סגור
כדאי להכיר

בודי איי אלומיניום: חדשנות, יוקרתיות ומחירים נוחים

אם עוד לא שמעתם על חברת בודי איי אלומיניום החדשנית – הגיע הזמן. החברה מספקת ללקוחותיה מגוון של גדרות ופרגולות אלומיניום איכותיות ביותר בהרכבה עצמית, במחירים שאף אחד לא יכול להישאר אדיש אליהם. הכירו את החברה שעשתה מהפכה בתחום

עם ניסיון של מעל 25 שנים בתחום ה-DIY ("עשה זאת בעצמך"), זה לא פלא שחברת בודי איי אלומיניום מצליחה לייצר מוצרים איכותיים במחירים נגישים, שהופכים לחלוטין את שוק הגדרות והפרגולות. בעקבות צורך שזיהתה בשוק, החברה התחילה לייצר כבר לפני כחמש שנים פרגולות וגדרות בהרכבה עצמית, בהתאם למידות שמתקבלות מהלקוח ולדגמים והצבעים המועדפים עליו. "הלקוח אומר לנו מה המידות, הדגם והצבע הרצויים, ומחלקת התכנון ההנדסי שלנו מייצרת עבורו את המוצר", מספר שלומי חסון, סמנכ"ל החברה. "אנחנו מספקים ללקוח הכל כולל הכל – עד רמת הבורג, באופן שמאוד דומה להתנהלות של איקאה".
2 צפייה בגלריה
בודי איי אלומיניום - חדשנות ויצירתיות
בודי איי אלומיניום - חדשנות ויצירתיות
בודי איי אלומיניום - חדשנות ויצירתיות
(יח"צ)
ניסיון עתיר שנים
"בודי איי אלומיניום", בבעלותו של ליאור שמעון שגם משמש כמנכ"ל החברה, הוקמה כחברת בת לחברה המוכרת "בודי מ", המחזיקה בניסיון עתיר שנים בתחום. הניסיון הרחב של שתי החברות בעולם ה-DIY והאלומיניום, מאפשר לבודי איי אלומיניום להבין ולהיות קשובים ללקוחות ולצרכיהם, ולספק להם מוצרים איכותיים במחירים נוחים. "המחירים בשוק היום ממש יקרים, אז החלטנו להציע את אותו המוצר בפחות כסף", מסביר שלומי חסון. "המחירים שלנו הם סופר-אטרקטיביים, מכיוון שהלקוחות קונים את המוצרים הללו ישירות מהיבואן לצרכן. העובדה שניתן להרכיב את המוצרים באופן עצמאי, בדומה לאיקאה, חוסכת גם היא המון כסף לצרכן, וזאת בזכות שיטת ההרכבה הייחודית של המוצרים שפיתחנו לעולם הגדרות והפרגולות".
חדשנות ויצירתיות – גם בפרטים הקטנים ביותר
עבור חלק מהאנשים, הרכבה של פרגולה או גדר נשמעת כמו משימה מורכבת למדיי. עם זאת, חברת בודי איי אלומיניום דואגת לכל הפרטים הקטנים ביותר, על מנת לספק ללקוח חוויה כמה שיותר נעימה, מוצלחת וקלה – מתחילת התהליך ועד סופו. כלל מוצרי החברה מגיעים עם מסמך PDF שמכיל הסברים מפורטים על אופן הרכבת המוצר, כמו גם עם סרטון, ועבור אלה שמסתבכים במיוחד – החברה מציעה גם מענה טלפוני אדיב במיוחד לכל אורך הדרך, בו הלקוחות יכולים להיעזר בעת הצורך.
במידה והלקוח לא מעוניין להרכיב בעצמו את הגדר או הפרגולה, החברה גם שמחה להגיע לכל חלקי הארץ ולהציע ללקוחות את השירות הזה בתשלום שווה לכל כיס. עם זאת, שלומי חסון מעיד כי 90% מלקוחות החברה בוחרים להרכיב את הגדרות או הפרגולות בעצמם. "הפכנו את התהליך הזה לכל-כך פשוט ונגיש, שהלקוחות שלנו מעדיפים לחסוך בעלויות וכבר לעשות את זה באופן עצמאי", מסביר שלומי חסון. "בזכות הקלות והנוחות של תהליך ההתקנה שיצרנו, אנחנו עומדים על 100% הצלחה, וכל הלקוחות שלנו מצליחים להרכיב את הפרגולה או הגדר ללא כל בעיה".
2 צפייה בגלריה
בודי איי אלומיניום - התמחות בהקמת גדרות ופרגולות
בודי איי אלומיניום - התמחות בהקמת גדרות ופרגולות
בודי איי אלומיניום - התמחות בהקמת גדרות ופרגולות
(יח"צ)
שירות בלתי מתפשר
על מנת לאפשר ללקוחותיהם להתרשם מהמגוון הרחב של הדגמים והצבעים של מוצרי החברה, בודי איי אלומיניום מתפעלת אולם תצוגה מרהיב ברחוב אברהם שביט 3, אולם 38, בראשון לציון. באולם התצוגה ניתן להתרשם לא רק מאיכות המוצרים עצמם, שמתאפיינת ברמה גבוהה במיוחד, אלא גם מאיכות השירות של החברה – שמתנהל באופן אדיב וסבלני ביותר.
"חשוב לנו לא רק לחסוך ללקוחות שלנו כסף, אלא גם שיהיו מרוצים – גם מהמוצר וגם מהשירות", מסביר שלומי חסון. "מהסיבה הזו, אנחנו מקפידים על ייצור של מוצרים איכותיים, ברמה גבוהה ביותר, וגם על שירות נגיש ואדיב. חשוב לנו לספק ללקוחות שלנו חוויית שירות מלאה, שתהיה כמה שיותר חיובית ונעימה".
בודי איי אלומיניום: נוחות מקסימלית, חדשנות, התקנה פשוטה ומחירים חסרי תקדים
טלפון: 03-9664455