$
הכסף

הושק מיזם ייעוץ משולב לתחומי הבנקאות, התקשורת והביטוח

מיזם חדש של המפקח לשעבר על הבנקים והנשיא לשעבר של לשכת סוכני הביטוח יציע ייעוץ פיננסי לצרכן בחינם לצד שיווק של פוליסות ביטוח ייחודיות ומוזלות

רימונה פרקש ברוך 16:5424.05.10

יואב להמן, לשעבר המפקח על הבנקים ושאול פסטרנק, לשעבר נשיא לשכת סוכני הביטוח ובעלי קבוצת "פסטרנק- גלובוס" השיקו אמש (א') מיזם עסקי חדש "שכל" - שיפור כלכלי לצרכן.

 

המיזם יציע לצרכן ייעוץ בחינם וללא התחייבות במטרה לעזור לו לחסוך בתחומי הבנקאות, התקשורת והביטוח, באמצעות

ניתוח הנתונים של אותו לקוח ומתן המלצות לדרכים להקטנת ההוצאות. לצד זה, הכנסות החברה יהיו משיווק של מוצרי ביטוח שיוצעו ללקוחות החברה.

 

המוצרים הביטוחיים, נבנו במיוחד על ידי פסטרנק ולדבריו עלותם תהיה נמוכה באלפי שקלים מהמוצרים המוצעים כיום בשוק "החיסכון לצרכן יוכל לנוע בממוצע בין 20%-30%" אומר פסטרנק. חברות הביטוח שיציעו את הפוליסות החדשות אותן בנה פסטרנק הן מגדל והראל.

 

בין המוצרים ביטוח חיים שיעניק למבוטח בדיקת סקר ללא עלות על חשבון חברת הביטוח וביטוח חיים למשכנתה שמעניק למבוטח כיסוי מלא של המשכנתה גם במקרה בו חלה במחלה קשה. "הכנסות המיזם ינבעו משדרוג מוצרי הביטוח של הלקוח הן במחיר והן בכיסוי ומהשלמת חוסרים בביטוחים הקיימים שלו במוצרי ביטוח יחודיים הן בהיקף וטיב הכיסוי הביטוחי שלהם והן במחירם הזול בהשוואה לחלופות הקיימות כיום בשוק" אומר להמן.

 

מבנה הבעלות במיזם החדש יהיה: 20% באחזקת יואב להמן, 20% דן גרין, שלקח חלק בהקמת החברה והקים את מערכת התפעול והמחשוב של שכל, 9% ענבל חיים פור המנהלת העסקית של שכל, ובמרבית המניות - 51% יחזיק פסטרנק באמצעות חברת פסטרנק-גלובוס שבבעלותו.

 

המיזם החדש יינתן בשלב הראשון באמצעות מקומות עבודה וועדי עובדים ולא יתנהל מול אנשים פרטיים ללא שיוך לארגון או מקום עבודה כלשהו.

 

השירות שינתן יפעיל מערך משולב של מידע: בשלב הראשון ייאסף מידע מהלקוח באמצעות שאלון אותו ימלא הלקוח כולל חשבונות חודשיים של ספקי טלפון ואינטרנט, דפי מידע בנקאיים וכדומה, ונתוני ההוצאות ודפוסי הצריכה של הלקוח יוכנסו למערכת מחשוב שפתחו אנשי "שכל".

 

המערכת תפיק דו"ח ממצאים ללקוח שיציע לו חלופות זולות יותר דוגמת המלצות להפחתת דמי ניהול וחיובים בגין משיכת יתר בחשבון העו"ש, המלצות להקטנת דמי הניהול ותעריפי פעולות קנייה ומכירת ניירות ערך, בדיקת כדאיות מחזור משכנתא, בדיקת אפשרות לחסוך בהוצאות הטלפונים הסלולאריים ובדיקה כוללת של כיסויי הביטוח. אחר כך, יקבל הלקוח דו"ח שינתן לו בפגישה אישית עם מומחה "שכל" . כיום עומד מספר היועצים בחברה על כמה עשרות אנשים, ובעתיד צפויה החברה להגדיל את מספר העובדים בה ל-220.

 

התקשורת מול החברה תתנהל באמצעות מרכז מענה טלפוני שיענה לפניות הצרכנים, אתר אינטרנט שהחל מה-1 ביולי יעלה בגרסה מתקדמת יותר ופגישות אישיות עם מומחי החברה. "החזון שלנו הוא להגיע בעתיד ל-100 אלף בתי אב בישראל" אומר פסטרנק.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x