$
הכסף

אתה בן 80? יענו לך בטלפון לבנק בלי תור

המפקחת על הבנקים הורתה לבנקים ולחברות האשראי לתת עדיפות ללקוחות קשישים ועם מוגבלויות בזמן שהם ממתינים למענה טלפוני, זאת בתנאי שהם מחייגים ממספר ששמור בבנק

רעות שפיגלמן 12:1722.08.17

המפקחת על הבנקים, חדוה בר, הינחתה היום (ג') את הבנקים ואת חברות כרטיסי האשראי לתת עדיפות בזמן המתנה למענה טלפוני ללקוחות קשישים (מעל גיל 80) ולקוחות עם מוגבלויות, זאת כשהם מחייגים ממספר ששמור בבנק (לא מטלפון של מישהו אחר). עם זאת מדובר בעת המתנה למוקד שירות של הבנק ולא בהמתנה למשל לשיחה עם הבנקאי בסניף ספציפי.

  

 

מדובר בצעד משלים העולה בקנה אחד עם אישורה של מליאת הכנסת במרץ האחרון לתיקון מספר 15 לחוק אזרחים וותיקים במסגרתו נקבע כי לכל אזרח ותיק מעל גיל 80 שיבקש זאת, תינתן זכות ראשונים בתור פיזי ל"שירות ציבורי".

 

במערכת הבנקאית מוטמעות מערכות לניהול קשרי לקוחות (CRM) והדבר מאפשר מעקב ובקרה על השיחות ובכלל זה גם תעדוף של השיחות הרלוונטיות.

 

ד"ר חדוה בר, המפקחת על הבנקים: "המערכת הבנקאית בארץ ובעולם נמצאת בעיצומה של מהפכה טכנולוגית, אשר הופכת את השירות הבנקאי לזמין ונוח יותר למרבית הלקוחות. הפיקוח על הבנקים ער לכך שישנם לקוחות שמתקשים להסתגל לשינוי, ופועל להקל עליהם".

 

 

 צילום: עומר הכהן

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x