סגור
כדאי להכיר

בלי לטמון את הראש – המזרן של REM SLEEP (רם סליפ) יעזור לכם להירדם בקלות

כמה מאיתנו חולמים על שנת לילה רצופה ללא קשיי הירדמות והתעוררות פתאומית? חברת REM SLEEP פיתחה מזרן חדשני וללא קפיצים, המתאים עצמו למבנה גופכם, לתנוחת השינה, ובנוסף – נועד במיוחד ע"מ לסייע בשלב ההירדמות.

תנו לשים את הראש
בעיות שינה והשלכותיהן הן תופעות נפוצות בעולם המערבי, ובהתחשב בחשיבות השינה, יש כאלה המגדירים אותן כמעין "מגיפה". קיימות דרכים רבות המתיימרות לסייע לנו לישון טוב יותר, בניהן דמיון מודרך, אפליקציות, טיפולים מסוגים שונים ואף כדורים, אולם בחברת REM SLEEP בחרו לשים דגש דווקא על סביבת השינה הבסיסית ביותר – על המזרן שעליו אנחנו ישנים. אז באילו דרכים יכול המזרן לסייע לנו להירדם ללא קושי?
2 צפייה בגלריה
REM SLEEP - חלום של שינה
REM SLEEP - חלום של שינה
REM SLEEP - חלום של שינה
(יח''צ)
האם למזרן יש השפעה מכרעת על תהליך ההירדמות?
"זה נכון שההירדמות היא תהליך המושפע מכמה גורמים, אבל בהחלט יש למזרן השפעה רבה. אנשים רבים לא מבינים עד כמה המזרן הוא חיוני לתהליך כולו ובהתאם, "מתפשרים" על מזרן שלא מתאים להם, או שפשוט בוחרים אותו לא נכון. המטרה המרכזית שלנו היא לפתור עבורם את הבעיה הנוגעת למזרן, ורק הצעד הזה פותר חלק ניכר מבעיית נדודי השינה במקרים רבים", מסביר שי, מבעלי החברה.
"אנשים רגילים לדבר על סביבת השינה בהקשר של תאורה, עיצוב ואף טכנולוגיה, אולם סביבת השינה הראשונית היא דווקא המזרן שעליו אנו שוכבים, שכן שם נבלה את כל שעות השינה שלנו".
איך המזרן שלREM SLEEP מסייע לנוחות ולשינה רצופה?
"ראשית, אחד מן הגורמים המשפיעים ביותר על נוחות ורצף השינה שלנו, הוא הצורך הטבעי לזוז במהלך השינה. הרבה מן התזוזות האלה עשויות להיגרם כתוצאה מחוסר התאמה בין המזרן לאדם. במקרה של המזרן שלנו, כדי שהוא יהיה כמה שיותר נוח ומותאם, פיתחנו אותו באופן שבו הוא לא כולל קפיצים, כשצד אחד עשוי מלטקס – חומר ייעודי לתמיכה ונוחות של האדם היושן עליו, והוא בעצם גומי המופק מעץ הגומי הטבעי. שנית, הצד האחר של המזרן עשוי מויסקו – חומר אלסטי המתאים עצמו למשקל האדם ואף לחום גופו.
השילוב בין החומרים הללו, נועד לאפשר למזרן להתאים את עצמו לכל השקעים המאפיינים את הגוף של כל אחד ואחד. הדובדבן שבקצפת, הוא השימוש בבד האינטנס – בד שמיוצר ע"י חברה מבלגיה, רשום כפטנט, ויודע לקצר את התהליך ההירדמות של מי ששוכב על המזרן. בקיצור, המזרן תוכנן מכל הבחינות על מנת להתאים ולקדם הירדמות מהירה, נוחה וטבעית".
2 צפייה בגלריה
REM SLEEP - המזרן שיעזור לכם להירדם בקלות
REM SLEEP - המזרן שיעזור לכם להירדם בקלות
REM SLEEP - המזרן שיעזור לכם להירדם בקלות
(יח''צ)
כשהמוצר מעולה, אין ללקוח מה להפסיד
"כל לקוח בישראל (ואולי גם לא בישראל) מכיר כבר טכניקות שיווקיות שאולי עובדות נהדר עבור המשווקים, אבל לא משרתות את הלקוח משום שהוא יוצא מבולבל, ובסופו של יום קשה לו לבחור מה באמת מתאים לו. אנחנו לעומת זאת, משווקים את המזרן בארץ רק בהזמנה טלפונית, ובנוסף אנחנו מאפשרים ללקוח ליהנות מהמזרן למשך 60 יום ובסוף התקופה הזו, אם המזרן לא נוח או לא טוב מסיבה אחרת, הלקוח יכול למעשה לקבל החזר כספי. זה מוכיח עד כמה אנחנו מאמינים במוצר שלנו.
חשוב לציין, שאנחנו ברם סליפ דואגים למשלוח מהיר בו הלקוח יכול לקבל את המוצר מקסימום תוך 14 ימי עסקים. לצד המזרנים, ניתן למצוא אצלנו מיטות מעצבים מרהיבות שניתן לרכוש ביחד עם המזרן וכך לקבל את המיטה המושלמת עליה הלקוח תמיד חלם."

ליצירת קשר, פרטים נוספים ועוד, ניתן להיכנס לאתר ולפייסבוק של REM SLEEP,
או להתקשר: 050-8642409