סגור
כדאי להכיר

עולם השייט - יום כיף מחוץ לקופסה עבור חברות ועסקים

כמה שעות ביום אתה עובד בממוצע? על פי סקרים שנעשו נמצא כי אחוז גבוה מהעובדים בישראל עובדים בממוצע בין 10 ל-12 שעות ביום, ובתעשיית ההיי-טק לעיתים אף יותר

על מנת להביע את הערכתם על ההשקעה העצומה, ומתוך רצון לתת לעובדים קצת פסק זמן משגרת היום השוחקת ולגבש אותם ליחידה מאושרת, כל כמה חודשים בעלי החברות והעסקים מוציאים את העובדים ליום כיף שבו הם יוכלו לנקות את הראש ולהטעין מצברים מחדש.
אולם מוכרחים להגיד את האמת, בכל הנוגע לימי גיבוש ופעילות של עובדים כבר כמעט ולא היה מה לחדש, הרי כמה פעמים אפשר להוציא את העובדים לרביצה מול הבריכה במלון, או לעשות על האש באיזה יער או על חוף הים?
כל זה היה נכון עד ש"עולם השייט" נכנסו לתמונה של ימי הגיבוש וכיף לעובדים, והעצימו את החוויה ברמה מטורפת ממש, רוצים לדעת כיצד? קפצו אל תוך הכתבה.
עולם השייט – עושים חיים על יאכטה בלב ים
3 צפייה בגלריה
עולם השייט
עולם השייט
עולם השייט
(יח"צ)
עד לפני מספר שנים סרגיי בלסקי, בן 39, היה חלק מתעשיית ההייטק בישראל, וכמו כולם גם הוא קרע את עצמו במשך שעות ארוכות במשך היום מול המקלדת והמחשב בתפקידו כמנהל מערכות מידע בחברות הגדולות במשק. כחלק ממתנה רומנטית של אשתו, הוא הגיע אל קורס סקיפרים ששינה את ייעודו בחיים.
"זו היתה אהבה ממבט ראשון, אני, היאכטות והים. תוך זמן קצר קיבלתי החלטה לעזוב את עולם ההייטק שהיה מתגמל כלכלית, עבור חיים של חופש וכיף בין הגלים. לאחר הקורס הראשון שעשיתי, הוצאתי את כל הרישיונות הדרושים ובמשך שנה וחצי עבדתי כסקיפר מסחרי", סרגיי סיפר עם חיוך גדול על הפנים.
עולם השייט מציגים: הפלגות דיג לעובדים
3 צפייה בגלריה
עולם השייט
עולם השייט
עולם השייט
(יח"צ)
לפני כשלוש שנים סרגיי החליט לקחת את העיסוק שלו בעולם המים צעד אחד קדימה כאשר פגש בשותף העסקי שלו. נכון להיום השניים מחזיקים ביאכטה שמכילה עד כ- 14 מקומות, והחלו להפעיל עסק לאירועים וחגיגות תוך כדי שייט בים.
אך מעבר למסיבת רווקות, ימי הולדת וכד', לסרגיי הייתה הבלחה גאונית נוספת, כיצד לשדרג את ימי הגיבוש והכיף לעובדים, על כך הוא סיפר: "אנחנו מציעים ימי גיבוש וכיף לקבוצות קטנות, עד 14 איש, ובהם אנחנו עולים על היאכטה ומגיעים לנקודה רחוקה מחוף הים, כך שמנותקים מהעולם. שם באמצע "שום מקום", אנחנו "זורקים" את העניבה, חולצים נעליים, בלי Wi-Fi והודעות וואסטאפ מטרידות, אלא נהנים מחופש אחד גדול.
עיקר הפעילות באה לידי ביטוי בדיג של דגים שלא רואים בכל יום, ובין לבין כולם קופצים לים, שוחים, נהנים עם אבובים, עולים בחזרה על היאכטה ושוב דגים. מדובר בפעילות של כארבע שעות ובה שוכחים מכל הלחצים וטרדות היום-יום הרגילים".
עולם השייט – אין אחד שלא תופס לעצמו דג
בפעילות עצמה סרגיי מלמד את כולם כיצד לדוג עם חכות מקצועיות, פתיונות וכל ציוד הדיג הכי מתקדם שיש, והוא מבטיח - אין אחד שלא מצליח. "לפעמים מגיעים חבר'ה שיש להם ניסיון בדיג, כך שתכף ומיד הם קופצים על המציאה ומתחילים במשימה. עבור כל מי שזו הפעם הראשונה שלו, אני מדריך אותו ולא מוותר עד שגם הוא מצליח להעלות דג בחכה. מצידי שייקח גם חצי שעה או יותר, אבל אני דואג שכל אחד יחזור עם "שלל" שבו יוכל להשוויץ, וכמובן, גם לאכול", סרגי סיפר.
עולם השייט – יאכטה מפנקת
3 צפייה בגלריה
עולם השייט
עולם השייט
עולם השייט
(יח"צ)
כאמור עולם השייט מחזיקים ביאכטה קטמרן, זו בנויה על ידי שני גופים המחוברים באמצע, ממש כמו שתי סירות, ולכן היא סופר מרווחת ומפנקת. ההפלגה עליה נוחה ונעימה, יש הצללה על כל הסיפון, היא בעלת שולחן גדול ומרחב שהייה למנוחה, וכמובן שגם מוזיקה מצוינת באה בחשבון.
קטמרן היא יאכטה מושלמת לחגיגה או מסיבה בים כדוגמת ימי הולדת, מסיבות רווקות או רווקים, ימי גיבוש או שייט משפחתי. למדנו כי בקרוב מאוד ב"עולם השייט" מתכוונים להוסיף עוד כמה סוגי יאכטות לצי שלהם, וכך לאפשר ללקוחותיהם קשת הפלגות רחבה יותר.
עולם השייט – מחירים חסרי תקדים
כיוון שימי הכיף והגיבוש לעובדים נעשים לאורך ימי השבוע, ב"עולם השייט" החליטו לבוא לקראת קהל הלקוחות, ולכן הפלגה של ארבע שעות הכוללת את פעילות הדיג על פי רצון הלקוח תעלה רק כ- 2,000 שקלים בלבד!
בכל הנוגע להפלגה רגילה, במטרה לחגוג מסיבה כזו או אחרת למשך שעתיים, בימים אלו ממש התענוג הזה עולה רק כ- 1,600 שקלים. כמו כן, תמיד ישנם מבצעים מיוחדים משתנים שניתן למצוא באתר, כך שמומלץ לעקוב.
עולם השייט – יצירת קשר
לפרטים נוספים אודות פעילויות הדיג המגבשות, כמו גם המסיבות שניתן לעשות על היאכטה המפנקת של "עולם השייט",
צרו קשר בטלפון: 050-3085742.