$
קצרים

מוני ומיכאל מושונוב מככבים בקמפיין משותף

האב והבן מפרסמים את סוויץ', פלטפורמה לקנייה ומכירת רכבים משומשים מקבוצת כלמוביל. באחד הסרטונים תופיע גם השחקנית סנדרה שדה, אשתו של מוני ואמו של מיכאל

שירת כלכליסט 17:5518.01.15

מוני מושונוב ובנו מיכאל, מפרסמים את SWITCH, פלטפורמה ושירות לקנייה ומכירת רכבים משומשים מקבוצת כלמוביל. הקמפיין יעלה לאוויר הערב באמצעות סוכנות המיתוג והפרסום "OPEN" ועיקרו במדיות הדיגיטליות.

 

בפרסומת נראים מוני ומיכאל ממחישים את ההבדלים בין העולם הישן לבין קדמה טכנולוגית. כך למשל, בסרטון אחד, מוני במהלך נסיעה ברכב מסתכל במפה במקום להדליק וייז או בסרטון אחר מנסה להזמין מונית בטלפון במקום באפליקציית "גט טקסי".

 

הקמפיין בהשתתפותם של האב והבן צולם בשבועות האחרונים ובמסגרתו יעלו לרשת מספר סרטונים שונים. במהלך הקמפייין צולמה גם סנדרה שדה (אשתו של מוני ואמו של מיכאל) בתפקיד אורח.

 

מוני ומיכאל מושונוב מוני ומיכאל מושונוב צילום: שי יחזקאל

 

התהליך מתחיל בדיגיטל כשהמוכר מכניס את פרטי הרכב ושולח אותם לחברה. במידה והוא עומד בכל הקריטריונים, הוא מוזמן לפגישה במתחם SWICTH הממוקם בפי גלילות. הרכב מצולם בכ-20 כיוונים שונים, נשלח לבדיקה על חשבוןSWITCH , ואם הכל תקין הוא מפורסם באתר. הקונה מצידו ניכנס לאתר, מחפש את הרכב שהוא רוצה ובמידה וישנה התאמה בין רצונותיהם של הקונה והמוכר, נהג של החברה נוסע למוכר, מביא את הרכב ומציג אותו בפני הקונה. את כל נושא התמחור, העברת הבעלות והעברת הכספים, סוויץ' תעשה בשביל המוכר והקונה.

 

אסף חרל"פ, מייסד ומנכ"ל SWITCH: "מוני ומיכאל היו הבחירה הטבעית לקמפיין שמטרתו להמחיש את הפער בין העולם הישן לחדש. הפרסומת מייצגת נאמנה את המשימה שלנו במיזם החדש - להחזיר את האמון לעולם העסקאות בשוק הרכב פרטי ואת הפוטנציאל שיש לו להפוך את שוק המכוניות המשומשות למשוכלל ויעיל".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x