$
חסויות וזכויות שידור

טרנר נכנסת לעולם שיווק הספורט

חברת המדיה האמריקאית השיקה סוכנות שיווק ספורט בעלת מטרה מוצהרת ל"שינוי הפרדיגמה" למשווקים של ספורט ולייף סטייל

שירות כלכליסט 19:1016.01.17

חברת המדיה האמריקאית טרנר השיקה סוכנות שיווק ספורט בעלת מטרה מוצהרת של "שינוי הפרדיגמה" למשווקים של ספורט ולייף סטייל.

 

 

 

 

הסוכנות תתמקד בארבעה תחומי התמחות: קניין רוחני, אירועים ושיווק חווייתי, שירותי קריאיטיב ופתרונות מידע. הסוכנות תתמקד בארבעה תחומי התמחות: קניין רוחני, אירועים ושיווק חווייתי, שירותי קריאיטיב ופתרונות מידע.

 

הסוכנות, טרנר איגנייט ספורטס (Turner Ignite Sports) תצטרף לצוות טרנר איגנייט הקיים, שבשנה האחרונה סייע ללקוחות לפתח תכנים בעלי מיתוג, למקסם את הנוכחות שלהם במדיה החברתית, לכוון לקהל היעד ולשפר יכולות אחרות בערוצי הבידור, החדשות והנוער של טרנר.

 

הסוכנות תתמקד בארבעה תחומי התמחות: קניין רוחני, אירועים ושיווק חווייתי, שירותי קריאיטיב ופתרונות מידע.

 

הסוכנות החדשה של טרנר תפתח קניין רוחני הקשור לזכויות השידור של הרשת, ביניהן ה-NBA, MLB, ספורט אלקטרוני בצורת Eleague וטורניר מרץ מאדנס של כדורסל המכללות. הסוכנות תעזור גם לפתח אירועים והופעות סביב משחקים, זאת לצד פרסומות שייתפרו במיוחד לערוצי ספורט ספציפיים ונתונים שיעזרו לכוון את הפרסומות לקהלים מוגדרים.

 

"אנחנו מאמינים ביצירת שותפויות שיווק חזקות וארוכות טווח, במקום להיות מוגבלים על ידי מערכות יחסים חוזיות שנעצרות בעת סיום עונות ספורט או אירועים", כתב וויל פונק, סגן נשיא לענייני מכירות וספונסרשיפ בטרנר ספורטס בפוסט בבלוג. "למותגים יש הזדמנות גדולה להיות רלוונטיים תמיד בצורה שתוסיף שווי לחווית הצרכן ותספק תוצאות טובות יותר לעסקים".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x