$
פרסום ושיווק

נכנסים לחג: סידס נכנסת לשוק חבילות השי ותתחרה בשטראוס ובאסם

שוק חבילות השי למוסדיים נשלט בידי שטראוס ואסם, ועל פי הערכות מגלגל 200 מיליון שקל בשנה

נורית קדוש 08:5218.08.14
צמצום ההנחות שמעניקות רשתות השיווק על תווי קנייה מוביל לשינוי בשוק המתנות לחגים ולחיפוש אלטרנטיבות שיוכלו לשמש כמתנות לעובדים. ל"כלכליסט" נודע כי חברת סידס נכנסת לראשונה לשוק חבילות השי לחגים ומשיקה סדרה של מארזי שי.

 

שוק חבילות השי למוסדיים נשלט בידי שטראוס ואסם, ועל פי הערכות מגלגל 200 מיליון שקל בשנה. הוא נוגע בעיקר לחברות פרטיות ומנהלים אותו ועדי עובדים הקובעים את האופי והתקציב של החבילות.

 

m&m. יכלל במארזי החג m&m. יכלל במארזי החג צילום: Evan Amos

 

שטראוס פועלת בענף באמצעות מותג עלית ומותג הפרמיום מקס ברנר, ואסם פועלת בו באמצעות החברה־הבת אסמים, המשלבת בחבילות מוצרי שוקולד ייחודיים של נסטלה.

 

סידס תציע לקראת ראש השנה מגוון מארזי שי בגדלים ובסוגים שונים, וכל מארז יכיל בתוכו את המותגים המובילים שמייבאת סידס: שוקולד לינדט, בונבוניירות לינדור, מגוון חטיפי מרס וסניקרס, m&m's ועוד.

 

לדברי גל סידס, סמנכ"לית השיווק של סידס: "אנחנו מזהים יתרון יחסי בכניסה לשוק חבילות השי לשוק המוסדי ובהגברת הנוכחות בתחום של המותגים שאנחנו מייבאים. בשוק מורגשת מגמה של מעבר מתווי שי בחזרה לכיוון חבילות השי, בייחוד חבילות שי בתחום המזון והשוקולד".

חבילות השי של סידס יתומחרו ב־200–400 שקל, ויתחרו בעיקר מול חבילות הפרימיום של מקס ברנר. חבילות השי של עלית מתומחרות ב־40–250 שקל, בדומה למרבית חבילות השי של אסם.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x