סגור
כדאי להכיר

גרביטקס מציגים: מיתוג ויח"צ OUT- תוצאות IN

לאורך שנים ארוכות חלומה של כל אם יהודיה היה כי הבן שלה יגדל להיות רופא או עורך דין, אך בעוד שישנו מחסור ברופאים בישראל, על פי נתונים בארץ רשומים כ-91,763 עורכי דין, מתוכם 74,763 פעילים

כך יוצא כי למרות שמבחני הלשכה נעשו קשים יותר ויותר, בכל שנה מחדש אלפי עורכי דין מצטרפים אל מעגל העבודה, והתחרות הפכה להיות קשה וקשוחה במיוחד, כאשר עורכי דין ותיקים וחדשים נאלצים "להילחם" על קהל הלקוחות בכל דרך אפשרית. אולם יש גם מי שפועלים אחרת ונעזרים בחברת "גרביטקס", על כך ועוד בכתבה הבאה.
3 צפייה בגלריה
גרביטקס - שיווק ממוקד תוצאות לעורכי דין. מימין לשמאל: אמיר טוויג, עומר בן נתן, ליאל עמרם.
גרביטקס - שיווק ממוקד תוצאות לעורכי דין. מימין לשמאל: אמיר טוויג, עומר בן נתן, ליאל עמרם.
גרביטקס - שיווק ממוקד תוצאות לעורכי דין. מימין לשמאל: אמיר טוויג, עומר בן נתן, ליאל עמרם.
(יח"צ)
גרביטקס: משרד בוטיק המתמחה במציאת לקוחות עבור עורכי דין
גרביטקס הוא משרד בוטיקי המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט, ואת המילים היפות הם משאירים לכל השאר ומעדיפים לדבר דרך התוצאות בשטח.
מי שמנהלים את החברה הם אמיר טוויג ועומר בן נתן, שני אנשי שיווק ידועים ומוערכים מאוד בתחום זה בישראל, כאשר בין היתר הם ניהלו קמפיינים בתקציבי ענק עבור החברות הגדולות בשוק, כמו עזריאלי, עזריאלי קום, עצמל'ה, P1000 ועוד.
בשנים האחרונות אמיר טוויג ועומר בן נתן הדהימו את השוק לאחר שבנו אסטרטגיית עבודה יוצאת דופן, בה הם בוחרים קהל יעד מסוים ומתמחים בנישה בו הם פועלים, ועיקר ההתמחות שלהם נוגעת בעולם עורכי הדין בישראל.
תוך כדי הענקת יחס אישי, השניים נכנסים לעובי הקורה עם כל עורך דין המבקש ליהעזר בשירותיהם, כך שיודעים לשים את האצבע על מה שמבדל עורך דין אחד לעומת אחרים, ועל פי זה לבנות פעולות שיווק יצירתיות ולהגיע אל קהל יעד ממוקד.
"בפעילות המשותפת שלנו בחרנו קודם כל להתמקד בעולם עורכי הדין, כיוון שראינו בזה את אחד האתגרים הכי גדולים בקריירה שלנו. יש מי שרואים בו שוק רווי שקשה עד בלתי אפשרי להתנהל בתוכו ולהביא לתוצאות, לכן ידענו כי על מנת שנוכל להיות שונים, אנחנו נהיה חייבים לחשוב ולפעול מחוץ לקופסא וכך עשינו", אמיר טוויג סיפר והוסיף:
"הצלחנו ליצור מערכת סיסטמית שמביאה לכל עורך דין שעובד דרכנו עבודה יומיומית, מתוך משפך שיווקי עוצמתי חכם ונוח שבנינו עבורו בהתאמה אישית. לשם כך חילקנו את עורכי הדין השונים על פי הנישות בהם הם פועלים: דיני עבודה, רשלנות רפואית, חדלות פירעון, משפחה וכד', וכך ידענו לטרגט קהל ממוקד, במקום להתפזר בפרסום ושיווק כללי.
אנחנו לא צריכים ''להתגלח'' על עורכי דין, אנחנו כבר יודעים מה עובד ומה לא. פשוט מביאים את הניסיון שלנו על מנת לפצח את האסטרטגיה לכל עורך דין ולמצוא לו את הנישה המתאימה עבורו. למשל, עו''ד לרשלנות רפואית, כללי מאוד נכון? הצלחנו למצוא קהל שלא מודע לזכויות שלו באמצעות שירות מאוד ספציפי ומשפך חכם שמייצר כל חודש עסקאות בשווי של מאות אלפי שקלים עבור אותו עורך דין נקודתי.
