$
פרסום ושיווק

קריאייטיבי זה אפקטיבי: מתכון לצמיחה

אנשי השיווק והפרסום של מותג המיונז הלמנ'ס פיתחו מהלך מקורי ויוצא דופן של הרחבת שימושים - זאת כדי ללמד את הברזילאים שהמותג הוא הרבה יותר מממרח לסנדביצ'ים

ניב חורש וזיו קורן 08:4721.10.14

בשנת 2012 בברזיל נתקל מותג המיונז הלמנ'ס בבעיה: הברזילאים תופסים אותו כממרח לסנדביצ'ים בלבד ואינם מכירים את השימושים הרבים שיש בו לצורכי בישול. תפיסה זו הגבילה את צריכת המותג והביאה את אנשי השיווק והפרסום שלו לנקוט מהלך מקורי ויוצא דופן של הרחבת שימושים.

 

בהלמנ'ס החליטו לתפוס את קהל היעד בנקודה הרלבנטית ביותר - בעת הקניות בסופר. הם פיתחו עגלות קנייה חכמות בעלות מסך מגע וחיישנים.

 

הלקוח: מותג המיונז הלמנ'ס, ברזיל. משרד הפרסום: CUBOCC הלקוח: מותג המיונז הלמנ'ס, ברזיל. משרד הפרסום: CUBOCC

  

בעת ההליכה בסופר זיהו החיישנים מצרכים שהקונה עובר לידם, ובאותו הרגע הוצג על גבי המסך מתכון המשלב ביניהם לבין מיונז הלמנ'ס. לדוגמה, במעבר ליד מקרר העופות הופיע על המסך מתכון לעוף צלוי עם תפוח אדמה ומיונז. כדי להשלים את הקנייה הוזמנו לקוחות ללחוץ על מפה של הסופר שהובילה אותם למיקום המדויק של כל המצרכים עבור המתכון שבחרו. נוסף על כך, הלקוחות הוזמנו לשתף את המתכון עם חברים ברשתות החברתיות וכך ללמד אחרים על השימושים הרבים של מיונז הלמנ'ס.

 

המהלך הצליח לתפוס את הצרכנים ברגע ההחלטה המדויק והעניק להם ערך מוסף (תכנון ארוחת הערב בקלות תוך כדי הקניות בסופר), וכך הצליח לשנות את התפיסה של ברזילאים רבים בנוגע לשימושים במיונז הלמנ'ס.

 

בשורה התחתונה

45 אלף צרכנים השתמשו בעגלות הלמנ'ס

מכירות המותג עלו ב־44% בתוך חודש וב־70% בסיכום השנה, לעומת השנה הקודמת

 

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x