$
פרסום ושיווק

"תושבי הנגב עצמם היו הקמפיין"

יונתן לבנדר מפירמת KPMG בוחר מהלך שיווקי פורץ גבולות: מיתוג המעבר לנגב שמובילה תנועת אור

כתב כלכליסט 08:5724.04.14

יונתן לבנדר, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, KPMG סומך חייקין: "תנועת אור מביאה כלכלה, ציונות, עשייה ודם צעיר לנגב ולגליל. דבר שאני רוצה להזכיר הוא ההצלחה שלהם בפרויקט הבאת 380 משפחות ליישוב כרמית שבנגב בעשרה חודשים. זה פרויקט שיווקי אדיר, תרומה אדירה לכלכלה, ואני מצדיע לתנועת אור על ההצלחה הזאת".

 

 

רוני פלמר, מנכ"ל תנועת אור: "בפרויקט כרמית הצלחנו לעשות כמעט קסם. היתה קבוצה ראשונית, מחויבת לעניין, שהרגישה שזו הזדמנות לעבור לגור בנגב ושזה צעד ציוני. בהפוך על הפוך, אף שזה בנגב, עטפנו אותם ביישוב ירוק בתוך יער, ויצרנו מהפנים של התושבים קמפיין אנושי ואמיתי. הראינו ילדים והורים שמזמינים אנשים להיות חלק מקהילה. הצלחנו לחשוף את מה שיש בדרום ולשים אותו על השולחן בצורה שמיתגה אותו כמו שצריך, וזה נגע באנשים".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x