סגור
כדאי להכיר

כך עושים היום התחדשות עירונית

התחדשות עירונית היא בגדר חלום. עם זאת, לצד החלום, ניהול לא נכון ולא שקוף, עשוי להפוך את החלום הזה לסיוט מתמשך של הסתרה וחוסר ודאות. איך בכל זאת ניתן להגשים את החלום? הכירו את מערכת גט סטטוס- מערכת טכנולוגית שיצרה מהפכה של שקיפות בהתחדשות עירונית

התחדשות עירונית, תמ"א 38 ופינוי-בינוי, הפכו לשיחת סלון בכל בית בישראל. בעלי דירות רבים בוחנים את אפשרותם לבצע את האקזיט הנדל"ני הפרטי שלהם, ולהפוך את הדירה הישנה לדירה חדשה בפרויקט חדש. עם זאת, חלומות לחוד ומעשים לחוד: בפועל מדובר בפרויקטים מסובכים וארוכים, הכוללים לא מעט סכנות וחששות בעיקר בקרב בעלי דירות. כמו במרבית תחומים גם להתחדשות העירונית נכנסה הטכנולוגיה, והיא מאפשרת לכם לבצע התחדשות עירונית יעילה, בטוחה ושקופה. זה הזמן ללמוד כיצד בונים התחדשות עירונית טכנולוגית ובטוחה באמצעות שימוש בטכנולוגיה של גט סטטוס.
דרושה: שקיפות
התחדשות עירונית היא עסקת נדל"ן מורכבת ומסובכת. היא כוללת שיתוף פעולה קצת מוזר בין אנשי מקצוע מלאי ידע וניסיון, לבין בעלי דירות שהם הדיוטות בתחום. עם זאת, להבדיל מעסקאות נדל"ן אחרות בהתחדשות עירונית, הכוח נמצא כמעט באופן בלעדי אצל בעלי הדירות: הם אלו שיחליטו מי היזם, עורך הדין המלווה, והשמאי, שיבצעו את הפרויקט, אם בכלל. חשוב לזכור שהתחדשות עירונית היא עסקה ארוכה ומלאה בשלבים ומשימות ולבעלי הדירות, יש זכות מלאה לדרוש שקיפות ומעורבות בתהליך, לדעת כיצד מתקדם הפרויקט, לאגור מסמכים ולוודא שלא ממדרים אתכם משום שלב ועדכון בפרויקט. כיום, ישנים לא מעט יזמים ועו"ד שהבינו כי שקיפות בתהליך היא מתכון בטוח להצלחה ולבניית אמון עם בעלי הדירות ולכן הם משתמשים במערכת גט סטטוס, היוצרת ניהול אפקטיבי, שקוף ויעיל לתהליך, מהיום דורשים שקיפות מלאה בפרויקט.
2 צפייה בגלריה
שי ענבי-מייסד גט סטטוס
שי ענבי-מייסד גט סטטוס
שי ענבי-מייסד גט סטטוס
(יח"צ)
מיילים, והודעות וואטסאפ אינם תחליף למערכת לניהול פרויקט
פרויקט פינוי-בינוי יכול לכלול מאות בעלי דירות, כאשר לכל אחד מהם יש את השאלות, החששות וצרכים האישיים שלו. לכן לתקשורת איכותית ויעילה, יש מרכיב מאוד חשוב ואף הכרחי בהצלחת הפרויקט. על מנת לייצר תקשורת שוטפת ויעילה, חשוב מאוד לדרוש עבודה באמצעות מערכת טכנולוגית. כזו המאפשרת לכם ליצור אזור אישי, פרטי ומאובטח בו תוכלו לקבל את העדכונים האישיים שלכם ועדכונים כללים המיועדים לכלל הפרויקט באמצעות עדכונים באפליקציה, הודעות ומיילים כך שלא תפספסו שום שלב ועדכון חשוב על התהליך ובנוסף תסייעו לגורמי המקצוע לנהל את השלבים השונים במהירות ויעילות.
משאירים את הקלסרים מאחור
בפרויקט התחדשות עירונית ממוצע, ישנם עשרות ואף מאות מסמכים ועדכונים חשובים לביצוע וקידום הפרויקט. על ידי שימוש בטכנולוגיה, תוכלו לייצר לעצמכם תיקייה באזור האישי והמאובטח שלכם, בה תוכלו לאגור את כלל המסמכים והמידע מבלי לחשוש שמסמך קריטי יעלם.
מידע צריך להיות מאובטח
מעבר לכך שאתם נדרשים להפקיד את הנכס שלכם בידי היזם, אתם נדרשים להפקיד גם את המידע הרב שלכם במערכת הטכנולוגית לניהול הפרויקט. לכן, לפני שימוש בכל מערכת טכנולוגית המוצעת, לכם תדרשו מהיזם להבין באיזו מערכת מדובר, וחשוב מכך, כיצד היא מאובטחת. בבניית הבניין שלכם אתם יכולים לסמוך על אנשי הנדל"ן, אולם בכל הנוגע לטכנולוגיה, תוודאו שמדובר באנשים טכנולוגים ולא באנשי הנדל"ן. חשוב לבדוק שמערכת ניהול הפרויקט שלכם נבנתה על ידי מומחי טכנולוגיה, ועומדת בתנאי אבטחה מחמירים ביותר.
2 צפייה בגלריה
גס סטטוס
גס סטטוס
גס סטטוס
(יח"צ)
חשיבות הפשטות
פרויקט התחדשות עירונית הוא מורכב ומסובך ממילא. לכן חשוב שהמערכת הטכנולוגית לניהול הפרויקט תהיה פשוטה וידידותית לשימוש עבור בעלי הדירות; מערכת בה תוכלו להתעדכן דרך אפליקציה, תבינו בבהירות באיזה שלב אתם נמצאים, ותוכלו לייצר תקשורת מהירה וטובה עם בעלי המקצוע.
בעידן בו יש מחסור בקרקעות זמינות לבנייה ובתקופה בה בניינים שנבנו בבנייה ישנה מצויים בסכנת קריסה אמיתית, התחדשות עירונית היא באמת חלום גם עבור בעלי הדירות וגם עבור הרשויות, החברות היזמיות ואנשי הנדל"ן. יחד עם זאת, מדובר בפרויקט מורכב ומסובך, הכולל שלבים רבים ותקשורת שוטפת בין הגורמים השונים, המחייב מערכת לניהול פרויקט שבלעדיה החלום האפשרי הזה יכול להפוך לסיוט ממשי.
כיום ישנם מאות אלפי בעלי הדירות המשתמשים במערכת גט סטטוס, מערכת ניהול הפרויקטים המובילה בישראל. מערכת שנוצרה על ידי בעל דירה מודאג שהחליט לדאוג לשקיפות בפרויקט וכיום מתנהלים בה מאות יזמים, משרדי עו"ד ורשויות מקומיות המנהלות מעל לאלף פרויקטים בכל רחבי הארץ ובכך מייצרים התחדשות עירונית בטוחה, יעילה ושקופה. למידע נוסף, כנסו לאתר של גט סטטוס>>