סגור
כדאי להכיר

הכירו את האדריכל המקוון – תכנון אונליין

בונים או משפצים את בית החלומות שלכם? פנו ל״תכנון אונליין״, האתר החדשני של האדריכל גיל כהן, וקבלו תכנון מאדריכל שיחסוך לכם המון זמן ולא מעט כסף

ליישר קו עם החדשנות והקידמה
מזה 15 שנים, גיל שוחה בעולם האדריכלות ומציע שירות ברמה גבוהה כאדריכל בעל ניסיון עשיר המנהל את סטודיו גיל אדריכלות. לפני כשנתיים וחצי הוא העלה לאוויר מיזם שמטרתו לייצר אדריכל מקוון, וכך למעשה להתאים ולעדכן את השירות שלו לעידן המודרני הדיגיטלי, שאנו חיים בו כיום. ״הקמתי את האתר, כדי לאפשר לכל אחד את האפשרות להתייעץ עם אדריכל ומבלי לחשוב פעמיים״, מסביר גיל, ״כמעט כל שירות ניתן במצב מקוון כיום, בין אם מדובר בפגישה עם רופא ובין אם מדובר בניהול חשבון בנק ורציתי לאפשר ללקוחות שלי את הקידמה הזו ואת הנוחות שמגיעה בעקבות מעבר לאונליין, כך בעצם נולד הרעיון והאתר, המאפשר לתכנן את הדירה או המשרד מכל מקום״.
האתר שמאגד תחתיו צוות של אדריכלים מומחים בתחומם, בהובלתו ופיקוחו של גיל, עושה חיל מאז הקמתו וממשיך לצבור תאוצה בזכות השירות הייחודי שהוא מציע.
3 צפייה בגלריה
גיל כהן, בעלים ויזם של תכנון אונליין
גיל כהן, בעלים ויזם של תכנון אונליין
גיל כהן, בעלים ויזם של תכנון אונליין
(יח"צ)
תוכניות אדריכליות בקליק
אדריכלות היא הרבה מעבר לתכנון אסתטי, מדובר בתכנון מוקדם שחובה לגשת אליו כשבונים דירה חדשה או לפני שיפוץ דירה נוכחית. תכנון אונליין מעניק סט תוכניות אדריכליות ללקוח כמו תכנון חדר אמבטיה, שרטוט אדריכלי, תכנון מטבח, תכנון חלוקת פנים, תכנון חשמל ותאורה, אינסטלציה ועוד. תכנון אדריכלי הוא לא מותרות, הוא חובה. האתר החכם ״תכנון אונליין״ מציע למעשה שירותי אדריכלות, מבלי לצאת מהבית ובמחירים מפתיעים במיוחד. במהלך הזמנת התכנית, הלקוחות מעלים לאתר את התכנית של הדירה או את הסקיצה שברשותם, ומשתפים את האדריכל בחזון שלהם ובשינויים שהם רוצים לעשות בבית באופן כללי לצד שאלון קצר, הנמצא בכל הזמנה, שמכוון את הלקוחות. על בסיס כל התשובות והנתונים שהלקוחות מזינים, צוות האדריכלים המנוסים במשרד תכנון אונליין מכין עבורם את התכנון והתכניות האידיאליות עבורם במינימום זמן ובמקסימום איכות.
3 צפייה בגלריה
תכנון אונליין - תוכניות אדריכליות בקליק
תכנון אונליין - תוכניות אדריכליות בקליק
תכנון אונליין - תוכניות אדריכליות בקליק
(Icons made by Freepik, Smashicons, Pixel perfect, Nikita Golubev, Gregor Cresnar and smalllikeart from)
**Icons made by Freepik, Smashicons, Pixel perfect, Nikita Golubev, Gregor Cresnar and smalllikeart from www.flaticon.com
אותו ייעוץ אדריכלי, אותו השירות המקצועי
במקרים רבים, שירותים דיגיטליים עלולים להיות מרתיעים, היות והם נעשים מבעד למסך המחשב. גיל, שרצה לתת מענה גם בפן הזה, מצא את הפתרון להעניק שירות אדיב וסובלני לצד מלוא המקצועיות והיעילות הקיימים ב״תכנון אונליין״ – ליווי אנושי לאורך כל התהליך. בכל רגע נתון במהלך הגלישה באתר, הלקוח יכול לשאול שאלות, באמצעות האייקון הירוק שמופיע על המסך, ולקבל מענה מידי ומקצועי שיסייע לו להשלים את התהליך בצורה הנכונה והנוחה לו ביותר. ״אספתי את כל הידע והכלים שצברתי במהלך 15 שנותיי כאדריכל, וריכזתי אותם לאתר״, אומר גיל כהן, מנהל את סטודיו גיל אדריכלות ובמקביל עובד על פרויקטים אדריכליים מול לקוחות פרטיים. תכנון אדריכל יכול להציף ללקוח המון שאלות, ועל כל אחת מהן אני רוצה לענות ולתת ללקוח את מלא הביטחון וההבנה שיש לו על מי לסמוך בתהליך הזה״.
3 צפייה בגלריה
תכנון אונליין - תכנון אדריכלי מקוון
תכנון אונליין - תכנון אדריכלי מקוון
תכנון אונליין - תכנון אדריכלי מקוון
(יח"צ)
תכנון אדריכלי – כבר לא לעשירים בלבד
אחת המטרות שהנחו את גיל עם הקמת האתר ״תכנון אונליין״ היא להנגיש את שירותי האדריכלות לכלל הציבור, במיוחד עבור אנשים שהאדריכל ומעצבי הפנים הקונבנציונליים יקרים עבורם. היתרון של האתר טמון בכך שראשית הוא חוסך זמן, הן לאדריכל והן ללקוח – במקום להימרח בפגישות, האדריכל כבר באתר מקבל את בקשות וצרכי הלקוח לפי כל הדגשים ההכרחיים, ויכול לדייק תוכנית מותאמת ללקוח ובזמן קצר. לכל תוכנית שהלקוח יבחר להזמין יש תיקון אחד ללא עלות, כאשר תוך יום-יומיים התכנון חוזר מתוקן לפי הערות הלקוח. ״רציתי להעניק תכנון אדריכלי במחירים נוחים ושמותאמים לכולם״, משתף גיל, ״ביחס לפגישה עם אדריכל, מדובר בהוזלה של כ-40%-50%, ואנחנו תמיד משתדלים להישאר ברף העליון של המקצועיות ולשמר את המחירים הנוחים״. כשזמן שווה כסף, שני הצדדים יוצאים נשכרים.

גיל כהן, תכנון אונליין וסטודיו גיל אדריכלות
טלפון: 051-2688307