סגור
כדאי להכיר

ריכטר'ס קוקטיילים: בר הנייד הכי יפה בארץ

בר קוקטיילים, רכב אספנות לצילומים או פוד טראק לאירועים? ריכטר'ס מציעים לכם את כולם. מתכננים אירוע ומחפשים רעיון לטוויסט מיוחד? כזה שיכול להפוך את האירוע שלכם מעוד מסיבה סטנדרטית ונחמדה לכזאת שלא תישכח לעולמים? הכירו את ריכטר'ס, בר קוקטיילים ייחודי ונייד, שמגיע באחד מרכבי האספנות הכי מקוריים, מגניבים ונדירים בנוף הישראלי ובכלל

מי שעומד מאחורי הקונספט הייחודי הזה הוא מתן ריכטר, דיג'יי במקצועו, שחי את ענף האירועים כבר מעל ל-15 שנה, ומתפתח ומתחדש בתחום כל הזמן. את הרכב הייחודי שלהם מתן ייבא הישר מדרום אמריקה, מתוך תחושת נוסטלגיה וחיבור לשורשיו המשפחתיים, ובעיקר לסבו, שנהג לנסוע בעברו ברכב מסוג זה. מדובר ברכב טרנספורטר T1 המקורי, ומתן גאה לומר שהוא בין הבודדים מסוגו בארץ, וכנראה היחיד שגם יכול לנסוע, ושלדעתו אין כיף גדול יותר מלראות רכב כזה ייחודי וצבעוני על הכביש.
2 צפייה בגלריה
ריכטר'ס קוקטיילים - בר קוקטיילים אקטיבי
ריכטר'ס קוקטיילים - בר קוקטיילים אקטיבי
ריכטר'ס קוקטיילים - בר קוקטיילים אקטיבי
(צילום: דניאל דיין)
רכב אחד – אינסוף אפשרויות
ריכטר'ס מציעים ללקוחותיהם מגוון שירותים ואירועים, כך ניתן למשל, להשכיר את הרכב הייחודי שלהם לטובת צילומים של החוגגים לפני האירוע בלוקיישנים הכי יפים בארץ, או למקם את הרכב מחוץ לאולם האירוע, בטרם תחילתו, ובכך לייצר תפאורה מיוחדת ומרהיבה לצילומי האורחים שמגיעים, ולקבל מזכרת בצורה של תמונה על מגנט או בלוק עץ שתנציח את הרגע המושלם. ניתן למקם את הרכב גם בתוך אולם האירועים, וכך הוא ישמש כבר קוקטיילים נייד, עם צוות ברמנים מיומן שיידע להקפיץ את האווירה.
בנוסף, ניתן להשכיר את הרכב גם לאירועי חברה מפנקים, סרטים, פרסומות, קליפים או לכל מטרת צילום אחרת, הכל בהתאם לבקשת הלקוח.
טוויסט עכשווי
ריכטר'ס מציעים שירות של בר נייד הכולל משקאות אלכוהול מקוריים בלבד, שמגיעים הישר מהיבואן הרשמי. מדובר בשתייה תוצרת חוץ בלבד, וברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, הם מייצרים מגוון רחב של קוקטיילים מקוריים משלהם, שיתאימו לכל אחד. החל מקוקטיילים בטעמים מתוקים וחמוצים, ועד לקוקטיילים חריפים יותר עם טעם דומיננטי יותר של אלכוהול. למעשה, הם התבססו על קוקטיילים מפורסמים משנות ה-80 וה-90, כמו למשל, מוחיטו, קוסמופוליטן ומרגריטה, הוסיפו להם טוויסט מעניין ועדכני והתאימו אותם לימינו. הניסיון הרב שצברו במשך השנים, אפשר להם להרכיב תפריט מנצח שיכול להתאים למגוון אורחי האירוע, ולייצר בקרבם חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת.
2 צפייה בגלריה
ריכטר'ס קוקטיילים - אינסוף אפשרויות
ריכטר'ס קוקטיילים - אינסוף אפשרויות
ריכטר'ס קוקטיילים - אינסוף אפשרויות
(צילום: דניאל דיין)
נגיעה אישית
למי מבינכם שמחפשים רעיון מושלם למחווה משמעותית ואישית יותר באירוע שלכם, ריכטר'ס מציעים שירות של הדפסת התמונות שלכם מבצק סוכר, ושילובן בקוקטיילים שמוצעים לאורחים. כך, למשל, בני הזוג יכולים לשלוח תמונות שלהם מראש, הצוות של ריכטר'ס ידפיס אותן, והאורחים בחתונה יוכלו לקבל קוקטייל לפי בחירתם, עם תמונה מרהיבה של הזוג הנשוי הטרי. בנוסף, ריכטר'ס דואגים לעצב ולקשט את הקוקטיילים שלהם בסגנונות טרנדיים ובטעמים ייחודיים, אם בהוספת מקלות קינמון חרוכים, או בנגיעות עדינות של פלפל גרוס. חוויה לעיניים ולחיך.
חד פעמיים
ריכטר'ס מאמינים בהגינות, שירות, יושר ואיכות, ומתחייבים להעניק ללקוחותיהם חוויה של פעם בחיים. אז אם אתם מארגנים אירוע בקרוב, ומחפשים רעיון מקורי וחדשני ליצירת אווירה מיוחדת וחד פעמית, עם רכב אספנות מהמם ביופיו, אלכוהול איכותי, קוקטיילים מרעננים ומגוונים שירגשו את האורחים שלכם עם תמונות צבעוניות שלכם, ועם צוות מנוסה ומקצועי שיודע לעשות שמח, שווה לכם ליצור קשר.
Richter's – ריכטר'ס
טלפון: 0546709191
מייל: djmatan2@gmail.com