למרות צוק איתן: הפדיונות בקניון לב אשדוד עלו בכ-5%
זאת בהשוואה לחודש אוגוסט 2013. נתון זה בא על רקע ירידה ארצית של 3.6% בפדיונות בקניונים בחודש אוגוסט
לדברי מנכ"ל הקניון בן דבש, העלייה נבעה מהכנסת חנויות חדשות לקניון ושיפוץ החזית שלו, השקעה בפעילויות בחינם לקהל הרחב במהלך ימי הלחימה והן בשל חזרת הקהל לשגרה במחצית השנייה של אוגוסט. לדברי דבש, הקטגוריות שבלטו בעלייה הן אופנת הילדים והמסעדות.
קניון לב אשדוד משתרע על 30 אלף מ"ר וכולל 110 חנויות, ביניהן המשביר לצרכן, פוקס וניו־פארם. ב־2015 צפויה לו תחרות לא קלה עם פתיחתו של מתחם ביג פאשן אשדוד שיכלול מותגי אופנה בינלאומיים ומתחם בתי קולנוע.