סגור
כדאי להכיר

"לוליקו": החברה שתסייע לך לפרוח בעסק העצמאי שבנית

רותם ניסן, מקים חברת "לוליקו" לליווי בעלות עסקים עצמאיות, חולם להעביר את הידע הרב שצבר ב-20 שנות קריירה בתפקידים בכירים לנשים המעוניינות להצליח כלכלית. הנשים שהשתתפו בתכנית, זכו בכלים שסייעו להן לייצב ולמנף את המותג העצמאי, ולהשיג את מטרותיהן.

הסיבה להקמת העסק העצמאי
"לכל אחת יש סיבה שבעקבותיה בחרה להקים עסק עצמאי ולא להמשיך לעבוד כשכירה" מספר רותם. "לרוב, מדובר בהגשמה עצמית, רצון להתפתח ולנצל את כישרונותיה הייחודיים, אולם ישנן עוד המון סיבות, כמו צורך בזמן רב יותר עם הילדים או המשפחה, חזרה הביתה בשעות סבירות כדי להספיק להכין עם הילדים שיעורי בית, ועוד.
עבור נשים רבות תפעול העסק הופך לכזה הסותר את מטרותיהן: ראשית, רבות מוצאות את עצמן נשאבות אל מטלות הגוזלות מהן המון זמן ומשאבים ורק מרחיקות אותן מחלום ההגשמה העצמית. שנית, המטרה לעבוד בשעות גמישות, לחזור הביתה מוקדם, להיות יותר עם הילדים וכד' – כל אלה לא בהכרח תואמים את כמות הזמן הנדרשת עבור תפעולו השוטף של העסק"
2 צפייה בגלריה
לוליקו - בעלי החברה רותם ניסן
לוליקו - בעלי החברה רותם ניסן
לוליקו - בעלי החברה רותם ניסן
(יח"צ)
המפתח טמון ביכולת האצלת סמכויות
"ייעול הוא צורך עסקי שכולם מכירים, אולם בעסקים רבים שאני נתקל בהם פשוט לא מבינים עד כמה חשובה יכולת האצלת סמכויות. אני לא מתכוון למובן הפשוט של היכולת כמובן, אלא להבנה של אילו תחומים ניתן וצריך להשאיר בידיים שלי, ואילו רצוי לתת למישהו אחר, או לבצע באופן מתקדם, אוטומטי וקצר יותר. הנשים שאני מלווה הצליחו להקטין את הוצאות העסק בכ-15% ולהגדיל את הרווחיות בכ-35%, אלה מספרים משמעותיים שרואים ומרגישים אותם מהר מאוד" מציין רותם.
לא לחזור על טעויות
כשרותם ניסן מספר על התכנית שלו, חשוב לו להדגיש כי עבר דרך ארוכה עד שהגיע לתובנות הנכונות המאפשרות לו ללוות נשים רבות בדרך להצלחה עסקית "בעבר כיהנתי במגוון תפקידים בכירים שכללו ניהול תקציבי ענק, גיבוש וביצוע תכניות עבודה, ניהול מכרזים ממשלתיים וניהול מאות עובדים, כך שאני מכיר מקרוב את הצרכים השוטפים הנגזרים מניהול עסקים. בנוסף, כשיצאתי לדרך עצמאית, עשיתי את כל הטעויות האפשריות בכל הקשור לניהול המותג וביסוסו, ובהתאם הייתי צריך לעבור תהליך מעמיק של למידה, עד שהגעתי להיכן שאני היום".
שיטת B-WOW
"השיטה, הינה ייעודית לנשים בעלות עסקים ונועדה בראש ובראשונה להוציא את האישה מהמעגל האינסופי של בזבוז הזמן על התפעול, הכולל הישאבות לתהליכים ארוכים ומייגעים וחוסר בשימוש נכון בטכנולוגיה. השיטה כוללת סדנאות שונות ובנוסף, ליווי אישי שנועד לסייע לה בתהליך ההטמעה של השינויים".
יותר זמן פנוי = השקעה בשיווק = כסף!
לרותם חשוב להדגיש, כי המשוואה המוכרת של זמן=כסף איננה מדויקת, ויש משתנים נוספים שיש להכניס לתוכה "צריך לזהות היכן נמצא ה"כסף הגדול" בעסק ובו להשקיע זמן, וממנו להוריד עומס מיותר. צריך לחשב מתי בעלת עסק יכולה להרוויח 700 או 1000 ₪, ובמקום זאת היא מבזבזת את הזמן על פעולות שעלותן היא 50 ₪".
2 צפייה בגלריה
לוליקו - החברה המלווה עסקים
לוליקו - החברה המלווה עסקים
לוליקו - החברה המלווה עסקים
(יח"צ)
חולמת בגדול? הגיע הזמן להתאמן
חברת לוליקו מציעה ללקוחותיה גם סדנת בוטיק בשם Brand-U"", ובה בעלות העסק צועדות יד ביד עם מנחי הסדנא לטובת יצירת תשתית נכונה ומותאמת לעסק "המטרה היא לגבש בסיס למותג מנצח. אין ספק כי השקעה בתשתית יכולה להקפיץ את המותג למעלה, ולסייע לבעלת העסק ליצור עסק פעיל ומצליח לאורך שנים".