$
פרסום ושיווק

מותג הג'ינס ההולנדי G-STAR חוזר לארץ אחרי היעדרות של חצי שנה

את המותג יביאו לישראל שי לוי ואורי מונרוב, בעלי חברת G.U.S Marketing, שמפעילה בישראל את רשת חנויות האופנה GANT. חנות דגל ראשונה תיפתח במתחם שרונה בת"א

אורנה יפת 08:5230.07.13

חצי שנה לאחר שנסגרה החנות השנייה שהפעיל בישראל, חוזר מותג הג'ינס ההולנדי G-STAR לפעילות בארץ. ל"כלכליסט" נודע כי את המותג יביאו לישראל שי לוי ואורי מונרוב, בעלי חברת G.U.S Marketing, שמפעילה בישראל את רשת חנויות האופנה GANT.

 

בספטמבר תיפתח חנות הדגל הראשונה במתחם שרונה על שטח של 250 מ"ר, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. לפי התוכנית העסקית של לוי ומונרוב, צפויות להיפתח בארץ 5–7 חנויות G-STAR בחמש השנים הקרובות, על שטחים ממוצעים של בין 150 ל־200 מ"ר. מלבד חנויות עצמאיות, ישווק המותג לראשונה בישראל גם בסיטונאות בכ־50 נקודות מכירה המתמחות בג'ינס.

 

הדמיית מתחם שרונה בת"א הדמיית מתחם שרונה בת"א

 

לדברי לוי, "היעדים הכספיים של המותג יעמדו על 10 מיליון שקל לשנה הראשונה. הפוטנציאל העסקי של G-STAR הוא 50 מיליון שקל בשנה, לאחר שייפתחו חמש חנויות וניכנס ל־50 נקודות מכירה סיטונאיות".

 

הזיכיון למותג G-STAR הוחזק בעבר על ידי אלביט קמעונאות. המותג הפעיל בישראל שתי חנויות בלבד בקניון פנימי בשדרת ממילא, ובקומה התחתונה בדיזנגוף סנטר. לדברי לוי, "מחירי המותג ינועו בין 600 ל־1,000 שקל, ויהיו נמוכים בכ־30% ממחירי המותג שנמכרו פה בעבר. נהיה ברמת מחירים זהה למחירי G-STAR באיטליה ובצרפת".

 

לוי ומונרוב הצליחו להגיע עם החברה העולמית למודל עסקי, שלפיו הם יהיו מפיצי המותג בישראל ולא רק זכיינים שיפתחו חנויות עצמאיות. "אי אפשר לפתח מותג בסדר גודל כזה במודל זכיינות", אומר מונרוב. "אנחנו הצלחנו לקבל מודל של מפיץ בישראל כולה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x