סגור
כדאי להכיר

הצלחה בשוק ההון היא עניין של Skills

יותר מתמיד, התקופה האחרונה מבהירה כי השקעה בשוק ההון היא עתודה לביטחון כלכלי. יחד עם זאת, כדי לצלוח את העולם הפיננסי יש להכיר את כל הטיפים והסודות מבפנים. איך בדיוק תעשו זאת מבלי להיכוות? המשיכו לקרוא

אם גם אתם שמעתם פעם את המשפט "כסף עושה כסף", אתם ממש לא לבד. הקלישאה הידועה לפיה עשירים ממשיכים להתעשר היא למעשה מעין חוק טבע, שכאשר מבינים אותו לעומק - הדרך להצלחה הופכת פשוטה ובהירה יותר. עומר ביבי ועידן ביטון הבינו את הקונספט הזה כבר מזמן, ושמו לעצמם למטרה לסייע לאנשים אחרים להגיע לעצמאות כלכלית, או לכל הפחות להכנסה צדדית מכובדת. את כל זה הם עושים באמצעות מכללת Skills ללימודי שוק ההון - המכללה שפתחו רק לפני כשנה, וכבר מסתמנת כהצלחה מסחררת.
3 צפייה בגלריה
עומר ביבי ועידן ביטון
עומר ביבי ועידן ביטון
עומר ביבי ועידן ביטון
(יח"צ)
"יש לנו אינטרס שהתלמידים שלנו יצליחו"
את דרכם בתחום התחילו ביטון וביבי עוד בצבא, אז פתחו את תיק המסחר הראשון שלהם. "תוך חודש הפסדנו הכל", הם מספרים. על אף אותו הפסד, החליטו השניים שלא להתייאש, וחיפשו מידע שיסייע להם להבין את התחום לעומק. "באותה תקופה היו מעט קורסים בארץ, אבל הרמה לא הייתה גבוהה, אז החלטנו לקחת קורסים באנגלית עם מנטור צמוד, וככה למדנו לעומק על שוק ההון ועל אסטרטגיות מסחר. סיימנו את התיק השלישי עם 500% רווח".
בעקבות אותה הצלחה, החליטו ביטון וביבי לפתח אסטרטגיות מסחר משלהם, שהובילו אותם לרווחים עצומים. בשלב זה, התחילו השניים לקבל פניות רבות מאנשים שאמרו שהם מעוניינים ללמוד את התחום - וכך עלה במוחם הרעיון לפתוח את המכללה.
"בהתחלה לא ידענו אם כדאי שנחשוף את אסטרטגיות המסחר שלנו", הם מודים בכנות, "אבל אחרי חשיבה מרובה - החלטנו שכן. יש לנו אינטרס שהתלמידים שלנו יצליחו משתי סיבות: קודם כל, ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו, השם של המכללה גדל. הסיבה השנייה היא שבאמצעות שיתוף האסטרטגיות עם התלמידים שלנו, אנחנו לומדים בעצמנו עוד דברים. כל תלמיד שם לב לדברים קטנים אחרים, וזה מאפשר לנו לשכלל את האסטרטגיה שלנו כל הזמן. בשורה התחתונה, ככה אנחנו יכולים לא רק לעזור לכמה שיותר אנשים, אלא גם להשתפר בעצמנו. זה מצב של ווין-ווין".
רווחים מרשימים - גם בעיצומה של מגפה עולמית
את מכללת Skills פתחו השניים בעיצומה של מגפת הקורונה. בעוד שבשנת 2020 אנשים רבים פוטרו מהעבודות שלהם בעקבות המצב ונאלצו להצטמצם – ביבי וביטון גרפו רווחים של מעל 900% באמצעות מסחר בשוק ההון. "פיתחנו רובוט מסחר שעושה עסקאות בשבילנו על פי כללים מאוד ספציפיים ואסטרטגיות שאנחנו פיתחנו והגדרנו", הם מסבירים. "האסטרטגיות האלה הופכות את המסחר לקל, פשוט ומהיר, ולכן אנחנו מנגישים אותן כמובן גם לכל הסטודנטים של המכללה. כל מה שצריך זה חצי שעה ביום, לא יותר".
3 צפייה בגלריה
רווח של 40.52% ביום
רווח של 40.52% ביום
רווח של 40.52% ביום
(יח"צ)

