סגור
כדאי להכיר

דוניאנא: לסעוד מול הנוף הכי יפה בארץ

במסעדת דוניאנא, האוכל המדהים הוא רק תירוץ לישיבה מול הנוף המרהיב של הים של מפרץ עכו וחומות העיר העתיקה

הקורונה נמצאת (נכון להיום) בדעיכה והחיים בישראל חזרו למסלולם, אולם נסיעה לחו"ל עדיין מרתיעה ישראלים רבים, שאינם מעוניינים שהנגיף יפגום להם בחווית הטיול. עם זאת, יש לנו חו"ל גם בארץ, או לפחות הרגשה של חו"ל: גם בישראל אפשר ליהנות ממסעדות מצוינות, חלקן נמצאות בלוקיישנים כל כך יפים שגם מעבר לים תתקשו למצוא מסעדות שיתעלו עליהן. אם אתם אוהבים לאכול טוב, לקבל שירות מעולה וללגום יין משובח, מסעדת דוניאנא בעכו היא מקום שיתאים עבורכם בצורה מושלמת.
3 צפייה בגלריה
דוניאנא - מנות מהמטבח הערבי
דוניאנא - מנות מהמטבח הערבי
דוניאנא - מנות מהמטבח הערבי
(רסט)
העולם שלנו
עכו היא אחת מערי הנמל העתיקות בעולם, ואזור העיר העתיקה בעכו הוא מן המקומות היפים בישראל. בראש החומה הדרומית של העיר העתיקה בעכו, נמצאת מסעדה ממנה נשקף נוף פנורמי של 360°, ממנו ניתן לראות את כל מפרץ חיפה, הנמל העתיק של עכו וחומות העיר העתיקה, שרידים של מבצר צלבני היסטורי והים התיכון המהפנט. משמח במיוחד לגלות שהאוכל בדוניאנא משובח במיוחד, עשיר בדגים ובפירות ים, כך שניתן ליהנות מחוויה קולינרית אמיתית בדוניאנא, המשתלבת באופן מושלם עם הנוף המהפנט.
3 צפייה בגלריה
דוניאנא - בעברית "עולמנו"
דוניאנא - בעברית "עולמנו"
דוניאנא - בעברית "עולמנו"
(רסט)
דוניאנא (دنيانا) בערבית, משמע "עולמנו", והיא אכן מציעה צוהר לעולם מיוחד ונפלא של אוכל ויופי. דוניאנא הוקמה לפני יותר מ-16 שנה על ידי מואנס וסאמר, שני חברות ילדות מעכו שהבינו שהמיקום פשוט זועק להקמת מסעדה טובה, בה סועדים יוכלו ליהנות מנוף יפה לצד אוכל מעולה.
בדוניאנא דבקים בשימוש בחומרי גלם מקומיים של המטבח המזרח תיכוני, עם טוויסטים אקלקטיים של מטבחים מובילים ואהובים נוספים. מנות הפתיחה המוגשות הן כולן על טהרת המזרח התיכון: חומוס, סלט טורקי, באבא גנוש, פטוש, טבולה, רוקט גלילי רענן עם תפוח והדרים, סלט שמיר עם חמוציות ושקדים, סלטי ירק מרעננים ומשגעים ועוד. פלטת הסלטים ומנות הפתיחה מביאה את כל האגן המזרחי של הים התיכון אליכם לצלחת, והכל מחומרי גלם מקומיים "מהעולם שלנו".
מנות הביניים הן תאווה אמיתית לסועדים: עלי גפן יפים מגולגלים עם לבנה, פטאייר ערבי ממולא תרד; קובה מטריף; קלמרי עם תימין, קלמרי צרוב על מצע לבנה עם שמן בזיליקום; בשר סרטנים; סשימי של דג טרי; דג נא על מצע טבולה בצירוף יוגורט חמצמץ; קוקי סאן ז'אק (סקאלופס) על מצע בטטה; שווארמת דג מצוינת עם בצל, סומק ועמבה; ולסיום סביצ'ה דג עם גבינת שנקליש, שהיא גבינה מזרח-תיכונית המקובלת במטבח הערבי.
3 צפייה בגלריה
דוניאנא - מנת כנאפה אישית
דוניאנא - מנת כנאפה אישית
דוניאנא - מנת כנאפה אישית
(רסט)
העיקריות של דוניאנא הן מנות שרימפס ודגים איכותיים, מדניס ועד לוקוס וברבוניה. מנת הדגל של דוניאנא היא מבחר של פירות ים כמו קלאמרי ושרימפסים המבושלים בקדרת ברזל יצוקה עם רוטב שום ולימון. בנוסף, תוכלו למצוא מגוון בשרים איכותיים מקצביית דבאח בצפון: עופות, כבש, סטייקים ועוד. המנות משתלבות היטב עם מבחר היין העצום של המקום, או לצד קוקטיילים משובחים מהבר.
אם תשבו בדוניאנא, מיד תחושו בשירות האיכותי: המלצרים במסעדה אינם חבר'ה צעירים, אלא צוות בוגר ומנוסה שעובד שנים כמלצרים במקום. לא מדובר במלצרים המשלבים עבודה במשרה חלקית עם עיסוק אחר, אלא צוות אדיב של מי שלקחו את המלצרות כמשלח ידם. צוות המלצרים המסור כולו רוצה בטובת הלקוח והמסעדה, ויעשה הכל כדי שתהיו מרוצים ותהנו מהחוויה.