סגור
כדאי להכיר

GPC: כך תוציאו אזרחות אירופאית

מעוניינים בויזה או באזרחות אירופאית? הגעתם למקום הנכון. חברת GPC תסייע לכם בהשגת אישורים ומסמכים לפורטוגל, כמו גם ויזות ואזרחות באיטליה, פולין, רומניה ואנגליה - וזו רק ההתחלה. בין אם אתם אנשים פרטיים או עורכי דין שעוסקים בתחום - חברת GPC, בבעלותו של עורך הדין דניאל קויפמן, תסייע לכם בכל אלה ועוד

דניאל קויפמן נולד בסנט אדרס, עיר הממוקמת בסמיכות לסאו-פאולו, ולמד את תחום המשפטים. בשנת 2019 החליט לעלות לארץ ולעבוד בשגרירות הפורטוגלית בישראל. במהלך עבודתו, בא במגע עם לא מעט יהודים ממוצא ספרדי - עניין אשר הוביל אותו להקים את חברת GPC.
2 צפייה בגלריה
דניאל קויסמן
דניאל קויסמן
דניאל קויפמן
(יח''צ)
"ההיסטוריה של פורטוגל רוויה בנסיונות למחיקת הנוכחות היהודית באמצעות המרות דת כפויות, בין היתר. היהודים היו חלק משמעותי מאוד בבניית האימפריה של פורטוגל וספרד, ופתאום הם נבעטו החוצה", הוא מסביר, "פורטוגל מכירה בעוולות הללו, וכיום היא מנסה לרפא ולתקן את העבר. ברגע שעבודתי בשגרירות הסתיימה, היה ברור וטבעי לי שארצה לעבוד בתחום הוצאת האזרחות והויזות, ולהציע מהניסיון שלי על מנת לעזור לקהל הישראלי לקבל את מה ששייך לו בזכות ולא בחסד".
לא רק ויזות ואזרחות
קויפמן מסביר כי ההיסטוריה של העם היהודי לוותה מאז ומעולם בחוסר ודאות, ולכן הוא סובר שיש לדאוג לחלופות מתאימות כמעין כר ביטחון. "לסיפורי הצלת החיים שאנו שומעים עליהם כל הזמן יש חשיבות גדולה בעיני", הוא מעיד. "היסטורית, העם היהודי סבל לא מעט ונלחם תמיד בחוסר וודאות. בעיני, חשוב לבנות חלופות לעצמנו ולמשפחתנו, למקרה שההיסטוריה תחזור על עצמה בדרך כזו או אחרת, וויזה אירופאית עושה בדיוק את זה".
בדיוק מסיבה זו, חברת GPC מציעה כיום ללקוחותיה לא רק ויזות ותעודות זהות פורטוגליות, אלא גם שירותי הוצאת אזרחות רומנית, איטלקית, ברזילאית, אנגלית ופולנית; ייעוץ להשקעות, נדל"ן ועסקים בפורטוגל ובברזיל; והשגת אישורים ומסמכים חשובים לרשויות של ברזיל ופורטוגל - כאשר את כל אלה, היא עושה באמצעות שותפויות עם עורכי דין מקומיים.
"חברת GPC קיימת בראש ובראשונה על מנת לפתור בעיות, ולסייע לאלה שבחרו בהזדמנות לקבלת דרכון אירופאי או ברזילאי עבורם ועבור משפחתם בצורה הבטוחה והמהירה ביותר, ובעלויות נמוכות", מסביר קויפמן. "הסיבה לכך היא שהכל נעשה מולי - עורך דין בעל אישור עריכת דין בפורטוגל, ברזיל וישראל, ובעל ידע וניסיון רבים בתחום החוקים וההליכים המשפטיים בכל המדינות הללו".
2 צפייה בגלריה
דניאל קויסמן - בעלי חברת GPC
דניאל קויסמן - בעלי חברת GPC
דניאל קויפמן - בעלי חברת GPC
(יח''צ)
מגוון של שירותים - לא רק ללקוחות פרטיים
כשנכנסים למשרד של GPC, ניתן להבין מיד כי לא מדובר במשרד רגיל. הצוות הקטן אך האיכותי שמרכיב את המשרד, מחזיק בידע בלתי נדלה על כל נושאי החקיקה וההליכים הכרוכים בהוצאת ויזות ואזרחויות אירופאיות וברזילאיות.
"העובדה שיש לי רישיון לעריכת דין בפורטוגל וברזיל, מסייעת לתהליכי הוצאת האזרחות או ההשקעות להתנהל באופן מהיר יותר, וכמו כן מאפשרת לי גם להציע ללקוחות שלי מחירים תחרותיים", מסביר קויפמן. "בנוסף, יש לי ידע רחב גם בנושאי ההשקעות באזורים אלה ובהגשת בקשות לקרנות אירופאיות ליזמים בפורטוגל, השתתפות במכרזים ולמעשה - בכל מה שקשור ליחסים עם המנהל הציבורי בברזיל ופורטוגל".
בשונה מעורכי דין רבים, נראה כי קויפמן מקבל בברכה שיתופי פעולה עם עורכי דין אחרים מהארץ. "רוב עורכי הדין שעוסקים בתחום, צריכים אדם שמכיר את החוק הפורטוגלי והברזילאי ושיודע כיצד לסדר את המסמכים לשם - ואנחנו שמחים להציע גם את השירות הזה", הוא אומר. "המסר שלי לכל מי שקורא את הכתבה הוא שבין אם אתם לקוחות פרטיים ובין אם אתם עורכי דין - אתם לא צריכים לחפש פרטנרים בברזיל ובפורטוגל. יש לכם מישהו פה, ואשמח מאוד לסייע לכם לעמוד על זכויותיכם ועל מה שמגיע לכם".
GPC
כתובת: רחוב הארבעה 28, מגדלי נורת'סט, קומה 5, תל-אביב
טלפון: 052-5528961