סגור
כדאי להכיר

חיים בלומברג – יועץ הנדל"ן שלכם בתל אביב

בעיר המבוקשת ביותר בישראל, לא פשוט למצוא נכס לרכישה או לאתר את הקונה המתאים לדירה שלכם. חיים בלומברג, יועץ הנדל"ן עם הכישורים והקשרים הנכונים, הוא מי שיכול לספק לכם פתרונות לכל סוגיות הנדל"ן שלכם בתל אביב

האורות סביב עוטפים את תל אביב, שוטפים את תל אביב; אכן נראה שכולם רוצים לרחוץ באורה של העיר הכי מדוברת ומבוקשת למגורים ולמשרדים בישראל. בחודשים האחרונים שוב עולים מחירי הדיור בשוק הנדל"ן הארצי, כשאת רכבת המחירים מוביל הקטר התל אביבי, עם עלייה של 9%. אז איך במציאות נדל"נית שכזאת עדיין מצליחים לאתר את העסקה הנכונה עבורכם? אתם כנראה צריכים יועץ נדל"ן כמו חיים בלומברג בפינה שלכם: אנחנו מחשיבים אותו כתגלית השנה בנוף הנדל"ן התל אביבי, ואם עדיין לא שמעתם את השם הזה, אתם לא נמצאים במקומות הנכונים. שוחחנו עם חיים כדי להבין מה צריך כדי להצליח בשוק הנכסים בעיר ללא הפסקה.
3 צפייה בגלריה
בלומברג נכסים
בלומברג נכסים
בלומברג נכסים
(צילום: יח"צ)
קשרים וכישורים
"אני יועץ נדל"ן מזה מספר שנים". אומר חיים, בן 45. "לפני שנשביתי בקסם של עולם הנדל"ן הייתי בעלים ומנכ"ל של חברה לשיווק מזון. לפני כן, ניהלתי ברים ומועדונים וחייתי את חיי הלילה של תל אביב. בגלל שעבדתי הרבה שנים בתחום חיי הלילה, הכרתי המון אנשים, ויצרתי המון קשרים בעיר".
3 צפייה בגלריה
חיים בלומברג
חיים בלומברג
חיים בלומברג
(צילום: יח"צ)
איך נכנסת לתחום הנדל"ן?
"תחום הנדל"ן תמיד קסם לי. תוסיף לזה את העובדה שאני ׳איש של אנשים׳, אחד שאוהב את האינטראקציות השונות עם כולם. בגלל שאני מכיר הרבה אנשים, החלטתי לפנות לכיוון הזה. את תחילת הדרך שלי עשיתי במשרד מנוסה ומוכר בתל אביב, אצל חבר טוב בשם עמיר גולדברג, שפתח בפני את הדלת למקצוע. דרכו למדתי את הענף, את היסודות, את שיטות השיווק, ובעיקר את החשיבה הנכונה שיועץ נדל"ן צריך לסגל לעצמו.
אחרי תקופה, הרגשתי שאני מוכן לצאת לדרך עצמאית. תחילת הדרך שלי הייתה לא קלה, והשקעתי מאמצים רבים שהשתלמו לבסוף. אחר כמה חודשים ולאחר כמה עסקאות מוצלחות, לקוחות החלו להמליץ עלי, וכך הגדלתי את צבר הלקוחות שלי. יצרתי שיתופי פעולה עם משרדי תיווך שונים בעיר, כך שיש לי גישה להמון נכסים בעיר. עברתי תהליך אמיתי שאפשר לי להצליח מאוד כיועץ נדל"ן: עבודה מול חברים ומכרים במעגל הראשון בהתחלה; לאחר מכן פרסום בעיר ליצירת נוכחות; והשלב השלישי היה יצירת שיתופי פעולה איכותיים עם כל משרדי התיווך הנחשבים״.
מה מייחד אותך כיועץ נדל"ן בעיר?
"הדבר הכי חשוב שסיגלתי זו התמדה, גם בפן המקצועי האישי וגם בהתמדה מול המוכרים והקונים. מעבר לכך, שירות, נאמנות ואמינות לכל אורך הדרך. הייחודיות שלי היא ברמת הנכסים ובכמות הנכסים הרלוונטיים, כך שכמעט לכל לקוח אוכל להציע מספר דירות לרכישה. מעבר למציאת נכסים לקונים ומכירת נכסים למוכרים אני מלווה את העסקה מאל"ף עד תי"ו. מבחינתי השירות לא נגמר גם כשהעסקה נחתמת. אני נמצא בקשר עם הקונים והמוכרים, עוזר להם להתארגן עם אנשי מקצוע כמו שיפוצניקים, אינסטלטורים וכדומה, שיש לי איתם שיתופי פעולה, ואני מאפשר כך ללקוחות שלי חיסכון בעלויות. אני עוזר ללקוחות שלי לפתור כל מיני בעיות קטנות וגדולות הקיימות סביב עסקת נדל"ן בתל אביב".
3 צפייה בגלריה
עסקאות מן התקופה האחרונה של חיים בלומברג
עסקאות מן התקופה האחרונה של חיים בלומברג
עסקאות מן התקופה האחרונה של חיים בלומברג
(צילום: יח"צ)
מה מייחד את הנדל"ן בתל אביב?
"תל אביב נחשבת ליהלום שבכתר מבחינת נדלנית בארץ. כל אחד חולם על דירה בעיר הכי טובה בעולם, הרבה אנשים רואים בתל אביב עיר נהדרת לגור בה, להשקיע בה ולעבוד בה".
מה היית ממליץ למוכרים או קונים לפני שהם ניגשים לעסקה בעיר?
"תל אביב מגוונת מאוד, כל שכונה ואופייה הייחודי. הייתי ממליץ להתמקד, לקבוע תקציב ואזור. לקונים אני תמיד אומר שכדאי להתחבר ל-2 מתווכים שנראים אמינים ומוכחים, כי יש להם מה להציע, ולתת להם לעשות את עבודת החיפוש בשוק. למוכרים הייתי ממליץ לעבוד עם יועץ אחד, ואפילו לתת בלעדיות לעבודה מקצועית. עסקה הנמצאת בבלעדיות לרוב מביאה המון קונים פוטנציאלים, ואת המחיר הטוב ביותר לנכס.

ליצירת קשר עם חיים בלומברג, ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק או להתקשר לטלפון 054-755-5417.