סגור
כדאי להכיר

המחשב נהרס? חוששים שאיבדתם נתונים? לא לדאוג - יש RESAVE!

כולנו מכירים את הרגע הזה בו המחשב קורס ואנו מיד נכנסים לחרדה מהפחד שכל המידע החשוב ששמור עליו ילך לאיבוד. בדיוק לשם כך קיים שחזור מידע, באמצעות מעבדה מקצועית לשחזור מידע ניתן לשחזר את המידע מהמכשיר.

הזמנו לאולפן את גרשון קורלנסקי, מנהל המעבדה לשחזור מידע, כדי לשמוע ממנו על התהליך
(RESAVE סרטון: Visionet)
גרשון, איך מטכנאי מחשבים הפכת להיות מנהל מעבדה גדולה לשחזור מידע?
כשהייתי טכנאי מחשבים לפני בערך 17 שנה היו מגיעים הרבה לקוחות ששואלים על שחזור מידע והאם קיים דבר כזה, הבנתי את הצורך של אנשים שמאבדים מידע חשוב בעל ערך, ובתור טכנאי מחשבים לא היה לי את הידע והציוד המקצועי כדי לעזור להם, ומכאן נולד הרעיון להקים מעבדה שנותנת את השירות הזה, אני והצוות שלי עברנו במשך שנים הכשרות בארץ ובחו''ל והיום אנחנו מהמובילים בארץ בתחום.
5 הטעויות שאנשים עושים בשחזור מידע
1.הטעות הראשונה היא שאחרי שאנשים מזהים שיש תקלה לא מנתקים מיד את המחשב או המכשיר מהחשמל וזה יכול לפגוע בתהליך.
2.הטעות השניה היא גם כששמים לב שיש האטה בפעילות המחשב, שיש חריקות או רעשים מוזרים פשוט מקווים שזה יעבור.. אסור להזניח את זה צריך לגבות את המידע לפני הקריסה.
3.הטעות השלישית היא שאנשים מנסים לעשות את זה לבד בכל מיני דרכים, בין אם זה שימוש בתוכנות ללא חסמי כתיבה / ציוד מתאים או שמנסים לפתוח את הדיסק הקשיח בבית בלי שיש להם ציוד מינימלי המאפשר סביבה סטרילית, אלו פעולות שעלולות להוריד משמעותית את סיכויי ההצלחה.
4.הטעות הרביעית אנשים ממשיכים להשתמש במכשיר גם אחרי מחיקה, כי הם חושבים שלא ניתן להזיק יותר למידע שנמחק מעבר למה שכבר קרה.
5.הטעות החמישית היא שהרבה לקוחות הולכים לבעלי מקצוע שזה לא המומחיות שלהם, שברוב המקרים אותם בעלי מקצוע לא נותנים להם טיפול ומענה מקצועי ראוי… (לדוגמה טכנאי מחשבים שמומחים בתקלות מחשבים ולא בשחזור מידע)
באילו מצבים ניתן לבצע שחזור מידע?
קודם כל יש הרבה סוגי התקנים שמהם אפשר לשחזר מידע וכל מקרה לגופו. זה יכול להיות לצורך העניין שחזור ווצאפ שנמחק, מחשב נפל ושבק חיים, או כל תקלה אחרת במחשב שגרמה לכך שהמחשב לא נדלק יותר ואין גישה לקבצים/תמונות שהיו נמצאים עליו והם חשובים לאותו אדם. אפשר לשחזר מידע מדיסק קשיח, מדיסק און קי,רחפן, סמארטפון, מכרטיסי זכרון למיניהם, וכל אמצעי שמאוחסן בו מידע.
קרה שנמחק הצ'אט בווצאפ, מה לעשות במקרה שצריך לבצע שחזור הודעות ווצאפ שנמחקו?
בין אם הצורך הוא בביצוע שחזור הודעות וואטסאפ אישי או משפטי, לא לעשות את הטעוית הנפוצות שדיברנו עליהם קודם. זה תקף לא רק לגבי שחזור מידע ממחשב אלא גם לגבי הודעות שנמחקו מהפלאפון, יש לנו את אותה המערכת לשחזור מידע כמו שיש במשטרה המאפשרת לנו לפרוץ סיסמאות ולשחזר מידע מפלאפונים החל ממכשירי אנדרואיד, אייפון, ועד מכשירי המקשים של פעם..
בעצם אדם פונה אליכם כדי לשחזר מידע חשוב שאבד והוא יכול להיות רגוע שהוא יקבל את זה חזרה?
בדיוק, אין ספק בכך, אך חשוב לציין שכל מקרה לגופו.
בנוסף, הלקוח לא צריך להגיע אלינו בכלל. זה חלק מהשירות שלנו הוא שאנחנו דואגים לאסוף מבית הלקוח ולהחזיר לו הכל מסודר עם שליח וליווי לאורך התהליך.
