• תפריט
חסויות וזכויות שידור

מהפכת הסטרימינג של הפרמיירליג מתחילה בארה"ב

NBC ספורטס תציע חבילת מנויים ישירה לצרכנים, שתאפשר לאוהדי הכדורגל לצפות בשידור חי במשחקים מהפרמיירליג האנגלית

שירות כלכליסט 15:1328.06.17

החל מהקיץ, NBC ספורטס תציע חבילת מנויים ישירה לצרכנים, שתאפשר לאוהדי הכדורגל לצפות בשידור חי במשחקים מהפרמיירליג האנגלית.

 

"חבילת הפרמיירליג" בעלות של 50 דולר תושק באוגוסט - עם פתיחת העונה החדשה של הליגה, ותציע 130 משחקים לאוהדים האמריקאים. כן תציע החבילה תכנים נוספים כמו תוכניות אולפן.

 

NBC יוניברסל, הבעלים של NBC ספורטס, תמשיך לשדר מספר מצומצם של משחקי פרמיירליג ברשת, וכמה מאות נוספים בערוצי הכבלים NBCSN ו-CNBC, שיהיו זמינים רק ללקוחות בתשלום.

 

שידורי ספורט שידורי ספורט צילום: אימג'בנק, Gettyimages

 

 

בעבר שידרה NBC יוניברסל גם משחקים בפרמיירליג שלא שידרה ללקוחות בתשלום, כחלק מאסטרטגיה שנקראה "טלוויזיה בכל מקום". כעת הופכת רשת הטלויזיה את המשחקים האלה מחבילה בחינם שחילקה ללקוחות בתשלום למקור הכנסה נפרד. מ-NBC נמסר כי חבילת המנוי תכלול לפחות 3 משחקים לכל מועדון.

 

זו לא הפעם הראשונה ש-NBC נכנסת לתחום הסטרימינג-ספורט באופן ישיר ללקוחות - direct-to-consumer streaming. הרשת כבר מוכרת גישה לשידורי הכיסוי של הטור דה פרנס, וכן ענפי ספורט קטנים יותר כמו רוגבי ומרוצי אופניים, בעלות של עד 70 דולר לעונה. אך משחקי הפרמיירליג הם החבילה המשווקת המתוקשרת ביותר.

 

ההכרזה של NBC פורסמה באותו היום שבו פייסבוק הודיעה כי תשדר בסטרימינג מעל ל-10 משחקים של ליגת האלופות בחינם. השידור יהיה בשיתוף עם פוקס המאה ה-21, שמחזיקה בזכויות השידור לטורניר.

 

רשת הטלויזיה האמריקאית ESPN תכננה גם היא למכור שידורי ספורט ישירות לצרכן בסוף השנה שעברה, אך המועד נדחה להמשך השנה. החבילה הזו, שעוד לא נחשפה באופן רשמי, לא תכלול את ענפי הספורט שענקית הכבלים משדרת בטלוויזיה, אלא תתמקד בענפי ספורט נישתיים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x