סגור
כדאי להכיר

דעה
מה זה ספת כושר ולמה כדאי שתהיה לכם?

אנשים ששומרים על כושר גופני מכירים את החשיבות של פעילות גופנית קבועה ושריפת שומנים עבור אורח החיים שלהם. אימונים חשוב לבריאות ולאופן בו מתאמנים שומרים על עצמם, על הגזרה ועל מבנה הגוף

מאמר מאת: פיטבנדר.
עם זאת כיום לא תמיד ברור כיצד נוכל לבצע את אימון הכושר שלנו, בעיקר בימים בהם חדרי הכושר נסגרים תכופות ולא תמיד ישנם מרחבים בהם נוכל להתאמן. ספת כושר מאפשרת את כל היתרונות שדרושים לאימון מטיב ומציעה אימון באמצעות יצירת התנגדות למשקל הגוף ובכך עבודה אינטנסיבית על כל חלקי הגוף החל מהכתפיים, צוואר ושכמות עד הבטן הירכיים, הזרועות הרגליים ושאר איברים שחשוב לחזק לחטב ולהגמיש.
אבל מה כוללת ספת כושר?
ספת כושר נראית ממש כמו כיסא אשר מחוברים אליו אלמנטים שונים שעוזרים לשמור על הגוף, לחטב אותו, להוריד במשקל, ולבצע מגוון פעולות שישמרו על גוף חטוב שרירי וחזק. הספה מחוברת לגומיות אשר תפקידן לייצר סוג של משקולת באמצעות משקל הגוף, בזמן ש גומיות התנגדות מספקות עבודה על כל חלקי הגוף החל מהראש והצוואר עד הכתפיים ושאר חלקים חשובים. סט גומיות כושר שמתאים לספה מייצר עבורנו את האימון שאנחנו מחפשים ומאפשר אימון מושלם תוך עבודה על כל חלקי הגוף.
הנה כמה יתרונות בולטים אותם מספקת ספת כושר שמחוברת לגומיות אימון ושאר אלמנטים:
ספת כושר מתקפלת היא מכשיר חסכוני במקום למרות הגודל שלה. מדובר במכשיר שאפשר לקפל ולהכניס לארון או לקחת במכונית לכל מקום שרוצים. הן מכילות מגוון פונקציות לאימון עם 8 מצבים ושיפוע שלילי להגברת האינטנסיביות של האימון.
לספה יש אלמנטים ייחודיים ושימושים למרות הקומפקטיות שלה והחסכון במקום שהיא מאפשרת. רבים המתאמנים שבוחרים להוציא את כספם על מוצר כזה ולא על מנוי חודשי לחדר כושר (שעלותו הרבה יותר גבוהה ואינו תמיד פתוח). ספות כאלו מכילות זוג גומיות התנגדות וגם משקולות במשקלים שונים אותם אפשר לבחור בזמן שרוכשים את המכשיר.
כיצד בוחרים את המוצר הנכון?
אם אתם בוחרים חנות מוצרי ספורט איכותית תוכלו לבחור ספה בטיחותית שמאפשרת פינים ייחודיים לפתיחה וקיפול מהירים של המכשיר.
בחרו מוצר שמתקפל ומאפשר אימון ביתי בקלות ללא בעיות בפתיחת המכשיר וקיפול שלו.
מומלץ לבחור מכשיר שיכול לשאת עד 250 קילו ויותר.
וודאו כי הגדלים של המכשיר תואמים את המרחב שלכם ומתאימים לצרכים שלכם.
בחרו מוצר שיש לו חיבורים למספר גומיות התנגדות שיספקו לכם אימון מושלם ודינאמי עם כמה שיותר תרגילים מגוונים. בין היתר כדאי לבחור מוצר שמגיע עם סרטוני הדרכה ותרגילים לדוגמא עבור אימון מושלם ושימוש נכון במכשיר.
בחרו מוצר שמאפשר אימון טוב גם ללא משקולות. חפשו את הספה שתאפשר כמה שיותר גיוון ועניין באימון.
אם אין לכם מקום לספה כזאת בבית, למרות שמדובר במוצר מתקפל, תוכלו לרכוש מיני סטפר ביתי עם גומיות התנגדות, או גומיות התנגדות בלבד כמו גם משקוליות ידיים לאימון על כל חלקי הגוף, גומיות TRX ושאר מוצרים שיאפשרו אימון אישי מגוון שאפשר לקיים בכול מקום.
לרכישה כנסו לאתר>> או התקשרו: 050-870-7099