סגור
כדאי להכיר

בטופ של עולם הנדל"ן: הכירו את משרד התיווך טופ האוס

אם אתם נמצאים לפני עסקה של מכירה או רכישת נכס בהוד השרון, תוודאו שאתם עובדים עם הטובים ביותר באזור, יועצי הנדל"ן של משרד טופ האוס

קנייה או מכירה של בית היא העסקה הכי גדולה שרובנו נעשה אי פעם. משום כך, ראוי שלא להקל ראש בבחירת הגורם המטפל בעסקה הזו. כאשר אנחנו מדברים על משרד תיווך שאמור לתת מענה לעסקה הכי חשובה בחיים שלכם, אתם לא רוצים להתפשר על פחות ממעולה: אתם צריכים משרד שנותן שירות לקוחות ברמה גבוהה; משרד בו נמצאים רק יועצי נדל״ן עם ניסיון ומומחיות בתחום ובסביבה; משרד המשתמש בשיטות שיווק אפקטיביות; משרד עם המלצות מלקוחות ובעיקר משרד שמספק את הסחורה.
כדי לרדת לעומק הנושא המרתק של תיווך נדל"ן, ולהבין מהם הדברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים במשרד שילווה אתכם בתהליך החשוב הזה, שוחחנו עם עו"ד שאול בן דור, בעל תואר שני במשפטים LL.M מאוניברסיטת בר אילן , הבעלים של משרד תיווך הנדל"ן הוותיק טופ האוס. המשרד שהוקם בשנת 1995 מתמחה בנדל"ן בהוד השרון והסביבה, ועוסק בין היתר בתיווך דירות למכירה והשכרה, תיווך בתי יוקרה ומגרשים לבניה. כיום שאול בן דור מוביל צוות ותיק ומקצועי של יועצות נדל"ן מנוסות ומוכשרות בתחומן, הפועלות במלוא המרץ לאיתור העסקאות הטובות ביותר ללקוחות.
2 צפייה בגלריה
ימין: רונית בליט. שמאל: טליה גרינברג
ימין: רונית בליט. שמאל: טליה גרינברג
ימין: רונית בליט. שמאל: טליה גרינברג
(יח"צ)
הוד השרון – איכות חיים ברמה גבוהה
שאול, מהן הסיבות שמושכות את האוכלוסייה לעבור לגור בהוד השרון?
"בהוד השרון כיום חיים כ-65,000 אנשים, והעיר לא מפסיקה לגדול. זאת עיר שמושכת אליה משפחות צעירות, שמחפשות לחיות בעיר עם איכות חיים מהטובות בארץ. היתרונות של העיר הם המיקום שלה במרכז הארץ, הנגישות הקלה לכבישים מרכזיים, מוסדות חינוך ברמה גבוהה, פארקים וגינות מטופחות. כל אלו מושכים לעיר משפחות איכותיות ברמה סוציו-אקונומית גבוהה. בשנה וחצי האחרונות מאז תחילת הקורונה המחירים באזור עלו בעשרות אחוזים, ועדיין משפחות צעירות מחפשות לגור בעיר ולהשתקע בה. בעקבות הקורונה, צמודי קרקע ודירות גן הפכו להיות מצרך מבוקש עקב העובדה שרבים מעדיפים לגור בבתים עם גינות.
ספר לי על המשרד שבבעלותך טופ האוס?
"אנחנו ב-'טופ האוס' למעשה מלווים את העסקה עבור הלקוח מהרגע הראשון, כאשר הנכס נכנס לשיווק, ומספקים מטרייה מקיפה של שירותים בצורה צמודה ושקופה עד רגע חתימת החוזה. כאשר אנחנו מציעים נכס לשיווק, אנחנו שמים את הדגש לא על כמות אנשים המתעניינים בנכס, אלא על רמת ההתאמה שלהם לנכס. אנחנו מנסים להתאים את הלקוח לנכס בצורה מדויקת ביותר, מבצעים סינון יסודי עוד לפני שהלקוח מגיע לראות אותו, ובכך ומייצרים מערכת מדויקת של קונים פוטנציאלים. המצב רצוי כמובן גם מבחינת הקונים, מכיוון שמראים להם רק נכסים המתאימים להם ולא מבזבזים להם את הזמן, והכל תוך השתדלות רבה שלא לפגוע בשגרת החיים של המוכרים״.
