$
פרסום ושיווק

נחשף בכלכליסט

הממונה על הגבלים אישרה ל-BBB לרכוש את רשת ההמבורגרים מוזס

בינואר האחרון רכשה הקבוצה את מלוא הבעלות על רשת מוזס תמורת 35 מיליון שקל. הרשת כוללת 11 סניפים, ובימים אלה בעלי BBB פועלים להעברת הסניפים שבבעלות לידי זכיינים

אורנה יפת 09:1730.03.17

אושרה עסקת הרכישה בין רשת מוזס לקבוצת BBB. הממונה על הגבלים עסקיים מיכל הלפרין, אישרה אמש את רכישת רשת ההמבורגרים שבבעלות האחים ירזין ויובל סלע ל-BBB שבבעלות ירון ישראל, אהובה תורג'מן ורון שולמן. העסקה לוותה על ידי עורכי הדין עמי צייגר וטל אלבז.

 

כפי שנחשף ב"כלכליסט" כבר בספטמבר, הצדדים ניהלו משא ומתן מתקדם למיזוג ובינואר האחרון רכשה קבוצת BBB את מלוא הבעלות על רשת מוזס, בעסקה ששוויה נאמד בכ-35 מיליון שקל.

 

רשת מוזס כוללת 11 סניפים – חמישה בזכיינות והיתר בבעלות הרשת. בימים אלה בעלי BBB פועלים להעברת הסניפים שבבעלות לידי זכיינים.

 

סניף של רשת מוזס סניף של רשת מוזס צילום: ליאב פלד

 

אהובה תורג'מן, מנכ"לית הקבוצה, מסרה כי רשת מוזס תמשיך לפעול כמותג נפרד מיתר מותגי הקבוצה. הקבוצה בראשות ירון ישראל ושותפיו רון שולמן, שגיב אברמסון, טל יתום ואהובה תורג'מן, מתמחה בהפעלת רשתות בזכיינות. הרוכשת נחשבת כיום לאחת הקבוצות החזקות בתחום מסעדות ההמבורגרים. באוגוסט 2014 סיפחה אליה BBB את רשת בורגרים שהייתה בבעלות אורן לוני, ושפועלת בקונספט של המבורגר מהיר וזול יותר, בניגוד ל- BBB שפועלת כדיינר המציע גם תפריט מגוון ואלכוהול. הרכישה לפני שנתיים הולידה גוף חזק בתחום ההמבורגרים שחולש על כ-80 סניפים תחת שתי הרשתות, 25 מהם תחת המותג BBB. לאחרונה יצאה הקבוצה לראשונה לפעילות בחו"ל ופתחחה סניף בברלין.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x