפתח"
איש מפתח - אחד הנכסים בבלעדיות של "איש מפתח"
איש מפתח - אחד הנכסים בבלעדיות של "איש מפתח"
(יח"צ)
"אולי יש לך מתווך, אבל אין לך איש מפתח"
זה הסלוגן של זיני, העובדה שהוא ידוע כאמין ומקצועי היא הסיבה שמשקיעים מגיעים אליו, מגדירים לו את מבוקשם ונותנים לו ייפוי כוח מלא, למצוא עבורם נכס ולנהל את כל תהליך הרכישה "בניתי מותג שמבוסס על אמינות ושקיפות מוחלטת בעסקאות. בכל השנים הללו אין לי אף לקוח שהתלונן שהעסקה לא הייתה הוגנת. היו לי עסקאות מאוד גדולות, כולל עם יזמים גדולים שנתנו לי צ'ק פתוח, וזהו, באו שוב רק לחתימה. אני שולט במחירי השוק לא פחות משמאי ומוצא להם את הנכס המותאם בדיוק לצרכיהם".
הגינות לתפיסתו של זיני, מתקיימת לכל אורך הדרך, והוא מסרב לנקוט במניפולציות הנהוגות לצערו בענף, "אני עובד בבלעדיות כדי לספק ללקוחות שלי יתרון, אבל אני מאמין בשקיפות וכנות, כך שמה שאני לא יכול אני לעולם לא אבטיח. בזכות זה המשרד מצליח כל כך הרבה שנים. לפעמים, כדי להשיג בלעדיות, מתווך זורק סכום לא ראלי ללקוח פוטנציאלי, רק כדי להחתים אותו כלקוח, מתוך תפיסה שאחרי זמן מה, הלקוח בעצמו יוריד את המחיר כי הוא יראה שהוא לא מצליח למכור. בזמן הזה כבר נוצרת התקשרות בין המתווך ללקוח. אני מקפיד לומר את המצב הראלי, לא ת מה שהלקוח היה רוצה לשמוע רק כדי "לקשור אותו", בעיניי זו הטעייה. אני יודע להביא ללקוחות שלי את המחירים הטובים ביותר מתוך המצב הראלי של השוק, כך הם תמיד זוכים לעסקה טובה ולא מבזבזים זמן יקר".
איש מפתח, הנשיא 26 חדרה, 0546343536. לפייסבוק>>, לאינסטגרם>>