סגור
כדאי להכיר

"בטומיקס": איטום ובידוד למבנים עושים רק אצל המומחים

בטומיקס היא חברה בעלת וותק ומוניטין רב המתמחה בביצוע עבודות כל סוגי האיטום והבידוד למבנים. עדי, מנהל בחברה, איתנו באולפן כדי לספר בהרחבה על השירות שהחברה מציעה


(בטומיקס: איטום ובידוד בע"מ)
עדי, מהם השירותים שאתם יודעים לבצע בתוך העולם הזה של איטום מבנים?
אנחנו מבצעים את כל סוגי האיטום והבידוד הקיימים והנדרשים בכל פרויקט, החל מבניה פרטית, קוטג'ים, בנה ביתך, ועד לפרויקטים מורכבים של שכונות, כאמור לפי דרישת הקבלן.
מיהם הלקוחות של החברה?
הלקוחות שלנו הם לקוחות פרטיים, לקוחות מוסדיים, ולקוחות שהם קבלנים שאנחנו משמשים עבורם כ"קבלני הבית".
אני מבין שברוב המקומות כיום כבר לא משתמשים בזפת לאיטום גגות, למה זה בעצם?
היום כבר מאז עשרים שנה התחילו לעבוד עם יריעות שנקראות לפי תקן "יריעות בטומניות משוכללות". היתרון הוא טווח אחריות להרבה יותר זמן מאשר זפת שיחזיק פחות, וגורם לסדקים. היריעות מגיעות בשני סוגים - הראשון הוא שחור ושמים אותו מתחת לריצוף או במרתפים, והסוג השני הוא בגימור לבן והוא מיועד לגגות.
אתם מבצעים גם עבודות של בידוד, מה ההבדל בין איטום לבידוד למי שלא מכיר??
האיטום הוא כנגד הגשם, והבידוד הוא בידוד תרמי. יש גם בידוד אקוסטי, אנחנו מייבאים חומר שנקרא פוליאריטן ירוק לבידוד, הוא מגיע בצורת קצף פוליאוריטני שמתיזים על גגות לפני ביצוע האיטום ונותן בידוד תרטי ברמה גבוהה. החומר הוא בצבע ירוק, אינו פוגע בשכבת האוזון וגם לא באפקט החממה.
אתם מתמחים בהזרקות של חומרים פוליאורטניים, מה זה למי שלא מכיר ולאיפה מתאים השימוש בחומר הזה??
החומר מיועד לבידוד בין חדרים כאשר עושים קירות גבס, בין השכבות שלהם במקום צמר סלעים \ זכוכית. גם בגגות כאשר עושים את שכבת השיפועים ועל פי התקן צריך לשים חומר בידוד, אז במקום הקלקר אנחנו מתיזים את הקצף הפוליאוריטני הירוק.
האם אתם יודעים לעשות איטום של מרתפים?
בהחלט, אנחנו עושים איטום מרתפים בעיקר בחומרים השחורים לא הלבנים, בחומרים שחורים מתיזים. אנחנו עושים מה שנקרא בתקן 'איטום חיובי'. במידה ויש בעיות שמתעוררות אח"כ ואי אפשר להגיע למבנה, אנחנו עושים הזרקות פוליאוריטניות שזה נקרא 'איטום שלילי'.
האם יש אחריות לעבודות שאתם מבצעים?
בהחלט אנחנו נותנים אחריות לעשר שנים בצורה מוחלטת.
איך היית מגדיר את המחיר שלכם ביחס לשוק? האם אתם מציעים מחירים אטרקטיביים?
זה כמובן בעיני המתבונן, אני חושב שהמחיר שלנו הוא מחיר סביר בהחלט לכל אחד, גם לבנייה פרטית וגם לקבלנים.
יש לא מעט חברות שמתעסקות בתחום, מה הייחודיות של החברה שלכם??
הייחודיות שלנו היא בעיקר הביטוח שאנחנו נותנים, יש לנו פוליסה מגוונת שנותנת מגוון ענק של כיסוי ביטוחי כמו חבות המוצר, וצד ג' אם משהו קורה חלילה, ואחריות מקצועית. וגם ייעוץ ותכנון במידה ואין יועץ תכנון בפרויקט, אנחנו מתאימים ללקוח חליפה שמתאימה לו מהמסד ועד הגג.
איך אתם שומרים על כשירות גבוהה וממשיכים להתמקצע בתחום כל הזמן?
כל שנה אנחנו מעבירים את העובדים בכל הקבוצות, וגם חלק מקבלני המשנה שמלווים אותנו - ימי עיון והשתלמויות בחברות בארץ, לפני הקורונה גם היינו באירופה בכמה מפעלים כדי לעבור השתלמויות ולהתחדש כל הזמן.
אז רגע לפני שאתם בוחרים בקבלן לביצוע איטום או בידוד, מומלץ שתבדקו היטב ותעשו את הבחירה הנכונה