$
פרסום ושיווק

לילית קוסמטיקה רכשה 50% מגולדן אלמנטס לפי שווי של 15 מיליון שקל

גולדן אלמנטס־ג'יוואגו ישראל, משווקת את מותג הבישום והטיפוח JIVAGO. ניצה בילט, מנכ"לית ומבעלי קבוצת הקוסמטיקה לילית, מסרה כי מכירות גולדן אלמנטס הן כ־25 מיליון שקל בשנה

אורנה יפת 09:3627.03.17
לילית קוסמטיקה של משפחת בילט רכשה 50% ממניות חברת גולדן אלמנטס־ג'יוואגו ישראל, משווקת מותג הבישום והטיפוח JIVAGO. בשבוע שעבר קיבלו הצדדים את אישור רשות ההגבלים העסקיים לעסקה. לפי ההערכות, ההסכם נחתם לפי שווי של 15 מיליון שקל לגולדן אלמנטס, שמעסיקה 160 עובדים. ניצה בילט, מנכ"לית ומבעלי קבוצת הקוסמטיקה לילית, מסרה כי מכירות גולדן אלמנטס הן כ־25 מיליון שקל בשנה.

 

מותג הבישום הושק לראשונה ב־1995 בלוס אנג'לס בידי אילנה ג'יוואגו. אחיה של אילנה, דוד ג'יוואגו, הקים בשנת 2000 בישראל את גולדן אלמנטס, והיא בעלת הזכויות לייצור ושיווק המותג ג'יוואגו, הכולל 20 בשמי יוקרה לנשים וגברים וקו טיפוח ומיוצר בצרפת. לדברי בילט, בכוונת לילית להרחיב את המותג גם לתחום האיפור. המותג משווק בעיקר בארה"ב וישראל ובלילית מתכוונים להרחיב את ההפצה שלו גם למדינות אירופה. לדברי בילט, דוד ג'יוואגו צפוי להישאר מנכ"ל החברה.

 

מותג הבישום jivago של לילית קוסמטיקה מותג הבישום jivago של לילית קוסמטיקה

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x