סגור
כדאי להכיר

לפטופטק: המעבדה המובילה לתיקון של מחשבים ניידים בישראל

בעשרים השנים האחרונות עולם המחשבים שינה את החיים של כולנו מקצה לקצה, וכיום המשרד או "חדר הלימודים" של רבים הוא בסך הכל מחשב נייד, כאשר ניתן לעשות בו שימוש בכל מקום אפשרי, בנסיעה ברכבת, בבית הקפה, בסמוך לחוף הים וכד'

כל אחד שחייו "תלויים" במחשב הנייד חושש מרגע אחד בעיקר, שבו המחשב יפסיק לעבוד כיוון שכוס קפה נשפכה בטעות על המקלדת, או בגלל בעיה טכנית כזו או אחרת: מחשב שנפל, מסך שנשבר, מחשב מתחמם, מאוורר מרעיש ועוד.
כדי שאף אחד מאיתנו לא יכנס לפאניקה במקרים הללו ואחרים, בחרנו לערוך עבורכם בדיקה בכל הנוגע למעבדות לתיקון מחשבים ניידים.
על מנת להגיע אך אנשי המקצוע הטובים ביותר, החלטנו לעשות שימוש בחוכמת ההמונים.
בשבועות האחרונים כ- 2,500 מקוראי המדור הרשומים במערכת נשלח שאלון, ובו כל אחד מהם התבקש לציין של מעבדה לתיקון מחשבים ניידים שהוא נעזר בה בחמש השנים האחרונות.
לאחר בדיקה של כל הקולות וההמלצות שקיבלנו עלתה תמונה מאוד ברורה, אחת המעבדות היחידות אשר מתמחה בנישה הזו היא "לפטופטק" הממוקמת ברמת גן.
3 צפייה בגלריה
לפטופטק - מעבדה לתיקון מחשבים ניידים
לפטופטק - מעבדה לתיקון מחשבים ניידים
לפטופטק - מעבדה לתיקון מחשבים ניידים
(יח''צ)
בדיקה נוספת העלתה כי מי שמנהל את המעבדה הפעילה כבר במשך למעלה מ 12 שנים הוא ישראל ליכטשטיין, ולצידו צוות של עובדים מנוסים ומקצועיים.
מפיק מטעם המדור שוחח עימו על מנת לקבל מידע נוסף שבו כל אחת ואחד יוכלו לעשות שימוש במקרה הצורך.
שלום ישראל, מה שונה בין מעבדה אשר מטפלת בבעיות של מחשבים נייחים לבין מחשבים ניידים?
"שאלה מצוינת, ולמעשה אם תעבור בכל עיר בישראל אתה תמצא עשרות מעבדות לתיקון של מחשבים, אך רוב רובן מתעסקות בעיקר במחשבים נייחים ולא ניידים, כיוון שמדובר במלאכה מקצועית שונה לחלוטין, מורכבת וקשה הרבה יותר, ולכן רבים מהלקוחות שלנו אלו חנויות ומעבדות מחשבים מכל הארץ".
3 צפייה בגלריה
לפטופטק - שירות מהיר
לפטופטק - שירות מהיר
לפטופטק - שירות מהיר
(יח''צ)
למדתי כי הטכנולוגיה לטיפול בבעיות של מחשבים ניידים דורשת לא רק ידע מקצועי רחב הרבה יותר, אלא גם כלים שונים המתאימים לפירוק והרכבה של אלקטרוניקה מאוד עדינה, ולכן השאלה השנייה שהצגתי בפני ישראל היתה,
מה ההבדל בין "לפטופטק" לבין המעבדות הרשמיות של המותגים הגדולים בשוק?
"קודם כל זמן תגובה מהיר. המחשב נכנס לבדיקה תוך יום עסקים אחד, ומיד לאחר מכן הלקוח מקבל אבחנה והצעת מחיר לתיקון.
ביצוע התיקון מתרחש תוך יום עסקים נוסף, כלומר שמחשב תקול ברמת לוח יכול לצאת מתיקון תוך 48 שעות, כשיש תיקונם כגון החלפת מסך שיכול להתבצע במקום.
ההתמחות הייחודית שלנו זה תיקון של לוחות לוחות אם ברמת רכיב במחשבים ניידים, והחזקת מלאי זמין של מסכים, מקלדות, מאווררים ורכיבי לוח לצורך תיקון מהיר והחזקת ציוד מעבדתי חדיש ביותר המותאם למחשבים מהדור החדש.
אם ניקח לדוגמה מחשב נייד שעלה ללקוח לא מעט כסף, והמחשבים המובילים כיום עולים בין 6,000 ל 7,000 שקלים, והוא מגיע אלינו כי יש לו תקלת לוח, לנו יש את היכולת לפתוח את המחשב, לפרק את הלוח, לאבחן את התקלה ולתת הצעת מחיר לתיקון הלוח במחיר הגון.
לעומת זאת, במעבדות הרשמיות של המותגים הגדולים והידועים, הם כלל לא מתעסקים בתיקון של לוחות אם, אלא מציעים פתרון אחד בלבד, החלפה של כל הלוח, גם אם ישנו רכיב אחד שניתן לטפל ולתקן אותו".
מדוע במעבדות הרשמיות מעדיפים להחליף את כל הלוח במקום לתקן רכיב מתוכו?
"שאלה טובה, הכל מסתכם בזמן ובכסף. צריך להבין, בעולם של היום כאשר המחשבים הניידים הפכו לקלים מאוד מבחינת משקל, זה גם כי לקחו את כל הטכנולוגיה וצימצמו אותה ללוח קטן שעליו מלחמים את הכל, את המעבד, הכרטיס הגרפי, לפעמים אפילו את הדיסק הקשיח והזיכרונות, ואז הפער בין התיקון לבין זמן העבודה וההתיחסות הנקודתית לכל בעיה הוא ארוך יותר, ולכן הם מעדיפים להחליף לוח שלם ולדרוש על כך פי 2 ו 3 יותר".
לפטופטק: מגוון רחב של שירותים
3 צפייה בגלריה
לפטופטק - תיקון ברמת הרכיב
לפטופטק - תיקון ברמת הרכיב
לפטופטק - תיקון ברמת הרכיב
(יח''צ)
במעבדת לפטופטק מעבר לתיקוני לוח אם גם מחליפים מסכים, מקלדות, פלסטיקה שבורה, מאווררים ורכיבים נוספים הקשורים לעולם המחשבים הניידים.
באתרי הביקורות ברחבי הרשת מצאתי מאות חוות דעת מצד לקוחות מרוצים אשר העידו לא רק על שירות אדיב ומקצועי, אלא גם על זמן תגובה מהיר, כך שבכל פעם שנתקלו בבעיה ועמדו באין מוצא, הם קיבלו בחזרה את "המשרד הנייד" שלהם תוך זמן קצר במיוחד, ברוב הפעמים תוך יום עבודה אחד בלבד.
לפטופטק: יצירת קשר
התמחות מיוחדת נוספת של "לפטופטק" באה לידי ביטוי בתיקון של מחשבי אפל ומקינטוש, ולא רק PC.
במעבדה ניתן גם ליהנות מעסקאות של טרייד אין החוסכות כסף רב כאשר עדיף לרכוש מחשב חדש, במקום לתקן בעיה גדולה ויקרה מדי.
לפרטים נוספים, חייגו:
כתובת: רחוב עוזיאל 43 רמת גן.
ישנו שירות איסוף מכל רחבי הארץ.