$
תעשייה ופיננסים

האתגר הלוהט של דומינו'ס: תנסה למכור פיצה לאיטלקים

אחרי 12 אלף סניפים ביותר מ־80 מדינות ברחבי העולם הגיעה הרשת האמריקאית גם למילאנו. נשיא דומינו'ס הבינלאומית: "אף מותג פיצה משמעותי לא הצליח כאן". כל הרכיבים יהיו מקומיים

שירות כלכליסט 20:0406.10.15
במהלך אמיץ פתחה דומינו'ס סניף ראשון במולדת הפיצה. הרשת האמריקאית, שמפעילה 12,100 סניפים בכ־80 מדינות, נמנעה עד כה מהמהלך, אולם אתמול (ב') פתחה במילאנו את הסניף הראשון במסגרת הסכם זכיינות עם ePizza המקומית. כדי להקל את ההסתגלות כל הרכיבים בפיצות יהיו מקומיים.

 

 

 

"דומינו'ס פיצה היא מותג אמריקאי עם שורשים איטלקיים ואנחנו שמחים להציג אותו לעם האיטלקי, עם טוויסט", מסר בהודעה רשמית אלסנדרו לאזרוני (36), היזם שרכש את הזיכיון. "אנחנו נשתמש במתכון שלנו ובחיטה ורכיבים מקומיים שנרכוש מיצרנים איטלקיים. יצרנו בעצמנו את המתכון שמבוסס על מתכון הפיצה המקורי עם רכיבים כמו רוטב עגבניות מ־100% עגבניות, מוצרלה בופאלו, פרושוטו די פרמה וגבינת גורגונזולה", הדגיש. בכוונת לאזרוני לפתוח עוד שלושה סניפים במילאנו עד סוף השנה.

 

 

 

לפי סקרים מקומיים, האיטלקים צורכים פיצה שבע פעמים בשבוע בממוצע עם עדיפות למרגריטה. בדומינו'ס האיטלקית יציעו פיצה מרגריטה מסורתית וכן פיצות בנוסח נאפולי וסיציליה. הקינוחים שתציע הרשת יהיו איטלקיים ובהם טירמיסו. בכוונת הרשת האמריקאית להשיק באיטליה גם מערכת הזמנות מקוונת שטרם זכתה שם להצלחה.

 

 

 

"אף מותג פיצה אמריקאי משמעותי לא הצליח לחדור בהצלחה לשוק הזה", ציין ריצ'רד אליסון, נשיא דומינו'ס הבינלאומית. "אנחנו נכנסים לזירה שאף מותג פיצה מרכזי לא דרך בה".

 

המכירות העולמיות של דומינו'ס עמדו ב־2014 על 8.9 מיליארד דולר, מחציתן בארה"ב. ברבעון השלישי של 2015 הגיעו מכירות הרשת ל־2.1 מיליארד דולר. 97% מהסניפים מופעלים בזכיינות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x