סגור
כדאי להכיר

מעזרה ראשונה ועד לרפואת חירום: Pro Medic IL יספקו לכם את כל הציוד הרפואי שאתם צריכים

מוצרים איכותיים, אספקה מהירה ומענה לכל בעיה אפשרית בתחום הציוד הרפואי – "פרו מדיק ישראל" יוצרת מהפכה בעולם הציוד הרפואי, ומספקת שירות לכולם: החל מלקוחות עסקיים ועד ללקוחות פרטיים - כמו למשל ספורטאים, מטיילים, חיילים, אנשי שטח, מטפלים ועוד, שזקוקים לציוד רפואי ברמה גבוהה

את "פרו מדיק ישראל" הקים רועי ממרם, לוחם וקצין בחטיבת גבעתי לשעבר. "שירתי חמש שנים, שירות משמעותי ומאתגר מאוד, במסגרתו הגעתי עד לתפקיד בכיר כראש מדור", הוא מספר. "באיזשהו שלב הבנתי שאני מעוניין לצאת לאזרחות כדי לקדם דברים שחשובים לי, לפתח קרירה ולהשתלב בקהילה העסקית בישראל".
4 צפייה בגלריה
רועי ממרם
רועי ממרם
רועי ממרם
(יח"צ)
"היזמות והדאגה לאנשים היא חלק ממה שמוביל אותי"
המשיכה של ממרם לעולם היזמות, כמו גם ההבנה שעולם הציוד הרפואי ליווה ועניין אותו במהלך כל חייו, הובילו אותו לפתוח את "פרו מדיק ישראל" בעיצומה של מגפת הקורונה. "השתחררתי בתקופת הקורונה והיו סביבי לא מעט אנשים שלא ידעו לאן החיים הולכים ולאן ניתן להתקדם", הוא מסביר. "אני מאמין שצריך ללכת אחרי הלב והתשוקה האמיתית שלנו בחיים - ואז הכל הופך לאפשרי. גם בתקופות קשות, ניתן להמציא את הגלגל מחדש, להתקדם ולהיות בעשייה".
העשייה של ממרם אכן הוכיחה את עצמה, וכיום "פרו מדיק ישראל" מספקת ציוד רפואי מגוון הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים - מפלסטרים וציוד חבישה, דרך ציוד ספורט, ועד למכשור מתקדם ולערכות החייאה מלאות. "יש לנו במשפחה חברה של ציוד רפואי שמספקת ציוד לגופים גדולים, אז החלטתי להמשיך את הדרך הזאת, ועם כל מה שחוויתי, למדתי וראיתי - להנגיש את העולם הזה לכולם, גם לקהלים חדשים, כדי שכל מי שזקוק לציוד רפואי איכותי יוכל לקבל אותו, ולא רק מוסדות גדולים או בתי חולים", אומר ממרם.
כשממרם מדבר על הנגשת עולם הציוד הרפואי לכולם, ניכר כי מדובר בנושא שבוער בו, ולא בכדי: כאדם שעוסק לא מעט בהתנדבות ותרומה לקהילה, זה נראה אך טבעי שלממרם יהיה חשוב לספק את השירותים שלו לכולם. כשהוא נשאל על כספי התרומות שהוא מפריש באופן קבוע מעסק נוסף שיש ברשותו, הוא מסכם בקצרה: "חשוב לי תמיד להתנדב ולעזור - זה חלק ממה שמוביל אותי וממה שאני עושה ביומיום".
4 צפייה בגלריה
Pro Medic IL - ציוד רפואי איכותי
Pro Medic IL - ציוד רפואי איכותי
Pro Medic IL - ציוד רפואי איכותי
(יח"צ)
ציוד רפואי איכותי - לא רק ללקוחות עסקיים
ממרם מסביר כי על אף שכיום קיימות לא מעט חברות וחנויות שמספקות ציוד רפואי לאנשים פרטיים, כמו למשל הפארמים השונים, "פרו מדיק ישראל" מספקת ללקוחותיה ציוד רפואי שמשווק בדרך כלל למוסדות - כלומר כזה שמתאפיין באיכות גבוהה במיוחד, כמו גם במגוון גדול מאוד של מוצרים. "הלקוחות הפרטיים יכולים בעצם לקבל את אותו ציוד שמוכרים למוסדות, אליהם ישירות, באותה איכות ומהירות - מציוד שמיועד לפציעות קלות ועד לציוד שמיועד לסיוע במצבים מורכבים, כמו למשל תאונות דרכים או פציעות ספורט".
למה החלטת לספק את השירותים האלה גם ללקוחות פרטיים?
"אני מאמין שציוד רפואי מקנה בטחון מעצם החזקתו בהישג יד - לא רק ללקוחות פרטיים, אגב, אלא גם לבעלי עסקים, שחייבים להחזיק בציוד רפואי על פי חוק. אלו מוצרים שצריכים להיות בכל בית ועסק. הרבה אנשים לא מודעים לזה, ואם חלילה יקרה משהו בעסק או בבית שלהם - הם ייתקעו. אני רוצה להגיע לכל האנשים שלא מודעים לנושא הזה, כשהמטרה מבחינתי היא להקל עליהם ולסייע בהצלת חיים".
4 צפייה בגלריה
Pro Medic IL - ערכות עזרה ראשונה
Pro Medic IL - ערכות עזרה ראשונה
Pro Medic IL - ערכות עזרה ראשונה
(יח"צ)
איזה מוצרים ניתן להזמין מ"פרו מדיק ישראל"?
"ממש הכל. מעטים הדברים שלא קיימים אצלנו. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם יצרנים בעולם הרפואי ויש לנו היקף רחב של מה שאנחנו מתעסקים בו. כלומר אנחנו לא מתמקדים רק בתחום אחד בעולם הציוד הרפואי, אלא בכל קצוות הקשת של העולם הזה - עושים כל מה שצריך ועונים על כל צורך. אנחנו נותנים מענה בפלטפורמה של אתר מכירתי נוח לשימוש, שניתן לבצע בו רכישות מהירות מסביב לשעון. בנוסף, יש לנו מענה אנושי וייעוץ, למי שמעוניין בכך".
אפשר להזמין ממך גם מוצרים בודדים, או רק בכמויות גדולות?
"ניתן להזמין כל כמות. רפואה בכלל, וציוד רפואי בפרט, הם לא משחק. אני מתייחס לכל לקוח שלי כעולם ומלואו, גם אם מדובר במוצר אחד וגם אם מדובר במאה - תמיד אדאג שהכל יגיע ללקוח בזמן, כמו שצריך, ואתנהל מול כל לקוח באותה צורה. זה ה'אני מאמין' שלי, ואני לא אתפשר על זה לעולם".
4 צפייה בגלריה
Pro Medic IL - ציוד בטיחות
Pro Medic IL - ציוד בטיחות
Pro Medic IL - ציוד בטיחות
(יח"צ)
Pro Medic IL
כתובת: רחוב התעשייה 2, תלפיות
טלפון: 054-237-7344