3 צפייה בגלריה
רווח של 900% על
רווח של 900% על
רווח של 900% על
(יח"צ)
קורס דיגיטלי ותוכנית ליווי צמודה
בימים אלה, מספקת מכללת Skills לתלמידיה תוכנית הכשרה איכותית ויסודית, שמלמדת כיצד לבצע מסחר בשוק ההון. מוצר הדגל של המכללה הוא דיגיטלי מקיף, מוקלט מראש, שכולל 14 שעות של תוכן ו-75 שיעורים, ומכיל את אסטרטגיות המסחר הסודיות של ביבי וביטון. "החלטנו להשיק קורס דיגיטלי לשוק ההון למתחילים, כי הוא מאפשר לתלמידים ללמוד את התחום בקצב שלהם ומתי שנוח ומתאים להם. הקורס פתוח עבור התלמידים לכל החיים ומלמד את התחום מאפס – עד לרמה שהתלמיד ידע לסחור גם לטווח ארוך, גם לטווח בינוני (סווינג) וגם לבצע מסחר תוך יומי", אומרים ביבי וביטון. "אנחנו דואגים לחדש את הקורס כל הזמן ולהוסיף לו שיעורים, דוגמאות מסחר בלייב, טיפים ומידע נוסף שאנחנו אוספים בעצמנו. אנחנו במגמת שיפור תמידית, וככה גם הקורסים שלנו"
עבור הסטודנטים שרוכשים את קורס שוק ההון תינתן תוכנית ליווי צמודה, לכל החיים, במסגרתה התלמידים יכולים לפנות לביבי וביטון באופן אישי במספר ערוצי תקשורת שונים. "המנטור הצמוד שהיה לנו בעבר גרם לנו להבין את חשיבות הליווי הצמוד בתחום הזה, ולכן אנחנו לא מספקים רק קורס עבור התלמידים שלנו, אלא פלטפורמה שלמה. אנחנו שמחים על כל רעיון או שאלה שעולים לתלמידים שלנו וזמינים עבורם תמיד", הם אומרים.
"מעבר לזה - אנחנו מבקשים מכל התלמידים שלנו לכתוב יומן עסקאות, שהוא למעשה תיעוד של כל העסקאות שלהם. אנחנו בודקים את היומן אחת לחודש ונותנים לתלמידים פידבק כדי שיהיו תמיד במגמת שיפור. הפסדים קטנים הם לא דבר חריג בתחום הזה, אבל אם תלמיד חווה הרבה הפסדים או שזה קורה לו לעיתים קרובות - בזכות היומן אנחנו יכולים להבין איפה הטעות ולהסביר לו אותה".
שירות נוסף לו זכאים הסטודנטים של הקורס הוא פגישה פרונטלית עם ביבי וביטון עצמם. "אחת לתקופה, אנחנו נפגשים עם הלקוחות שלנו כחלק מתהליך הליווי", הם מספרים. "בכל פעם אנחנו לוקחים קבוצה קטנה ועושים לה שיעור פרונטלי במשרדים שלנו, שממוקמים במגדל משה אביב ברמת גן. זה מאפשר לנו לתת תשומת לב אישית לכל תלמיד ולקדם אותו עוד בתחום. כל הלקוחות שלנו גם מקבלים מאיתנו כרטיס כניסה לקהילת סוחרים פרטית של המכללה שלנו, לכל החיים. לעיתים התלמידים בקהילה נפגשים לשיחת זום וסוחרים ביחד - כך תלמידים חדשים יכולים לשפר את יכולות המסחר שלהם עם הבוגרים הוותיקים יותר".
"אנחנו מתנהלים בשקיפות מלאה"
אחד הדברים הייחודיים ביותר שעושים ביבי וביטון הוא פרסום סרטונים באינסטגרם על בסיס יומיומי, בהם הם מציגים את הרווחים וההפסדים שלהם לאותו יום. "אנחנו מתנהלים בשקיפות מלאה - היחידים בישראל שמראים איך אנחנו פועלים בכל יום מסחר ומה התוצאות שמתקבלות בסופו", הם מספרים.

"חשוב לנו שהתלמידים שלנו יראו מה אנחנו עושים ויוכלו לעשות אותו דבר. אנחנו משתפים גם הפסדים, כי הם חלק מהדרך ומהסטטיסטיקה. זה לא רק רווחים, צריך ללמוד ולהכיר גם את הנקודות הקשות יותר. אני יכול להגיד לך שאני הסוחר הכי טוב בעולם - אבל אם אני לא אראה לך איך אני סוחר בפועל, איך תדע? המטרה שלנו היא שהלקוחות שלנו יגיעו לרמת המסחר הגבוהה ביותר - ואנחנו מאמינים שזו אחת הדרכים להגיע לשם".

מכללת Skills
כתובת: זאב ז'בוטינסקי 7, רמת גן, מגדל משה אביב, קומה 35
טלפון: 079-6744844