$
פרסום ושיווק

החגים עשו טוב לענף האופנה: המכירות למ"ר בקניונים עלו ב־3.8% לעומת החגים ב-2016

הקניונים רשמו עלייה של 4.3% במדד המכירות למ"ר, והפאוור סנטרים הציגו עלייה של 3.5%. התקופה שנבדקה כללה 23 ימים, מערב ראש השנה ועד סוף סוכות, בהשוואה לתקופה המקבילה ב־2016. הפדיון למ"ר בקניון הזהב ירד ב־2%

אורנה יפת 08:2823.10.17

חגי תשרי היטיבו עם ענף האופנה. על פי נתוני חברת ריס, הבודקת 2,800 חנויות זהות בעיקר בתחום האופנה, נרשמה עלייה של 3.8% במכירות למ"ר בתקופת החגים. הקניונים רשמו עלייה של 4.3% במדד המכירות למ"ר, והפאוור סנטרים הציגו עלייה של 3.5%. התקופה שנבדקה כללה 23 ימים, מערב ראש השנה ועד סוף סוכות, בהשוואה לתקופה המקבילה ב־2016.

 

החגים היטיבו עם ענף האופנה החגים היטיבו עם ענף האופנה צילום: יובל חן

 

ראש השנה חל בשנה הנוכחית בסמוך לשבת, ולכן חסר יום פעילות בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. בשל כך הפדיון למ"ר גבוה מאשר השינוי במכירות הכלליות — 1.7% בממוצע הארצי. על פי הנתונים, הצרכנים ביצעו יותר רכישות לקראת ימי חול המועד מאשר בראש השנה. הפדיון היומי למ"ר בקניון מול הים באילת עמד בתקופת חגי תשרי אשתקד על 163 שקל למ"ר ובשנה הנוכחית גדל ל־170 שקל, קניון עזריאלי ירושלים עלה מ־83 שקל ל־89 שקל למ”ר השנה, עופר הקריון צמח מ־82 ל־88 שקל למ"ר, עזריאלי תל אביב עלה מ־77 שקל למ"ר ל־79 שקל ועזריאלי איילון עלה מ־72 שקל למ"ר ל־76 שקל למ"ר. הפדיון הממוצע בקניון הזהב ירד קלות מ־83 שקל ל־81 שקל למ"ר, לאור התחרות שקמה לו עם השקת קניון עזריאלי ראשונים בראשון לציון. "כמות המבקרים היתה כמעט זהה בקניון הזהב לעומת השנה שעברה", ציין יוסי לגזיאל, מנכ"ל קניון הזהב. "יש לזכור שבחגים לא מעט אנשים נסעו לחו"ל, ויש לנו תחרות חדשה. בתנאים האלו להישאר באותה רמת של פדיונות זה הישג. אנחנו לא מרגישים ירידה מהותית במבקרים".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x