עוצמה נשית
"אני גאה בעובדה שאצלי במשרד הכוח הנשי הוא הכוח המוביל ולא לחינם. הצוות מורכב מיועצות נדל"ן מוכשרות מאוד, שעובדות המון שנים בתחום. בתור מתווכי נדל"ן חשוב לנו לתת גם ערך מוסף ללקוחות, ואצלנו זה קורה ביג טיים. היועצות שלנו מביאות איתן כל אחת ערך מוסף מיוחד ושונה, מה שהופך את השלם לגדול מסך חלקיו. טליה גרינברג רונית בליט ובשמת נחמיאס, כל אחת מהן בעלת ניסיון רב שנים בתחום והיכרות עם מעגל לקוחות עצום ואיכותי. העבודה מתבססת על קשרים אישיים רבת שנים ועם לקוחות חוזרים שלא מוותרים על הרמה המקצועית הגבוהה ומבקשים לעבוד רק עם צוות טופ האוס כאשר הם עומדים בפני החלטה לרכוש או למכור נכס נדל"ן.
אנחנו עובדים ביחד במשרד שנים רבות והפכנו להיות ממש משפחה; האווירה במשרד עוברת הלאה ללקוחות, ואנו מייצרים איתם קשרים אישיים טובים. יש לנו לקוחות חוזרים שהילדים שלהם אפילו חוזרים אלינו, זה מלמד על האיכויות והכוח של המשרד שקיבל שם של משרד יציב שאין בו תחלופה של אנשים; כך הלקוחות יודעים בדיוק למה לצפות ומה הם מקבלים".
2 צפייה בגלריה
טופ האוס
טופ האוס
טופ האוס
(צילום: בשמת נחמיאס)
הכל תחת קורת גג אחת
אז מה באמת מקבלים הלקוחות שלכם?
"אנחנו מספקים חוויית תיווך פרטנית, ומתאימים את העסקה ללקוח גם בקניה וגם במכירה. בנוסף אנו נותנים ללקוחות מעטפת שירותים רחבה, הכוללת אדריכלות ועיצוב פנים, ייעוץ משכנתאות, מימון, בדק בית ועוד. למעשה, אצלנו בטופ האוס אנחנו מספקים ללקוחות שלנו מלבד שירות תיווך, את כל השירותים הנלווים לעסקה. אין ספק שזה מקל על הלקוח, ומונע ממנו להתפזר לכל מיני כיוונים בתקופה לחוצה של רכישה או מכירה של נכס; הלקוחות מקבלים את כל מה שהם צריכים תחת קורת גג אחת.
לסיכום, למתווך טוב יש השפעה מאוד גדולה על עסקת נדל"ן, ויש לנו אחריות רבה. יש סיפוק רב מלהעניק ללקוחות שלנו שירות ברמה הגבוהה ביותר. ברמה השיווקית, אנחנו יודעים לבצע שיווק מאוד אגרסיבי לנכסים שלנו; המטרה שלנו היא לחשוף את הנכס למקסימום לקוחות פוטנציאלים, ולהגיע עם הנכס לכל אחד שעשוי לחפש אותו, ובכך לייצר לנכס חשיפה עצומה.
נשמח לעמוד לרשותכם על מנת לספק לכם את השירות המהיר, המקצועי והיעיל לו אתם זכאים כשאתם עומדים מול אחת ההחלטות החשובות בחיים של רכישת בית או נכס נדל”ן אחר".

אם אתם מחפשים משרד תיווך איכותי ובעל ניסיון עשיר ומוכח שיעזור לכם בעסקת נדל"ן הוד השרון והסביבה, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של 'טופ האוס' שם תוכלו למצוא מידע נוסף על נכסים למכירה והשכרה באזור, וכלים נוספים שיעזרו לכם להגיע לעסקה המשתלמת ביותר עבורכם.
טופ האוס- יזמות תיווך ושיווק נדל"ן, דרך רמתיים 62 הוד השרון 09-7455555