$
פרסום ושיווק

מחאת האקלים: סודהסטרים משביתה את מערך ההפצה

לכלכליסט נודע כי לאות סולידריות עם המחאה הסביבתית, החברה תשבית מחר את ההפצה והשיווק, את אתרי הסחר ואת שירות הלקוחות

נורית קדוש 08:1719.09.19

חברת סודהסטרים תשבית מחר את כל מערכי השיווק וההפצה שלה ברחבי העולם, כהבעת תמיכה במחאה הסביבתית העולמית. כך נודע ל"כלכליסט". בכך תהיה סודהסטרים לחברה הישראלית הגלובלית הראשונה שלוקחת חלק פעיל במחאה הסביבתית הנוכחית שהחלה לתפוס תאוצה בכל רחבי העולם במסגרת התארגנות ClimateStrike, והיא מצטרפת לחברות המובילות את המאבק הסביבתי העולמי ובהן פטגוניה, LUSH ובן אנד ג'ריס.

 

 

 

ההשבתה תכלול גם את אתרי הסחר ואת שירות הלקוחות של החברה, למרות העיתוי הסמוך לחגי תשרי והעלייה בפעילות לקראתם. גולשים שייכנסו לאתרי החברה בארץ ובעולם יראו שם את הודעת החברה על המחאה: "שביתת אקלים גלובלית כסולידריות עם הדור הצעיר, במאבק למען עתיד טוב יותר".

 

אייל שוחט מנכ"ל סודהסטרים אייל שוחט מנכ"ל סודהסטרים צילום: אבישג שאר ישוב

 

מנכ"ל סודהסטרים העולמית אייל שוחט קרא לעובדי החברה בישראל ובעולם להצטרף ביום שישי לפעילויות מקומיות התומכות בהגברת ערנות למאבק הסביבתי, על חשבון שעות העבודה: "אנחנו בשעת חירום בשל משבר האקלים ואיננו יכולים יותר להתעלם. זו אחריותנו כמנהיגים לשמוע את הדור הצעיר ולהגביר את המודעות למאבקם".

 

ההשראה לשביתה מגיעה בעקבות הפעילה הסביבתית הצעירה גרטה טונברג השבדית, שמובילה עוד מהשנה שעברה מהלכים להעלאת המודעות בחשיבות השמירה על הסביבה. טונברג בת ה־15 ישבה מול בניין הפרלמנט השבדי במשך שבועות במחאה על חוסר הפעולה במשבר האקלים. היא פרסמה את פעילותה באינסטגרם ובטוויטר ומהר מאוד הפכו הפרסומים לוויראליים. בעקבות זאת המחאה התפשטה ותלמידים ומבוגרים רבים החלו למחות מחוץ לפרלמנטים ובתי העיריות ברחבי העולם.

 

כרזת השביתה של סודהסטרים. "סולידריות במאבק לעתיד טוב יותר" כרזת השביתה של סודהסטרים. "סולידריות במאבק לעתיד טוב יותר" צילום: אבישג שאר-ישוב

 

סודהסטרים, שנרכשה בדצמבר האחרון על ידי פפסיקו העולמית, היא חברת המים המוגזים המובילה בעולם. החברה מאפשרת לצרכנים להפוך מים רגילים למוגזים בתוך שניות, מבלי להוסיף לסביבה אלפי בקבוקים חד פעמיים. פפסיקו שילמה 3.2 מיליארד דולר תמורת את כל הון המניות של סודהסטרים במחיר של 144 דולר למניה. פפסיקו פועלת ביותר מ־200 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. הכנסותיה ב־2017 הסתכמו בכ־63 מיליארד דולר, באמצעות פורטפוליו של מוצרי מזון ומשקאות הכולל את Frito-Lay, Gatorade, פפסי קולה, Quaker וטרופיקנה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x