$
פרסום ושיווק

למרות צוק איתן: הפדיונות בקניון לב אשדוד עלו בכ-5%

זאת בהשוואה לחודש אוגוסט 2013. נתון זה בא על רקע ירידה ארצית של 3.6% בפדיונות בקניונים בחודש אוגוסט

אורנה יפת 08:4115.09.14
הפדיונות בקניון עופר לב אשדוד מקבוצת מליסרון עלו בחודש אוגוסט בכ־5% ביחס לאוגוסט 2013. נתון זה בא על רקע ירידה ארצית של 3.6% בפדיונות בקניונים בחודש אוגוסט. כך עולה מנתוני חברת ריס הבודקת את הפדיונות בחלק מרשתות הקמעונאות בקניונים (באופן מדגמי). השיפור באוגוסט מגיע לאחר שבחודש יולי רשם הקניון ירידה של 19% בפדיונות לעומת יולי 2013, על פי ריס. העלייה בפדיונות באוגסט נרשמה למרות שהקיץ החולף התאפיין במיעוט בקניות ובמצב רוח צרכני ירוד בשל מבצע צוק איתן. קניוני אזור הדרום, ובכללם אשדוד, ספגו את הפגיעה הקשה ביותר בשל מטחי הרקטות ובשל ירידה במספר המבקרים ובפדיונות.

 

מנכ"ל קניון לב אשדוד בן דבש מנכ"ל קניון לב אשדוד בן דבש צילום: לם וליץ סטודיו

 

לדברי מנכ"ל הקניון בן דבש, העלייה נבעה מהכנסת חנויות חדשות לקניון ושיפוץ החזית שלו, השקעה בפעילויות בחינם לקהל הרחב במהלך ימי הלחימה והן בשל חזרת הקהל לשגרה במחצית השנייה של אוגוסט. לדברי דבש, הקטגוריות שבלטו בעלייה הן אופנת הילדים והמסעדות.

 

קניון לב אשדוד משתרע על 30 אלף מ"ר וכולל 110 חנויות, ביניהן המשביר לצרכן, פוקס וניו־פארם. ב־2015 צפויה לו תחרות לא קלה עם פתיחתו של מתחם ביג פאשן אשדוד שיכלול מותגי אופנה בינלאומיים ומתחם בתי קולנוע.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x