סגור
כדאי להכיר

ג'ו ג'ו בורגר – ההמבורגר החלומי של ישראל

במסגרת המסע שלנו אחר ההמבורגר המושלם ביותר בישראל, בעיר כרמיאל חיכתה לנו ההפתעה הגדולה מכולן, במסעדת ג'ו ג'ו בורגר

מתוך קרוב ל- 20 מסעדות ההמבורגר השונות בעיר הצפונית, מצאנו את ג'ו ג'ו בורגר כמסעדה ייחודית, כיוון שבחרה להעניק מקום של כבוד לקציצה המפורסמת בעולם, כאשר עושה שימוש בנתחי קצבים מובחרים, לצד מנות מרהיבות נוספות שכולן חשיבה אחת גדולה מחוץ לקופסא, עד כדי כך שגם בתל אביב לא ראינו כמותן, על כך ועוד במסע הקולינרי האחרון שלנו.
ג'ו ג'ו בורגר – המבורגר מנתח קצבים
3 צפייה בגלריה
גו גו בורגר 678678454
גו גו בורגר 678678454
גו גו בורגר
(גלעד הר שלג)
מסעדת "ג'ו ג'ו בורגר" בכרמיאל היא מסעדה שתוך קצת יותר משנה עוררה גלים וקיבלה תגובות נלהבות גם בקרב השפים הידועים ביותר במדינה. החלטנו באחד מימי אמצע השבוע לנסוע לצפון, על מנת לראות מקרוב ולטעום על מה כולם מדברים, המבורגר עסיסי מנתח קצבים.
מי שמנהלים את המסעדה הם שני אחים, דן ומנדל מלול, והשאלה הראשונה שבחרנו לשאול אותם כאשר הגענו למקום, היא מדוע הם בחרו כי כל הקציצות יהיו מנתח קצבים? על כך מנדל השיב: "השם נתח קצבים נוצר כיוון שהקצבים מעדיפים לא למכור אותו, אלא לשמור את הנתח לעצמם כי הוא העסיסי והמובחר מכולם, ואת זה בדיוק ביקשנו לתת לקהל הלקוחות שלנו, את הטוב ביותר.
אומנם יש לנו מקום של כבוד להמבורגרים אחרים, אלו העשויים מטלה או אנטריקוט, אבל בגלל שהתחרות בעיר גדולה, ידענו שאנחנו חייבים לצאת אל מחוץ לקופסא, וגם אם זה עולה לנו יותר כיוון שמדובר בנתח מאוד יוקרתי, החיוך של הלקוחות שלנו שווה הכל".
ג'ו ג'ו בורגר – תחילת הדרך
3 צפייה בגלריה
גו גו בורגר454990
גו גו בורגר454990
גו גו בורגר
(שחר אמידן)
"ג'ו ג'ו בורגר" החלה את דרכה כמסעדת טייק אווי ומשלוחים בלבד, אולם מגוון המנות ואיכות הטעמים עשו את שלהם, והדרישה שיהיו גם מקומות ישיבה לבילוי במקום שכנעו את דן ומנדל לעבור למקום חדש.
ואכן, לפני קצת יותר משנה, הפעילות של "ג'ו ג'ו בורגר" עברה למתחם פתוח ברחוב המסגר 2 בכרמיאל, וזו הפכה להיות למסעדת ההמבורגרים הנחשקת ביותר באזור. אבל לא רק הטעמים עשו את שלהם, אלא גם העובדה שהמסעדה כשרה לחלוטין, כך שנותנת מענה כמעט יחידי לקהל שומר המסורת.
ג'ו ג'ו בורגר – לקוחות מספרים
ניצלנו את זמן השהות שלנו במסעדה כדי לשוחח עם כמה לקוחות שהגיעו למקום, וכך לקבל חוות דעת נוספות ממקור ראשון.
