סגור
כדאי להכיר

ד"ר פוליש: טיפים חשובים בנוגע לניקיון הבתים רגע לפני ימי החורף הגשומים

לקראת החורף המתקרב אלינו בצעדי ענק, ביקשנו לברר כיצד ניתן להיערך ולהתאים את עצמנו כך שהבית יהיה נקי גם בימים הקרים. לשם כך פנינו אל ברק שרעבי, הבעלים של חברת ד"ר פוליש, אחת החברות הוותיקות ומוערכות ביותר בתחום ניקיון הבתים בישראל

בראיון אישי שערכנו עימו, ברק העניק לנו מספר טיפים השווים זהב, אך בראש ובראשונה שאלנו אותו, כיצד הם נערכים לקראת ימי החורף הגשומים?
"באופן טבעי אנחנו מבצעים התאמות בכל הנוגע לשירותי הניקיון והפוליש שלנו על פי עונות השנה, בעיקר אם מדובר בבתים לפני אכלוס, לאחר שיפוץ וכד'. אני חייב לנפץ גם איזו סטיגמה שאומרת כי תקופת הקיץ היא זו שמביאה עימה יותר לכלוכים, אולם בפועל דווקא החורף גורם ליותר נזקים, בגלל סופות חול, עלים שעפים ברוח, הצטברות של אבק שניתן לחשוב שהוא לא קיים בגלל הגשמים ועוד".
ד"ר פוליש: רשימת טיפים לשמירה על ניקיון הבתים בחורף
3 צפייה בגלריה
ד"ר פוליש
ד"ר פוליש
ד"ר פוליש
(יח''צ)
טיפ ראשון: הכינו את השטח בכניסה לבית
ישנו דבר שאני מכנה אותו כמשולש הקדוש בימי החורף, והוא כולל בתוכו את המחצלת, המתלה למעילים ואת הכלי לאחסון המטריות. אני ממליץ להחליף את המחצלת בכניסה לבית מיד בתום הקיץ, כיוון שהחום והשמש, כמו גם החול שהצטבר בתוכו לאורך חודשים ארוכים הופכים אותו למעין סחבה בלויה, ואז הוא כבר אינו משמש כמשטח שאפשר להפיק ממנו את המיטב.
אגב, ההמלצה מתייחסת גם בכל הנוגע לשטיחים, אומנם את אלו לא צריך לזרוק ולקנות במקום חדשים, אבל כן כדאי לערוך להם ניקיון יסודי, כיוון שבימי החורף אנחנו לובשים מעילים וגם נעזרים בכובע וצעיפים, במקום שאלו יתפזרו ברחבי הבית, כדי לתלות מתלה בסמוך לדלת הכניסה, או להציב שם איזה מתקן נייד שעליו אפשר יהיה להניח את המעילים ושאר אביזרי החורף הנלווים.
מעבר לנראות ולסדר שישמר בתוך הבית, לא פעם המעילים מגיעים ספוגים במים, וכך נמנע טפטוף או השארה של כתמים במקומות אחרים בבית, אלא הכל יתנזק אל עבר הכניסה בלבד.
הדבר נכון גם בכל הנוגע למטריות, אלו יכולות להגיע רטובות או לאחר שהצטבר עליהם חול ולכלוך, לכן כדאי לנער אותן רגע לפני שנכנסים פנימה, ולאחר מכן לשמור את המטריות בתוך כלי המיועד להן בלבד בסמוך לדלת הכניסה, כך גם לא תשכחו לקחת אותן למחרת".
טיפ שני: בדיקה מקדימה של אטימות החלונות
"כפי שציינתי קודם לכן, ישנה תפיסה לא נכונה כאילו בימי החורף אין אבק, כי כי הגשם שוטף את הכל, ובכן, המציאות רחוקה מזה. אני יודע שבאופן טבעי יש נטייה להשאיר את החלונות סגורים בימי החורף כדי שלא יכנס קור, אבל אני כן ממליץ לערוך בדיקת אטימות רגע לפני החורף, לא רק כדי לוודא שהבית ישאר חמים ונעים, אלא גם כדי למנוע כניסה של אבק בין החריצים".
3 צפייה בגלריה
ד"ר פוליש - מגוון רחב של שירותים
ד"ר פוליש - מגוון רחב של שירותים
ד"ר פוליש - מגוון רחב של שירותים
(יח''צ)
טיפ שלישי: לסמן ביומן את הימים החמים
"אני אישית איש של קיץ, אבל יש מי שאוהבים את החורף יותר, רק כדי להתאכזב כי החורף הישראלי לא דומה לזה באירופה, למשל, ובדרך כלל ימי החורף הקיצוניים פה אצלנו מתרכזים למספר ימים בודדים לאורך השנה, וכך בכל שאר הימים בחודשים דצמבר עד מרץ, ניתן ליהנות מלא מעט ימים חמימים.
זהו בדיוק פרק הזמן שאני ממליץ להזמין חברת ניקיון לביצוע יסודי, שגם יעזור לשמור על הבית נקי כמו שצריך בין הגשמים, וכחלק מהכנה מקדימה לקראת תקופת האביב והקיץ. הניקיון היסודי הזה נועד לתחזק את הבית, ולשמור עליו נקי במקומות הקטנים שבדרך כלל לא מגיעים אליהם כאשר מבצעים ניקיון בית רגיל".
ד"ר פוליש: מגוון רחב של שירותים
3 צפייה בגלריה
ד"ר פוליש - 15 שנים של ניסיון בניקיון בתים ומשרדים בכל רחבי הארץ
ד"ר פוליש - 15 שנים של ניסיון בניקיון בתים ומשרדים בכל רחבי הארץ
ד"ר פוליש - 15 שנים של ניסיון בניקיון בתים ומשרדים בכל רחבי הארץ
(יח''צ)
מאחורי "ד"ר פוליש" עומדים 15 שנים של ניסיון בניקיון של בתים ומשרדים בכל רחבי הארץ.
בין יתר השירותים שהם מעמידים לרשות הלקוחות ניתן לציין:
☑ פוליש רגיל ופוליש לרצפת גרניט פורצלן.
☑ ניקיון בתים ודירות.
☑ ניקיון בית חדש.
☑ ניקיון אחרי שיפוץ.
☑ ניקיון לפני אכלוס ועוד.
לפרטים נוספים חייגו לטלפון: 1800-39-39-30