סגור
כדאי להכיר

יוסי מורד מא.ג.מ. סוכנות לביטוח: "ביטוח בריאות הוא אינו מותרות"

לא מעט אנשים בישראל מוותרים על רכישת פוליסת בריאות, מתוך הנחה שהם יכולים להסתמך על קופות החולים.

לפי יוסי מורד הבעלים של א.ג.מ. סוכנות לביטוח המציאות היא שונה לגמרי: "אדם בישראל לא יכול להרשות לעצמו לחיות ללא ביטוח בריאות פרטי"
3 צפייה בגלריה
יוסי מורד
יוסי מורד
יוסי מורד
(יח''צ)
העולם שלנו מורכב החיים מסובכים והזמן שלנו קצר; משום כך רובנו נוטים להדחיק מחשבות על נושאים מורכבים כמו פנסיה או ביטוח. עם זאת ברגע האמת, מי שאין באמתחתו ביטוח בריאות פרטי, עשוי למצוא את עצמו במצב שאף אחד אבל אף אחד מאיתנו לא היה רוצה להיות. שוחחנו עם יוסי מורד הבעלים של א.ג.מ. סוכנות לביטוח כדי להבין למה כל אחד מאיתנו צריך ביטוח בריאות פרטי.
יוסי, למה בעצם לעשות ביטוח בריאות פרטי, כאשר קופות החולים בעצם על פניו מספקות כיסוי מלא?
יוסי: "המערכת הציבורית לעולם לא תצליח להדביק את הפער הקיים בין הציבורי לפרטי. קיים פער גדול מאוד בקצב החדשנות הטכנולוגית, היות והמערכת הציבורית כפופה לתקציב ממשלתי. לכן תמיד יהיה קיים פער באימוץ טכנולוגיות חדשות, תרופות פורצות דרך, ניתוחים הדורשים ציוד מתקדם כגון רובוטים או משתלים מחומרים מיוחדים.
כמו כן, ישנן מספר תרופות מצילות חיים שאינן כלולות בסל הבריאות. למשל קפסולה חודשית לטיפול בהתמודדות עם מחלת הסרטן, יכולה לעלות לחולה עשרות אלפי שקלים בחודש. לאורך זמן, מדובר בסכומים אדירים. כמו כן, הקופות אינן מספקות טיפולים מחליפי ניתוח, קרי טיפול המשיג את אותה המטרה הרפואית ללא כל צורך בפעולה כירורגית. בנוסף, במקרה של השתלות, אדם שאין ברשותו ביטוח בריאות פרטי וזקוק להשתלה, נכנס לרשימת המתנה שיכולה להימשך שנים; לצערנו בדרך זה כבר יכול להיות מאוחר מדי. לרוב חולים אלו פונים לגיוס תרומות המוני בתקווה להשיג את הסכום הנדרש להשתלה המיוחלת, היות ואין להם שום אפשרות אחרת.
3 צפייה בגלריה
א.ג.מ. סוכנות לביטוח
א.ג.מ. סוכנות לביטוח
א.ג.מ. סוכנות לביטוח
(יח''צ)
לעומת זאת, אדם הקיימת ברשותו פוליסת בריאות פרטית, יעבור את הטיפול במהירות האפשרית. יתרה מכך, הביטוח שברשותו כמובן יכסה את כל ההוצאות הרפואיות; מדובר בסכומי עתק. כמו כן קיים כיסוי נוסף חשוב לא פחות, והוא ביטוח המעניק פיצוי בעת גילוי מחלה קשה של אחת מתוך 44 מחלות קשות (כגון: סרטן מסוגים שונים, התקף לב חריף ,סוכרת נעורים ועוד). מטרת הפוליסה הזו היא להעניק לחולה ולבני משפחתו אוויר לנשימה: גילוי מחלה קשה היא אבן גדולה שנופלת על כל המשפחה, לא רק על החולה שלרוב צריך להתרכז בטיפולים והחלמה ולא יכול לעבוד לתקופה ארוכה. לכן פיצוי כספי יכול בהחלט לסייע בהתמודדות בשיקום ובמקור הכנסה בתקופה הקשה הזו".
נשמע חשוב, אבל עדיין ביטוח זה לא זול.
