סגור
כדאי להכיר

רשקובן – שילוח בינלאומי במקצועיות וביעילות

חושבים על ייבוא לישראל? יוסף רשקובן ידאג לכם כל הדרך מהמפעל בחו"ל ועד לדלת המבנה בישראל

אחד התחומים שהושפעו במיוחד מתקופת הקורונה, היה תחום השילוח הבינלאומי. בתקופות בהן מקדם ההדבקה הבינלאומי היה גבוה, הטיסות הבינלאומיות נפסקו כמעט לחלוטין, וכן הצריכה הפרטית ירדה, מה שגרם להתייקרות רבה במחירי ההובלה הבינלאומית של סחורות. לפי יוסף רשקובן זה רק חלק מן הסיפור: "תחום הספנות הבינלאומי נמצא בשנים האחרונות במעבר משימוש בדלק זול ומזהם לדלק ירוק", אומר יוסף. "הדלק הירוק הרבה יותר יקר, מה שגם תרם לעלייתם של מחירי ההובלות. בחודשים האחרונים קצב העבודה בתחום השילוח הבינלאומי חזר, אולם רמות המחירים נותרו גבוהות יחסית, היות והתחום נותר עדיין פגיע לסיכונים הבינלאומיים, וכן הצריכה הבינלאומית עדיין לא חזרה למה שהיה לפני הקורונה".
2 צפייה בגלריה
רשקובן - חברת שילוח בינלאומי
רשקובן - חברת שילוח בינלאומי
רשקובן - חברת שילוח בינלאומי
(רומן דורפמן)
"מייבאים גם רישיונות יבוא?"
יוסף רשקובן (55) נולד במולדובה, ועוסק בתחום של מסחר בינלאומי ולוגיסטיקה כבר קרוב ל-20 שנה.
מה השירות שאתה מציע בעצם?
יוסף: "אני מטפל בכל ההיבטים הלוגיסטיים של שילוח בינלאומי של סחורות. בעצם כאשר אדם פרטי או עסק מבקש לייבא סחורה מחו"ל, קודם כל צריך לתת לסחורה סיווג מתאים. לכל דבר שיש לו שם, יש לו גם מה שנקרא 'פרט מכס,' שקובע את האופן שבו מיובא סוג הסחורה לארץ (אם צריך רישיון יבוא של משרד ממשלתי מסוים כמו משרד הבריאות, מכון התקנים, משרד הדתות וכדומה). לאחר מכן, צריך לטפל בשינוע עצמו: 'המכלה' (כלומר, אריזה של הסחורה במכולה), שינוע במדינת המוצא, כניסה לנמל, עמילות מכס בחו"ל ובישראל, מעקב אחר הסחורה בעת ההובלה ועד הבאתה לישראל, הצהרת ייבוא, שחרור הסחורה והובלתה בתוך ישראל עד לבית הלקוח. אני מתעסק הן בייבוא של סחורות בהיקפים מסחריים, והן בייבוא בהיקפים קטנים כגון רכבים בייבוא אישי, חפצים אישיים למיניהם ועוד".
מה היתרון שלך בתחום?
יוסף: "בשתי מילים: אקסקלוסיביות ומקצועיות. אנשים אוהבים לעבוד איתי, כי הם לא מרגישים 'שמכדררים' אותם מן האחד לשני בין מחלקות שונות וכדומה. אני נותן תמונת מצב מלאה, מקשיב לשאלות של הלקוח ונותן לו את כל המידע שהוא צריך, מבלי להוסיף לו כאבי ראש, ומבלי שתהיינה הפתעות למיניהן. למשל, יש מצבים שבהם אדם מייבא סחורה מבלי לדעת שהוא צריך אישור של מכון התקנים כדי להכניס אותה לארץ. במצב הזה, עד שהוא משיג אישור, יש עלויות אחסנה כבדות וכדומה. מי שעובד במקצועיות, ובונה את מתווה הייבוא ביסודיות, יודע להימנע מלהכניס את הלקוחות שלו להפרות מכס שונות. אני בונה את העסקה מאל"ף עד תי"ו, בצורה בטוחה וללא הפתעות לא נעימות.
בנוסף, אני יודע לעבוד במספר רב של תחומים: יש עמילי מכס שמתמחים בתחום או נישה מסוימת, כמו רכבים או תעשייה כזו או אחרת. אני לעומת זאת יכול לטפל בכל הסוגים של מוצרי הייבוא: אלקטרוניקה, מכניקה, הנדסה, אישורים ורישיונות של משרד החקלאות, ייבוא מזון ומה לא".
2 צפייה בגלריה
רשקובן - מטפלים בכל סוגי הייבוא
רשקובן - מטפלים בכל סוגי הייבוא
רשקובן - מטפלים בכל סוגי הייבוא
(רומן דורפמן)
משרדו של יוסף רשקובן נמצא ברחוב השיירה 43 בחיפה. לפרטים נוספים ניתן להתקשר לטלפון 0508501199, או לפנות דרך דף הפייסבוק.