אני חייב לציין כי בתחילה התוצאות הדהימו גם אותנו, הצלחנו לייצר אוקיינוס כחול בשיווק עורכי דין למרות שהוא תחום מאוד תחרותי, עד כדי כך שיש משרדי פרסום שיעדיפו אפילו לא לקבל עורכי דין בגלל התחרות הרבה. אנחנו לעומת זאת פונים רק לעורכי דין. אוהבים את האתגר הזה ונהנים להצליח בו בכל פעם מחדש''.
3 צפייה בגלריה
אמיר טוויג.
אמיר טוויג.
אמיר טוויג.
(צילום: מור צידון)
גרביטקס: תהליך העבודה בשטח
חלק מכללי השיווק החדשים של "גרביטקס" כוללים שיטות מגוונות מעולמות שעל פניו לא קשורות לתחום השיווק. בין היתר, מדובר בכתיבת תכנים בפן הפסיכולוגי, עולמות ה NLP ועוד, כדי להקל על הדרך שבה לקוחות מחפשים את עורכי הדין המתאימים להם ולחבר ביניהם.
"מה שבעצם אנחנו עושים זה להנגיש את הדרך עבור מי שצריך ומחפש לקבל את שירותיו של עורך דין מסוים, ומצד שני יודעים לקשר בינו לבין עורך הדין שיהיה הכי מתאים לו.
מדובר במנגון חכם נוח ויעיל, כך שהעורך דין מקבל לידים חמים בכל יום מחדש, כאשר ניתן למדוד כל שם וטלפון שנכנס למשרד בעזרת מערכת CRM דיגיטלית מתקדמת ונוחה שהנגשנו עבור ניהול הלידים – כך שנוכל לדעת בכל רגע נתון מה התוצאות בשטח ומה איכות הלידים שאנחנו מביאים עבור עורכי הדין שעובדים איתנו.
בתוך המערכת הזו ניתן לעדכן את הסטטוס הרלוונטי ופעולות נוספות המאפשרות לנו לערוך אופטימיזציה על המערכת ועל הקמפיינים שנמצאים באוויר. כך שבניגוד לקמפיינים רגילים של שגר ושכח, אנחנו דואגים לברר גם באמצעות שיחה שבועית עם כל עורך הדין איך היו הלידים שהוא קיבל דרכנו, האם יש צורך לשפר משהו, לחדד, להגדיל תקציב במידה והקצב לשביעות רצונו ועוד", עומר בן נתן הסביר.
3 צפייה בגלריה
עומר בן נתן.
עומר בן נתן.
עומר בן נתן.
(יח"צ)
גרביטקס: הכי יקרים בשוק, והם אינם מתביישים בכך
בניגוד ללא מעט חברות שיווק, ב"גרביטקס" מתגאים בעובדה כי קהל הלקוחות המגיע אליהם, נשאר תחת השירות אותו הם מעניקים לאורך חודשים ארוכים. מדובר בנתון שכלל לא הולך ברגל בתחום שבו נהוג להחליף חברות וקמפיינים כמו גרביים.
הסיבה לכך פשוטה - הייחודיות שטיפחו לעצמם בכך שלא מוכרים את אותו השירות כמו אחרים רק בתיאורים שונים, אלא שירות שהוא לגמרי אחר ופורץ דרך תחום השיווק, לכן אגב, הם אינם מתביישים לדרוש לא מעט כסף עבור החבילות המגוונות אותן הם מציעים.
החבילות הללו כוללות בין השאר: בנייה של דפי נחיתה, בנייה של אתר חדש או שיפור של אתר קיים, ערוצי פרסום נוספים בנישות החברתיות ואחרות, הכל בהתאמה אישית על פי הצורך ובהתאם לגובה התקציב, תוך כדי ירידה לרזולציות הקטנות ביותר, בניית אסטרטגיית תקיפה חזקה - ובשורה התחתונה החשובה ביותר, עם התוצאות ש"גרביטקס" מספקים בשטח בלתי אפשר להתווכח, זה פשוט עובד.
גרביטקס: יצירת קשר
לפרטים נוספים אודות השירות המהפכני שב "גרביטקס" מנהיגים, חייגו: