סגור
כדאי להכיר

רהיטי דרים דיזיין: ריהוט מעוצב לבית בהזמנה אישית

רהיטי דרים דיזיין התחדשו באולם תצוגה גדול ומרשים, וזו הייתה הזדמנות טובה לקפוץ ולראות מה חדש בממלכת הרהיטים הפופולרית בישראל

מפיק מטעם המדור הגיע אל רחוב לישנסקי 6 בראשון לציון, ושוחח עם יאיר וחן מלול, הבעלים של המקום, מהם הוא שמע על דגמי הרהיטים האהובים ביותר, ועל תפיסת העולם של חן המעצבת הראשית וגם מהו הטעם הישראלי הנפוץ, על כך ועוד בכתבה הבאה.
רהיטי דרים דיזיין: לראות ולהתאהב
3 צפייה בגלריה
רהיטי דרים דיזיין - ריהוט מעוצב לבית
רהיטי דרים דיזיין - ריהוט מעוצב לבית
רהיטי דרים דיזיין - ריהוט מעוצב לבית
(חברת פרסום סליפציס)
קניית רהיטים מעוצבים לבית מעולם לא הייתה סיפור פשוט או זול, אך מי שבחוכמה רבה חקרו את השוק והצליחו להוציא לפועל קונספט נוח שמעניק פתרון הולם תחת קורת גג אחת הם רהיטי דרים דיזיין. בחמש השנים האחרונות אימפריית הריהוט הזו שירתה עשרות אלפי לקוחות מאושרים שהתאהבו בשירות ובדגמים החדישים, והכל במחירים המותאמים לכל כיס.
בפעם האחרונה שהגענו אל "רהיטי דרים דיזיין", החנות בראשון לציון הייתה בעלת קומה אחת, אך לאחרונה הם התחדשו גם בקומה שנייה גדולה ומרווחת שמעצימה את החוויה במקום. באולם התצוגה החדש ניתן לבחור מתוך מאות דגמים בכל הצורות והצבעים בעיצובים, והכל פרי יצירתה של חן מלול.
מדובר בספות, כורסאות, שולחנות, כיסאות, מזנונים, חדרי שינה, מיטות, ארונות ועוד, בקווים מודרניים נקיים וגם אלו העתיקים יותר. סגנונות קלאסיים ווינטאג’, לצד רהיט צעיר, "חצוף ובועט", וגם דגמים המשדרים תחושה של שקט, רוגע ושלווה. כאמור מי שמנהלים את המקום הם בעל ואישה, חן ויאיר מלול. בעוד יאיר הוא זה שאחראי על כל האופרציה של ניהול החנות, שירות קהל לקוחות, שירות ההזמנות והמשלוחים, חן היא הראש היצירתי שעומד מאחורי הדגמים השונים.
מאין את שואבת את ההשראה שלך בכל הנוגע לעיצוב הרהיטים?
"אני מגיעה מתחום העיצוב, קודם לכן הייתה לי חברה להפקת אירועים, כך שכבר מאז התרגלתי לחשוב אחרת, מחוץ לקופסה, וזה משהו שמתחדד כל הזמן. אין משהו ספציפי שאני יכולה לשים עליו את האצבע ולהגיד שזה משהו שמניע אותי או עוזר לי לקבל השראה, אלא החיים עצמם, טרנדים שבאים והולכים, ובעיקר מפגש עם אנשים, לשוחח, להבין, ללמוד, על התשוקות שלהם, חלומות ועוד.
בסופו של דבר אני לוקחת את כל מה שאני סופגת, עוצמת עיניים ופשוט מדמיינת, בשקט בשקט עד שמצליחה לייצר לעצמי בראש את הסקיצה הראשונה, משם אני מעבירה זאת הלאה, אל המחברת, מחשב, תוכנות, צבעים, טקסטורות, מלבישה ומפשיטה, משחקת עם הכל, עד לתוצאה הסופית".
