סגור
כדאי להכיר

הגיע הזמן לחשב מסלול ביטוחי חדש

לרבים מאיתנו אין מושג כי תחום הביטוח מציע הרבה מעבר להגנה רפואית בסיסית. סוכנות הביטוח "אלי יעיש – שחם ביטוח" מציעה ללקוחותיה סקירה מקיפה של התיק הביטוחי, מתן המלצות לעתיד ומציאת פתרונות ביטוחיים בהתאמה אישית.

כמעט כל אזרח בישראל מבוטח בכמה סוגי ביטוחים, לרבות בתחומי הפנסיה, הבריאות, הרכב והפיננסים. עם זאת, רבים אינם מכירים לעומק את עולם הביטוחים ויודעים כיצד להתאימם באופן מלא לצרכיהם האישיים. לשם כך, הוקמה סוכנות הביטוח "אלי יעיש – שחם ביטוח".
מנכ"ל הסוכנות, אלי יעיש, הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן, סוכן ביטוח מורשה מזה כ-16 שנים ומנהל הסדרים פנסיוניים PHM ( Management Personal Health). בנוסף, סוכנות הביטוח נמצאת תחת "שחם סוכנויות ביטוח" הפעילה מאז שנת 1977. מאז הקמתה, הסוכנות חרטה על דגלה את ערכי האמינות, הנאמנות והיושר, הבאים לידי ביטוי בשירות האישי והמסור המוענק לכל לקוח ולקוח.
2 צפייה בגלריה
שחם ביטוח - אלי יעיש
שחם ביטוח - אלי יעיש
שחם ביטוח - אלי יעיש
(יח''צ)
מדוע יש צורך לפנות לסוכנות ביטוח בימינו?
"חשוב לדעת שתחום הביטוח, בדומה לתחומים אחרים, הוא סוג של התמחות ייחודית. זה נכון שאנחנו חיים בעולם בו המידע חשוף יותר, ולכל אזרח יש גישה למידע רב, גם בנושא הביטוח, אולם מהניסיון שלי ושל הצוות שלי לאנשים רבים קיימים כפל ביטוחים, ביטוחים שאינן נחוצים או פשוט ביטוחים יקרים מדי שאינם מותאמים לצרכי הלקוח" מסביר יעיש.
"אגב, יעידו על כך המחלקות השונות בסוכנות שלנו: יש לנו מחלקה המתמחה בתחום הפנסיוני, מחלקה המתמחה בתחום הביטוחים האלמנטריים וכיו"ב. בשורה התחתונה, חשוב לפנות לאנשי מקצוע מתחום הביטוח שיוכלו להעניק ללקוח מעין "מבט על" על הביטוחים הקיימים, לצד הצרכים שלו ושל משפחתו או של העסק, על מנת שהוא יוכל לקבל החלטה מושכלת שתשרת אותו לטווח הארוך."
מה הכוונה בהחלטה המשרתת את הלקוח לטווח הארוך?
"לכל לקוח יש את המטרות, הצרכים וההגנות הנדרשות מהביטוחים שרכש, או שהוא מתכוון לרכוש. המטרה היא מצד אחד להתאים את הכיסוי הביטוחי למאפיינים האישיים, ומצד שני, במקרה של תביעת ביטוח, לסייע ללקוח לקבל את הפיצוי המתאים. הדרך מתחילה כמובן בבחירה נכונה של סל ביטוחים, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן עבור קהל לקוחותינו. בנוסף, משרדנו מנהל תביעות רבות ומוצלחות, הממחישות את הצורך בפנייה לסוכנות ביטוח מקצועית".
2 צפייה בגלריה
שחם ביטוח - תעשה לכם סדר בראש
שחם ביטוח - תעשה לכם סדר בראש
שחם ביטוח - תעשה לכם סדר בראש
(יח''צ)
איך עובד התהליך בסוכנות שלכם?
"לאחר שלקוח פונה אלינו ומעלה את הצרכים האישיים שלו, ולאחר תיאום ציפיות ראשוני, אנחנו מכינים לו תיק ביטוחי מסודר, דיגיטלי או מודפס המבוסס על מידע ממשרד האוצר. לאחר מכן, אנחנו קובעים פגישה במשרד, בזום או בבית הפרטי של הלקוח, במטרה לנתח ולהשוות בין נתוני הביטוח הקיימים, לבין ההמלצות שלנו לגבי ביטוחים שיכולים לענות טוב יותר על צרכיו. אנחנו מפשטים עבור הלקוח את הפתרונות הביטוחיים הקיימים על מנת שיוכל להבין בדיוק על מה הוא משלם ומה הוא מקבל בתמורה, תוך התאמה מדויקת למטרות עכשוויות או תרחישים עתידיים כאמור.
"בנוסף, לקוח הנכנס למאגר הלקוחות שלנו, יוכל ליהנות גם מעדכונים רלוונטיים לגבי שינויים ופעולות מומלצות, לצד ייעוץ וליווי אישי. אנחנו מקפידים להתעדכן וללמוד כל הזמן, בהתבסס על מאגרי מידע המסייעים לנו להכיר מוצרים חדשים, או שינוי במוצרי ביטוח קיימים בשוק.".

ניתן להיכנס לאתר, לפייסבוק או לאינסטגרם של הסוכנות, וכמו כן ליצור קשר: 054-4470572 , 03-9206692.
כתובת: רחוב היצירה 3, פתח תקווה