יש באמת לא מעט מעבדות שנותנות מענה לשחזור מידע, מה עוד מייחד את המעבדה לשחזור מידע - Resave לעומת המתחרים?
חוץ מאיסוף והחזרה לבית הלקוח, וליווי צמוד בזמינות גבוהה, אנחנו בחרנו לשים דגש על חמישה ערכים כאשר החשוב מביניהם הוא "הביטחון" - הביטחון למידע של הלקוח מכיוון שזה אחד הדברים החשובים בשחזור מידע. כאשר אחד הדברים שמשרת את הערך הזה הוא סביבת עבודה סטרילית, כבר מהרגע שנכנסים למעבדה, וכמובן תוך כדי פירוק הדיסק הקשיח בחלל סטרילי וציוד טכנולוגי מתקדם ביותר, מהצד זה נראה כמו בחדר ניתוח.
דיברת מקודם על ערכים, איזה עוד ערכים יש לכם?
סודיות, המידע של הלקוחות שלנו מאובטח ברמות הכי גבוהות שיש, ואם תכנס אלינו למעבדה זה נראה כמו שנכנסת לכספת.
חדשנות, אנחנו מבינים כמה הנושא מתחדש כל הזמן ומתעדכן ולכן אנו מקפידים כל הזמן לקנות את הציוד המתקדם ביותר כדי לספק ללקוחות שלנו את התוצאות הטובות ביותר, ומשקיעים הרבה שעות בפיתוח ומחקר.
נתינה, אצלנו במעבדה נעשה הכל ונגייס את כל האמצעים העומדים לרשותנו כדי שהלקוח יקבל את המידע שלו בחזרה. אנחנו מבינים את החשיבות והרגישות.
מקצוענות, התחום שלנו מתעדכן כל הזמן והצוות שלנו כל הזמן בלמידה והכשרות מקצועיות שמשפרות את המיומנויות שלו.
לאילו דברים כדאי לקהל הלקוחות שלכם לצפות בשנה הקרובה?
יש כמה דברים טובים על הפרק, ממש בקרוב אנחנו משיקים את ערוץ היוטיוב שלנו שהוא הראשון מסוגו בארץ שיתבסס על שחזור מידע, חקירות מחשב וייעוץ עסקי לעסקים בדגש על תחום המחשבים, מאחר ואני יועץ עסקי ויש לי הרבה ידע וניסיון לתרום ולתת.
מה היית רוצה להגיד לאנשים שנקלעו לסיטואציה זו וצריכים שחזור?
דבר ראשון שישימו לב שהם לא עושים את הטעויות הנפוצות שדיברנו עליהם קודם במידה והמידע באמת חשוב להם. שידאגו שהם לפנות למעבדה מוסמכת ומנוסה שיכולה להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים שלהם לשחזר מידע ולתת להם התחייבות על כך.
מה הלקוחות אומרים לכם בסוף התהליך ואיך זה גורם להם להרגיש?
אין יותר כיף מלהחזיר לאנשים את החיים ולשחזר להם את הרגעים החשובים מהחיים או את העבודה והפרנסה שלהם.
אני רוצה לשתף אותך במקרה שהיה אצלנו לא מזמן, פנתה אלינו לקוחה שהייתה צריכה לשחזר מידע מדיסק קשיח וסיפרה לנו שבעלה נהיה נכה לפני כמה שנים והוא קיבל את זה מאוד קשה, הדבר היחיד שמחזיק אותו הוא חיבור ספרים וזה פרויקט החיים שלו. יום אחד הכונן שבו היה כל החומר שלו נפגע וכל מה שהוא כתב במשך המון זמן הלך לאיבוד! אין לתאר את את ההרגשה אחרי שבישרנו להם שהמידע שוחזר בהצלחה
התגובות המרגשות שלהם זה מה שגורם לנו להמשיך לתת את השירות הזה ולהבין כמה הוא משמעותי עבור אנשים שאיבדו מידע.
איך אפשר למצוא אתכם למי שרואה את זה ורוצה לקבל את השירות שלכם?
אנחנו נמצאים ברשתות החברתיות והכי פשוט זה להכנס לאתר שלנו בכתובת resave.co.il או לרשום בגוגל resave, אפשר לחייג דרך האתר או להשאיר פרטים, המספר שלנו זה: 5353319 -02
היכן ניתן למצוא את השירות שלכם?
אפשר לחפש בגוגל RESAVE, ליצור קשר דרך האתר, להתקשר או לשלוח הודעה.
בפעם הבאה שהמחשב שלכם קורס ולא מגיב אין טעם להילחץ. באמצעות בדיקה מקצועית במעבדה מיומנת תוכלו לשחזר את המידע החשוב ולנשום לרווחה, רוצים לשמוע פרטים נוספים? אתם מוזמנים להיכנס לאתר של RESAVE שם מחכים לכם כל הפרטים
טלפון: 025353319