$
פרסום ושיווק

ברימאג תפיץ בלעדית את מכונות התספורת והסרת השיער של בראון

ברימאג, תפיץ את מוצרי הטיפוח של המותג ברשתות החשמל, בדיוטי פרי ובחנויות החשמל הפרטיות. היבואנית קיבלה את ההפצה מידי דיפלומט, שתמשיך להפיץ את המוצרים ברשתות הפארם בלבד

אורנה יפת 08:2622.03.17
יבואנית מוצרי החשמל, חברת ברימאג, קיבלה את הבלעדיות להפצת מוצרי הטיפוח של המותג בראון ברשתות החשמל, בדיוטי פרי ובחנויות החשמל הפרטיות. ל"כלכליסט" נודע כי היבואנית קיבלה את ההפצה מידי דיפלומט, שתמשיך להפיץ את המוצרים ברשתות הפארם בלבד.

 

מוצרי הטיפוח של בראון כוללים מכונות גילוח חשמליות, מכונות תספורת ומכונות להסרת שיער. בקבלת רישיון ההפצה מאותתת ברימאג, בניהולו של פיני כהן, על כוונתה להיכנס באופן מסיבי לתחום מוצרי הטיפוח החשמליים ולהיות שחקנית מובילה. החברה כבר משחקת בשוק טיפוח השיער לנשים עם מוצרי טיפוח השיער החשמליים, ובהם מברשת של המותג בייביליס. הקטגוריה נמצאת בצמיחה בשנים האחרונות, ומגלגלת בארץ כ־100 מיליון שקל בשנה. על פי הערכות בענף, בראון תופס כ־20% מהשוק.

 

מנכ"ל ברימאג פיני כהן מנכ"ל ברימאג פיני כהן צילום: רוני נתן

 

מוצרי הטיפוח החשמליים נמכרים בחנויות החשמל ובפארמים, וברימאג תנסה לייצר ערך מוסף מול קמעונאי החשמל כדי לתמוך במותג בראון, ולפתוח לו רצפת מכירה חדשה שבה לא היה לו יתרון יחסי עד כה. לפני שלוש שנים קיבלה ברימאג את הבלעדיות להפצת מוצרי חשמל למטבח של בראון. בראון היא חברה־בת של פרוקטר אנד גמבל. ב־2012 מכרה פרוקטר את הזכויות לייצור מוצרי חשמל למטבח תחת המותג בראון לחברת דלונגי האיטלקית.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x