סגור
כדאי להכיר

טופמרקטינג: פתרונות שיווק ופרסום נדל"ן ליזמים

יזמי נדל"ן? בואו להכיר את חברת השיווק המושלמת שנותנת לכם את כל הפתרונות הכי מתקדמים – תחת קורת גג אחת!

יזמי הנדל"ן שבינינו יסכימו על כך ששיווק של פרויקט נדל"ן הוא לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך מורכב שדורש מחקר, ניהול שוטף והתקשרות עם ספקים מגוונים ושונים, דבר שלרוב יוצר בקרב יזמים בלבול וכאבי ראש לא מעטים, וכמובן עשוי להשפיע לרעה על איכות ויעילות התהליך. לזרוע השיווקית המובילה טופמרקטינג מבית חברת הפרסום הידועה TOPWEB, פתרון חדשני ומהפכני, לפיו כל השירותים הנדרשים לצורך פרויקטים שיווקיים בתחום הנדל"ן, יעמדו לרשותם של היזמים באופן המקצועי והנוח ביותר, והכי חשוב – במקום אחד ומול צוות אחד. אופיר כהן, בעלי החברה, מספר שהחברה מציעה מעטפת שיווקית שלמה, שחוסכת מהיזמים התעסקויות מיותרות כמו אינספור ספקים, תשלומים גבוהים, עיכובים בזמנים, אי נוחות לתזרים הכלכלי ועוד. בדיוק מול הבעיות הללו, נכנסת טופמרקטינג לתמונה ומניבה את התוצאות הטובות ביותר בשטח.
3 צפייה בגלריה
TOPWEB  - פתרונות שיווק ופרסום נדל"ן ליזמים
TOPWEB  - פתרונות שיווק ופרסום נדל"ן ליזמים
TOPWEB - פתרונות שיווק ופרסום נדל"ן ליזמים
(יח"צ)

One-Stop-Shop
משרד הפרסום TOPWEB הוקם לפני כ-7 שנים, והציע שירותי פרסום ומיתוג ללקוחות רבים ומגוונים. במסגרת פעילותו הרבה במהלך השנים, זיהה צוות המשרד את האתגרים והקשיים שחווים רבים מקרב לקוחותיהם היזמים, בכל הנוגע לניהול כמות הספקים האדירה הנדרשת לשיווק פרויקט נדל"ן. המשרד החל להרחיב בהדרגה את היצע השירותים והפתרונות שלו ליזמים מהענף, עד שלפני כשנה החליטו להקים חברת בת ייעודית לשיווק פרויקטים מתחום הנדל"ן, כזאת שתספק את כל פתרונות השיווק ללקוחותיה, במודל של One-Stop-Shop, כי אם אפשר לייעל את העבודה, ולהקל כמה שיותר על הלקוחות, למה לא?
החבילה המושלמת
למעשה, חברת טופמרקטינג, מציעה ללקוחותיה יזמי הנדל"ן את החבילה המלאה לשיווק פרויקטים.
החל משלב גיבוש הרעיון לפרויקט, תכנון האסטרטגיה, קביעת השפה הגרפית, ביצוע ההדמיות ועד לשלב הסופי של פרסום הפרויקט בשלל המדיות והחשוב ביותר מכירת הפרויקט. צוות החברה מבצע כל העת עבודת מחקר מעמיקה, תסקירי מכירות וניתוח יסודי של מתחרים, ומייחס משמעות רבה לכל פרט בתהליך מכירת הפרויקטים על מנת לעמוד ביעדים שהוגדרו מראש. בנוסף, הצוות מנתח באופן שוטף את תוצאות הפרויקט, וכך מייצר שכבת הגנה ובקרה בעבור היזם, עוד בטרם סיום המכירה.
3 צפייה בגלריה
TOPWEB - שיווק פרויקטים נדל"ניים
TOPWEB - שיווק פרויקטים נדל"ניים
TOPWEB - שיווק פרויקטים נדל"ניים
(יח"צ)
תשלום על בסיס הצלחה
נשמע שמדובר בפתרון המושלם לכל יזם נדל"ן שמחפש את הדרך המקצועית, היעילה והנוחה ביותר לשיווק הפרויקט שלו.
החברה מציעה ללקוחותיה גם תעריפים משתלמים, ומאפשרת להם תשלום על בסיס הצלחת הפרויקט. כלומר, במקום שהיזמים ישקיעו מראש הון עצמי וישלמו עלויות פרסום גבוהות, החברה מוכנה לממן את אותן העלויות ולקבל תשלום רק לאחר המכירה.
שיטת העבודה של החברה מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש, ובזכות השיטת הייחודית, בה ממנים טופמרקטינג את העלויות, מגלים היזמים את נכונות החברה ומחויבותה לפרויקט, כאשר הנתונים בשטח מעידים בעד עצמם. כך לדוגמא, בפרויקט של החברה שנערך לאחרונה, לשיווק וילות ובתים דו-משפחתיים בשדרות החדשה, הצליחה החברה למכור את הפרויקט בתקופה של חודשיים בלבד, תוך זינוק של כ-16% בעליית המחיר, וזאת למרות הקושי בפיצוח קהל היעד ואתגרים שיווקיים אחרים באזור.
כדאי להכיר
אופיר כהן, בעלי החברה משתף, "כיום השוק רווי באופציות חדשות שנפתחות מידי יום, לכן עלינו להיות כמה שיותר יצירתיים, חדשניים וחדים, ולשלב רעיונות בלעדיים לקונספט מכירתי ייחודי וספציפי לכל פרויקט. אני מזמין את כל היזמים שיש ברשותם פרויקטים בשיווק, או פרויקטים עתידיים, להגיע אלינו לפגישת היכרות ללא התחייבות".
לכל מי שמעוניין לקדם את הפרויקט שלו, לייחד אותו מכל השאר באמצעות תהליכי שיווק שאין לאף מתחרה אחר בשוק, וליצור משפך שיווקי מדהים שכולל תהליך מכירה על ידי המומחים ביותר בענף הנדל"ן, חברת טופמרקטינג מחכה לכם.
3 צפייה בגלריה
TOPWEB - מומחים בשיווק פרויקטים
TOPWEB - מומחים בשיווק פרויקטים
TOPWEB - מומחים בשיווק פרויקטים
(יח"צ)

טופ מרקטינג | TOP MARKETING
טלפון: 050-8614125
כתובת: הייצול 14, מתחם I.B CENTER- אשקלון