"אין מה להשוות בכלל בין עלות לתועלת", אומר יוסי "חד משמעית: ביטוח בריאות הוא מוצר חובה לכל אזרח במדינת ישראל. אם חלילה אדם נזקק לטיפול רפואי חשוב, ולא קיים ברשותו ביטוח בריאות פרטי, שאלוהים יעזור לו. לצערי אני מכיר יותר מדי מקרים של אנשים שנקלעו למצב שבו יש להם הוצאות רפואיות חריגות, והם מתחרטים על הרגע שלא השכילו לבטח את עצמם מבעוד מועד. באותם רגעים, הסכום החודשי פתאום נשמע מגוחך.
כיסוי תרופת שלא בסל לדוגמא, יכול לעלות רק כמה עשרות שקלים בחודש. אם חלילה יזדקקו לתרופה של בסל ולא יהיה קיים ברשותם כיסוי בריאותי מתאים, המשמעות יכולה להיות הרס של המשפחה, לפעמים אפילו כמה דורות קדימה. מדובר באחריות אישית חד משמעית, שצריכה להיות בראש סדר העדיפויות של כל בית אב: לדאוג לעצמו ולבני משפחתו לביטוח בריאות פרטי".
הסוכן שדואג להכל
יוסי מורד חי את עולם הביטוח כבר למעלה מ-12 שנים. הוא החל את דרכו כנציג שירות בחברות ביטוח גדולות, ולאחר מכן הקים סוכנות ביטוח משלו יחד עם שירן אשתו שהתרחבה עם השנים. הסוכנות מונה כ-25 אנשי צוות, אשר מתפעלים מחלקת ביטוח בריאות, אגף לביטוח אלמנטרי, מחלקת שימור וטיפול בלקוחות קיימים קליטת לקוחות חדשים ומחלקת תביעות.
"ההכרות הגדולה שלנו עם ענף הביטוח מאפשרת לנו להעניק מענה מדויק עבור כל לקוח, אומר יוסי. "ההתמחות העיקרית שלנו היא בביטוחי בריאות. לפני שאנחנו משווקים מוצר ביטוחי של חברה מסוימת, חשוב לי באופן אישי להכיר את כל הנפשות הפועלות באותה חברה; את הפקידים, את הרופאים, את מיישבי התביעות, את המנהלים ועוד. אני פוגש את כולם באופן אישי, על מנת שיחסי העבודה בינינו יהיו טובים וכן מבוססים על אמון הדדי".
3 צפייה בגלריה
תביעה מוצלחת
תביעה מוצלחת
תביעה מוצלחת
(יח''צ)
איך השירות שלכם עובד?
יוסי: "ראשית כאשר אנחנו משוחחים עם לקוח אנו בודקים עבורו את התיק הביטוחי הקיים ברשותו כמובן ללא עלות, אנו משקפים ומתרגמים עבורו את השפה "הביטוחית" בצורה נגישה על מנת שכל לקוח ידע ויבין בדיוק על מה הוא מבוטח כיום במה קיים לו חסר, איפה יש כפל ואיפה הכיסוי תקין, בהתאם לניתוח שאנחנו מבצעים לתיק של הלקוח, לצרכים שלו, המקצוע שלו, המצב המשפחתי שלו וכדומה, אנחנו בונים לו תמהיל ביטוחי אופטימלי".
מה הערך המוסף שלכם בסוכנות?
יוסי: "מה שהכי מאפיין את הסוכנות הוא משפחתיות. על אף שמידי חודש מצטרפים לסוכנות עשרות מבוטחים, חדשים עדיין אנחנו מצליחים לשמר את תחושת המשפחתיות והביטחון עבור כל מבוטח. כל מבוטח מקבל ליווי צמוד מרגע ההצטרפות, ועד לרגעים הקשים ביותר. המבוטחים שלנו מרגישים ויודעים בביטחון מלא שיש להם על מי לסמוך ברגע האמת.
כמובן שלצד המשפחתיות עומד גם הנושא של מקצועיות ללא פשרות. אנחנו מלווים את הלקוח בתביעה מאל"ף עד תי"ו. אם הלקוח מגיש תביעה לקבלת הכסף וחברת הביטוח מסרבת, אנחנו מערערים, ואם צריך מגיעים עד הסמנכ"ל והמנכ"ל. אנחנו יודעים להשיג כסף גם לפנים משורת הדין, כדי שהלקוח יהיה מרוצה".
לאתר האינטרנט של א.ג.מ סוכנות לביטוח בע"מ. לדף הפייסבוק. לפרטים ניתן להתקשר לטלפון 5187*