יותם.ת תושב נתניה סיפר לנו: "לפני שבוע הגעתי לפה בפעם הראשונה ביחד עם חברים, עשינו טיול לצפון וחיפשנו מקום טוב לאכול בו. הזמנתי את ההמבורגר 220 מעושן עם וויסקי וזה היה הדבר הכי מטורף שאכלתי אי פעם בחיים, פשוט קשה להסביר במילים. כל השבוע הטעמים שלו נשארו לי בפה, ולא הפסקתי לדבר על זה, לכן לא יכולתי עוד להתאפק והגעתי לכאן היום במיוחד עבור ההמבורגר הזה, שווה כל דקת נסיעה".
הילה.צ תושבת העיר החמיאה גם היא: "בחיים לא חשבתי שהמבורגר יכול להיות כל כך טעים, ועוד כמישהי ששומרת כשרות, לא חלמתי שיום אחד אני אמצא המבורגר עם גבינה ויהיה לי מותר לאכול אותו. יש פה מנה לא שגרתית של צ'יזבורגר עם תוספת גבינה טבעונית מותכת, גבינה שהיא פרווה טבעונית, והשילוב של הטעמים הוא אלוהי ממש, ואני מודה על כך לבעלי המקום".
ג'ו ג'ו בורגר – מבחן הטעימה שלנו
3 צפייה בגלריה
גו גו בורגר56546
גו גו בורגר56546
גו גו בורגר
(שחר אמידן)
המבורגר מעושן עם וויסקי, צ'יזבורגר עם תוספת גבינה טבעונית ותוספות אחרות שמצאנו בתפריט, כל אלו פתחו לנו את התאבון והיה זה זמן מצוין להתחיל לטעום.
בכל שוק ברחבי ישראל בעלי הדוכנים אוהבים לצעוק שכל אבטיח מלמיליאן, כסימן לאיכות שלו, אז לו רק היינו יכולים, גם אנחנו היינו צועקים זאת בהקשר של ההמבורגרים שטעמנו. הטעם, העסיסיות, המרקמים, אלו הטריפו לנו את החושים, הלשון והחך לא הפסיקו לבקש עוד ביס ועוד אחד, פשוט חוויה אחרת לחלוטין.
וזה היופי בעולם הקולינריה, לפעמים את הטעמים הטובים ביותר אתה מוצא במקומות שלא העזת לחלום עליהם, וזה בדיוק מה שקרה לנו במסעדת "ג'ו ג'ו בורגר".
אתם בוודאי צמאים לדעת אילו עוד תוספות מעניינות מצאנו פה, אז מדובר בסלק ירוק בכבישה קרה, בייקון כשר שהוא סוג של פייק און טלה, המבורגרים מפלצתיים ממש של קילו וחצי ועד המון הפתעות נוספות, שפשוט שווה לבוא ולנסות. לצד המנות המושחתות ניתן ליהנות גם ממספר סוגי בירות שונות ומשובחת של המבשלה המקומית, מבשלת הגיבור.
ג'ו ג'ו בורגר – תוכניות לעתיד
לפני שנפרדנו לשלום, שאלנו את דן על התוכניות שלהם לעתיד: "המטרה היא להמשיך ולעשות את מה שאנחנו עושים כיום בצורה הכי טובה, להמשיך לפתח את עולם ההמבורגרים בישראל, להמציא עוד תוספות חדשות שלא נראו פה קודם לכן, ולאט לאט להתפתח לרשת בכל רחבי הארץ".
ג'ו ג'ו בורגר – גם אני רוצה
שעות פתיחה של "ג'ו ג'ו בורגר" הם בימים:
ראשון עד רביעי, בין השעות 11:00 בבוקר ועד 23:00 בערב.
בימי חמישי בין השעות 11:00 בבוקר ועד הלקוח האחרון.
מוצאי שבת, שעה לאחר צאת השבת ועד לפנות בוקר.
שירות המשלוחים מגיע לכל פינה בכרמיאל, ובחודשי הקיץ הם מגיעים גם ליישובים מסביב.
טלפון להזמנות: 077-5352091