דולצה וגבאנה עושים פסטה והיא תעלה לכם 110 דולר
מותג האופנה משתף פעולה עם יצרנית הפסטה המשפחתית פסטיפיצ'יו די מרטינו ובאריזה עם איורים משעשעים כמו של משפחה אוכלת פסטה והסיסמה "משפחה, פסטה ואיטליה"
עיקר הייחוד של הפסטה יהיה דווקא באריזה, שתעוצב באיורים משעשעים, כולל איור של משפחה אוכלת פסטה והסיסמה "משפחה, פסטה ואיטליה" (“La Famiglia, La Pasta, e L’Italia!”). שם המעצבים יעטר גם כן את הקופסה, במה שבוודאי יעזור לקונים להרשים את האורחים שלהם. המחיר כולל גם סינר בעיצוב דולצ'ה וגבאנה המעוטר בצבעים ובסמלים של איטליה כמו הקולוסאום ומגדל פיזה. "האריזה מייצגת את הערכים של משפחה ואהבה", אמרו המעצבים למגזין ווג.
האריזות יכללו סוגים שונים של פסטה החל מספגטי ועד לפנה ופאקרי. עם זאת, מדובר במהדורה מוגבלת ויוצרו רק 5,000 אריזות המוצעות למכירה בחנויות נבחרות ברחבי העולם, כמו הארודס בלונדון וכן דרך האינטרנט.
העניין שמביעים המעצבים במטבח לא עוצר רק בפסטה. מוקדם יותר השנה הם השיקו קולקציה של מכשירי חשמל קטנים למטבח כמו טוסטרים, קומקומים ובלנדרים בשיתוף עם חברת Smeg האיטלקית.