$
תעשייה ופיננסים

הסברו בונה על פורטנייט ופייסבוק כדי לאושש הכנסות

הכנסות ענקית הצעצועים צנחו ב־13% ברבעון הרביעי בין השאר בגלל קריסת טויס אר אס. האסטרטגיה החדשה: פרסום פוסטים שיקסמו לילדים

שירות כלכליסט 20:1118.02.19

יצרנית הצעצועים האמריקאית הסברו מחפשת דרכים יצירתיות להתגבר על הירידה בהכנסות בעקבות קריסת אחת הלקוחות הגדולות ביותר שלה - רשת הצעצועים טויס אר אס. כך מדווח אתר CNBC. לאחר שדיווחה החודש על צניחה של 13% בהכנסות ברבעון הרביעי של 2018, ל־1.39 מיליארד דולר, החלה הסברו לבחון כיצד תוכל למשוך עוד לקוחות.

 

 

 

מלבד התחזקות בפלטפורמות מקוונות, הסברו גם עוקבת אחרי המגמות בתעשייה. כך למשל, היא השיקה קולקציית צעצועים המבוססת על משחק המחשב הפופולרי פורטנייט. לפי מנכ"ל החברה בריאן גולדנר, בהסברו מקווים כי השינויים הללו יחזירו אותה עד 2020 לרמות הרווחיות שרשמה ב־2017, השנה שלפני קריסת טויס אר אס.

 

 

 

בצעד ראשוני הגבירה החברה את השימוש ביוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם. ב־2018 היא פרסמה מעל 300 פוסטים שאפשרו ללקוחות להזמין מוצרים בקלות דרך האינטרנט. להסברו יש מעל 10 מיליון מנויים בערוצי היוטיוב ויותר מ־27 מיליון עוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם.

 

הסברו בחרה להתמקד במדיה החברתית בעקבות בדיקה שערכה בקרב הצרכנים. לפי נתוני החברה, 65% מהילדים בגילי 3־12 משתמשים בטאבלט, ול־59% יש סמארטפון משלהם.

 

החברה השיקה גם אתר בשם Hasbro Pulse, דרכו ניתן לרכוש צעצועים, בעיקר של שיתופי הפעולה עם מותגים כמו מלחמת הכוכבים, מארוול והרובוטריקים.

 

עם זאת, בחברה מדגישים כי האתר לא נועד להחליף את אמזון. בשנה שעברה הוכתרה הסברו לחברת הצעצועים המובילה באמזון, בארה"ב ובקנדה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x