האם יש קו שמאפיין את הקהל הישראלי בימים אלו בכל הנוגע לריהוט?
3 צפייה בגלריה
רהיטי דרים דיזיין - נוחות ביתית
רהיטי דרים דיזיין - נוחות ביתית
רהיטי דרים דיזיין - נוחות ביתית
(חברת פרסום סליפציס)
"כן, יש טרנד הנמשך כבר כמה שנים טובות, הקו המודרני, ואלו הם בעיקר הזוגות הצעירים, 90% מהם שמגיעים במטרה לחפש בדיוק את הקו הזה, שמתאפיין בצבעים ייחודיים וקווים חלקים, נקיים וארוכים".
רהיטי דרים דיזיין: לקוחות מספרים
תוך כדי תנועה באולם התצוגה, פגשנו לא מעט לקוחות שהגיעו להתרשם מקרוב גם הם ברהיטים השונים, ניצלנו את ההזדמנות ושאלנו גם אותם מספר שאלות, בשביל לגלות מה הם חושבים על העיצובים והשירות במקום.
אדוה.ג תושבת כפר סבא סיפרה לנו: "לפני שלוש שנים אני ובעלי הגענו לכאן על מנת לרכוש את כל הריהוט לבית עבור הבת שלנו שעברה לגור ביחד עם חבר שלה בתל אביב. נשאר לנו טעם טוב בפה מהביקור הקודם, מהשירות המופתי, מההובלה המהירה של הרהיטים, ובעיקר מהרהיטים עצמם, הנראות, העוצמה והנוחות שלהם, הכל עומד בקריטריונים המחמירים ביותר, וזה לא דבר שהולך ברגל בישראל".
טופז.מ תושבת חולון החמיאה גם היא: "לפני שנה רכשתי פה סלון, ועד היום הוא הכוכב של הבית, מעניק תחושה של חמימות מופלאה, והפעם החלטתי כי הגיע הזמן לקבל השראה ולחדש גם את חדר השינה שלי, עם מיטה חדשה, ארון וכוננית.
חלק מהחוויה פה היא לא רק לראות, לגעת, לחוש ולהרגיש מאות דגמים שונים, אלא גם השירות אותו מעניקים אנשי הצוות במקום, מנומסים ואדיבים, תמיד עומדים לרשותי בכל שאלה או בקשה, יחס חם ואכפתי, וזה כיף, פשוט כיף".
רהיטי דרים דיזיין: מוצרי מדף ובהתאמה אישית
סיפרנו ליאיר על המחמאות שהם מקבלים, לא רק בכל הנוגע לריהוט עצמו אלא גם על השירות כולו, הוא שמח לשמוע וסיפר לנו על תפיסת העולם שלהם: "היעד שהצבנו לעצמנו בתחילת הדרך היה לגרום לכך שכל מי שיגיע אלינו, ימצא את מבוקשו. יש לנו מוצרי מדף בשלל גדלים, סגנונות וצבעים שונים, כך שניתן לבוא ולקנות את מה שרואים. בנוסף, אנחנו בונים ומעצבים רהיטים בהתאמה אישית. כל אחד יכול לבוא עם הרעיונות והחלומות שלו, ואנחנו נדאג לבנות זאת עבורו, ומבחינתנו אין דבר שהוא בלתי אפשרי, הכל בר ביצוע".
רהיטי דרים דיזיין: מבצע חסר תקדים לזוגות צעירים
3 צפייה בגלריה
רהיטי דרים דיזיין
רהיטי דרים דיזיין
רהיטי דרים דיזיין
(חברת פרסום סליפציס)
נכון לימים אלו תוכלו למצוא ב"רהיטי דרים דיזיין" מבצע שלא מוצאים בכל יום או בכל מקום. חדר אירוח קומפלט ב- 10,000 שקלים בלבד, זה כולל ספה, כורסא, מזנון ושולחן פינת אוכל.
לפרטים נוספים אודות המבצע הזה וכל שאלה אחרת, ניתן לחייג לטלפון: