• תפריט
בשולי החדשות

גברים עם ב.מ.וו, נשים עם קלינקס

מחקר בארה"ב בדק איזה מהמותגים הגדולים אוהבים הגברים והנשים, ומצא שההעדפות של שני המינים לא תמיד שונות

סוכנויות הידיעות 21:5102.02.11

מה היחס של גברים ונשים למותגים הגדולים ביותר בארצות הברית? חברת מחקרי שוק באיולוגיה (Buyology) בדקה זאת על ידי בחינת רמת המודעות של שני המינים ומצאה שנשים וגברים נמשכים לסוגים שונים של מותגים, ומסיבות שונות.

 

המותגים לנשים

 

1. ג'ונסון אנד ג'ונסון

נשים נתקלות במותג הזה במספר צמתים בחייהן, ראשית כתינוקות וילדות קטנות ואז כשהן הופכות להיות אימהות. המותג מעודד מערכת יחסים הרמונית בין האם והתינוק.

 

2. סוני

מיקרוסופט ו-HP הם גם מותגים חזקים, אך סוני ממוקמת מעל המתחרים ומעצימה נשים בתחושת עליונות חזקה.

 

3. קלינקס

המותג שבבעלות קימברלי קלארק זוכה לאהדה בקרב נשים וגברים כאחד בזכות יכולתו לספק נוחות. נשים, יותר מגברים, מעריכות גם את העיצובים של קופסאות הטישו.

 

4. נשיונל גיאוגרפיק

המותג הזה מעורר תחושות מדהימות של יראת כבוד בזכות תוכניות הטלוויזיה שלוקחות את הצופים למקומות מרוחקים מהסהרה ועד ליערות הגשם.

 

5. מסטרקארד

בתחום הצפוף של המותגים הפיננסיים, מסטרקארד בולט מבחינת הנשים שתופסות אותו כמספק "עקצוץ של הרפתקאות והתרגשות" מעבר לרגיל.

 

  • שמן תינוקות של ג'ונסון&ג'ונסון, צילום: בלומברג
    שמן תינוקות של ג'ונסון&ג'ונסון
    |
    צילום: בלומברג
  • ווקמן של סוני
    ווקמן של סוני
  • קלינקס, צילום: בלומברג
    קלינקס
    |
    צילום: בלומברג
  • כוכבי ים בנשיונל ג'אוגרפיק, צילום: בלומברג
    כוכבי ים בנשיונל ג'אוגרפיק
    |
    צילום: בלומברג
  • מסטרקארד, צילום: בלומברג
    מסטרקארד
    |
    צילום: בלומברג
  • גוגל, צילום: cc by Robert Scoble
    גוגל
    |
    צילום: cc by Robert Scoble
  • קינדל, אמזון
    קינדל, אמזון
  • ויזה, צילום: בלומברג
    ויזה
    |
    צילום: בלומברג
  • ג'נרל אלקטריק, צילום: בלומברג
    ג'נרל אלקטריק
    |
    צילום: בלומברג
  • מחשב נייד של טושיבה, צילום: בלומברג
    מחשב נייד של טושיבה
    |
    צילום: בלומברג

6. גוגל

ענקית החיפוש מאפשרת לנשים לחקור את העולם בקצב שלהן, אך היא קרוב לוודאי יכולה לעשות יותר כדי לפנות אליהן, כולל סיפור מותג מוצלח יותר.

 

7. אמזון

הסחורה המגוונת שמציע האתר המקוון והתצוגה שלה מעניקה לנשים תחושה של איזון ושפע.

 

8. ויזה

מה גורם לנשים לבחור בוויזה על פני אמריקן אקספרס? הקשר החזק של המותג להרפתקאות ועליונות הם שמבדילים אותו.

 

9. ג'נרל אלקטריק

המוטו של החברה "דמיון בעבודה" הוא בהחלט מהדהד. על פי ממצאי המחקר, הקשר של הנשים למותג הוא של גילוי ויראת כבוד.

 

10. טושיבה

המחשבים הניידים, מסכי הטלוויזיה בתלת מימד וטכנולוגיית HD ושאר המוצרים עזרו למצב את החברה, שהמוטו שלה הוא "חדשנות מובילה" כמותג של גילוי.

 

10 המותגים האהובים על גברים

 

1.קרסט

מותג זה למשחות שיניים גבר על מותגים של מכוניות, ועוד רבים וטובים והוכתר לאהוב על גברים, הסיבה היא לא שלגברים יש יותר סתימות מנשים. קרסט הוא מותג שגברים רבים גדלו עליו, אולי אף מהדהד זיכרונות של צחצוח שיניים עם האם.

 

2. BMW

השיווק של רכב היוקרה, כולל פרסומת שיצאה לאחרונה וקוראת לצרכנים "חלמו את זה, בנו את זה, נהגו בזה", העניקה לו את התואר של מותג המכוניות הנחשק ביותר על ידי גברים.

 

3. נשיונל גיאוגרפיק

בזכות תוכניות הטלוויזיה עוצרות הנשימה וצילומים של ניצחונות הרואיים של חיות, נשיונל גיאוגרפיק משפיע על גברים בתחום העליונות.

 

4. פנסוניק

גברים אוהבים את פנסוניק מכיוון שהיא מעניקה להם הפסקה מהשגרה באמצעות מסכים שטוחים בתלת מימד או בטכנולוגיית HD, בייחוד עבור משחקי מחשב.

 

5. יונדאי

יונדאי ערכה שורה של מחקרי שוק על מנת למצב אותה בעמדה טובה יותר בתחרות על המחירים והאיכות. יתרה מכך, למחירים המשתלמים של יונדאי יש יתרון בחימוש גברים עם הזדמנויות לחקור.

 

  • משחת שיניים קרסט, צילום: בלומברג
    משחת שיניים קרסט
    |
    צילום: בלומברג
  • ב.מ.וו Z4
    ב.מ.וו Z4
  • פיל באפריקה. אפשר לראות בנשיונל ג'אוגרפיק, צילום: shutterstock
    פיל באפריקה. אפשר לראות בנשיונל ג'אוגרפיק
    |
    צילום: shutterstock
  • מסך של פנסוניק
    מסך של פנסוניק
  • יונדאי וולוסטר
    יונדאי וולוסטר
  • פרסומת לקלינקס, צילום: יוני רייף
    פרסומת לקלינקס
    |
    צילום: יוני רייף
  • קוקה קולה, צילום: בלומברג
    קוקה קולה
    |
    צילום: בלומברג
  • קונסולה xbox 360, צילום מסך: flickr.com
    קונסולה xbox 360
    |
    צילום מסך: flickr.com
  • אבקת כביסה טייד, צילום: בלומברג
    אבקת כביסה טייד
    |
    צילום: בלומברג
  • לקסוס
    לקסוס

6. קלינקס

מותג זה מופיע בשתי הרשימות, אף שהגברים מתעניינים יותר בפונקציונליות של הטישו, ולא בעיצוב הקופסה.

 

7. קוקה קולה

בעוד שנשים אוהבות קוקה קולה בשל תחושת האיזון, גברים מקשרים את גל הקפאין שהוא מעניק עם תחושת עליונות.

 

8. מיקרוסופט

גברים חשים מועצמים לתכנן תוצאה כשהם משתמשים במוצרים על ענקית התוכנה החל מ-Xbox ועד פאואר פוינט.

 

9. טייד

בהתחשב במקומו בחדר הכביסה, ניתן היה לצפות שטייד יככב ברשימה של הנשים, לא הגברים. אך לאחרונה אבות משתתפים במטלות הבית בדיוק כמו האמהות. מותג הניקוי של פרוקטר אנד גמבל בהחלט יודע כיצד לפנות לגברים: מוצרים חדשים משתמשים בחידושים טכנולוגיים כדי לעשות מה שנשמע כמו עבודה קשה.

 

10. לקסוס

לקסוס מזין את האגו הגברי תוך כדי דגש על כוח, חלקלקות ועיצוב.

  

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x