$
פרסום ושיווק

פוקס מובילה במספר חברי מועדון הלקוחות

קבוצת גולף מחזיקה במועדון לקוחות שמאחד תחתיו את כלל מותגי הקבוצה מלבד עדיקה וגולף קידס באינטרנט

אורנה יפת 08:4805.05.16

רשתות האופנה ממשיכות להגדיל את מספר חברי המועדון שלהן. כניסתם לישראל של מותגי האופנה הבינלאומיים הובילה את החברות המקומיות להשקיע עוד יותר בהשקה וחידוש של מועדון הלקוחות.

 

קבוצת גולף מחזיקה במועדון לקוחות שמאחד תחתיו את כלל מותגי הקבוצה מלבד עדיקה וגולף קידס באינטרנט. במאי 2015 אוחדו לתוך המועדון גם חברי מועדון כיתן. נכון לדצמבר 2015 עמד מספר חברי המועדון של גולף על כ־641 אלף חברים, לעומת 472 אלף חברים בסוף 2014. ב־2015 היוו המכירות לחברי המועדון כ־60% ממכירות הרשת.

גולף בייבי גולף בייבי צילום: בר פז

 

רשת קסטרו, שמפעילה את מועדון הלקוחות CU, מדווחת כי הכנסות החברה מרכישות שביצעו חברי המועדון בשנת 2015 עמדו על 458.7 מיליון שקל והיוו 50% מהפדיון הכולל ברשת. בשנת 2015 גדל מספר לקוחות המועדון בכ־8,600 ועמד על 258,686. פוקס, קמעונאית האופנה הגדולה ביותר, היא גם בעלת מועדון הלקוחות הגדול ביותר. נכון לדצמבר 2015 מונה מועדון דרים קארד, שמאגד את מותגי הקבוצה, כ־1.14 מיליון חברים, לעומת 870 אלף חברים ב־2014.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x