$
עסקי ספורט

אינייסטה מחפש דרכים להפוך למותג

כובש שער הניצחון בגמר המונדיאל מחפש למנף את הצלחותיו בשנת 2010 כדי להפוך לאחד מהספורטאים המכניסים ב-2011

סוכנויות הידיעות 13:3029.12.10

אנדרס אינייסטה, הפייבוריט לזכייה בכדור הזהב, החל במהלכים שנועדו להגדיל את הכנסותיו מחסויות וממותגו.

 

כובש שער הניצחון של נבחרת ספרד בגמר המונדיאל נבחר לספורטאי הספרדי הפופולארי ביותר. נייקי, נותנת חסות הלבוש והנעליים שלו מתכננת להשתמש בו יותר בפרסומות ובקמפיינים
שלה וגם משחק המחשב "פיפ"א 2011" משתמש בדמותו. בנוסף, חשבון הטוויטר והפייסבוק שלו הפכו ללהיט ברשת.

 

אנשי אינייסטה ינסו לקדם את המותג שלו עוד יותר בשנה הקרובה ולהחתים אותו על חוזי חסות נוספים עם חברות מסחריות. הנוכחות האינטרנטית שלו עשויה לעזור לו לחתום על הסכמי חסות עם חברות הייטק וגאדג'טים.

 

בשנת 2011 אינייסטה אף עשוי להפיק סרט עלילתי הוליוודי שמבוסס על סיפורו האישי.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x